Мәдениетаралық маркетинг

  • Курс мәдениетаралық маркетингтің тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерді қамтиды: жаһандану және ұлттық мәдениеттің рөлі, мәдениеттің негізгі түсініктері мен элементтері, мәдениетаралық коммуникация теориялары, жаһандық өзгерістердің компанияның маркетингтік қызметіне әсері, халықаралық маркетингтік орта, мәдениетаралық маркетингтік шешімдер. Курс барысында магистранттар шетелдік және отандық кейстерді талдайды, сондай-ақ "Жаһанданудың әртүрлі елдердегі тұтыну үлгілеріне әсері"атты тақырыптық зерттеулер жүргізу көзделеді.
  • Образовательная программа 7M04118 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top