Жарнамалық менеджмент

  • Жарнамалық менеджмент - компанияның маркетингтік қызметінің негізгі бағыттарының бірі. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жарнамалық менеджменттің ерекшелігі мен стратегиясы, жарнамалық хабарларды жасау әдістемесі, жарнаманы жоспарлау, нарықта жайғастыру және бюджеттеу, медиа-зерттеу, жарнаманың тиімділігі, жарнама және қоғам, халықаралық, көпұлтты және ғаламдық жарнама. Курсты оқу барысында жарнамалық менеджмент саласындағы шетелдік және отандық тәжірибе зерттеледі, «Орталық Азия жарнамалық қауымдастығы» ЗТҚ өкілдерінің қонақ дәрістері өткізіледі, жағдайлық тапсырмалар, жарнамалық агенттіктердің шетелдік және отандық кейстері қарастырылады, «Жарнама науқаны» тотық жобасы жүзеге асырылады.
  • Образовательная программа 7M04118 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top