Қарым-қатынас маркетингі

  • Курс клиенттермен қарым-қатынасты басқару саласындағы білім мен тәжірибелік дағдыларды кеңейтуге бағытталған және келесі бөлімдерді қамтиды: қарым-қатынас маркетингі тұжырымдамасы, қарым-қатынас маркетингіндегі тұтынушы (тұтынушылардың түрлері, адалдық сатысы, тұтынушының өмірлік циклі, тұтынушының құндылығы); тұтынушылардың әлеуетін басқару тұжырымдамасы (нарықтық, ресурстық, ақпараттық, ынтымақтастық, тұтынушының синергетикалық әлеуеті, клиент құнының психологиялық детерминанттары); тұтынушылардың портфелін басқару; тұтынушының құндылығын анықтау әдістері (сатып алушылар портфелінің құрылымы мен динамикасын бағалау, сатудың шоғырлануын талдау, сатып алушылармен өзара қарым-қатынастың тиімділігін анықтау); компанияның тұтынушылармен қарым-қатынасын басқару (тұтынушыға бағытталу, тұтынушылармен өзара қарым-қатынасты басқару жүйесі (CRM), CRM жүйелерін пайдаланудан экономикалық тиімділік).
  • Образовательная программа 7M04118 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top