Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қарым-қатынас маркетингі
-
Курс клиенттермен қарым-қатынасты басқару саласындағы білім мен тәжірибелік дағдыларды кеңейтуге бағытталған және келесі бөлімдерді қамтиды: қарым-қатынас маркетингі тұжырымдамасы, қарым-қатынас маркетингіндегі тұтынушы (тұтынушылардың түрлері, адалдық сатысы, тұтынушының өмірлік циклі, тұтынушының құндылығы); тұтынушылардың әлеуетін басқару тұжырымдамасы (нарықтық, ресурстық, ақпараттық, ынтымақтастық, тұтынушының синергетикалық әлеуеті, клиент құнының психологиялық детерминанттары); тұтынушылардың портфелін басқару; тұтынушының құндылығын анықтау әдістері (сатып алушылар портфелінің құрылымы мен динамикасын бағалау, сатудың шоғырлануын талдау, сатып алушылармен өзара қарым-қатынастың тиімділігін анықтау); компанияның тұтынушылармен қарым-қатынасын басқару (тұтынушыға бағытталу, тұтынушылармен өзара қарым-қатынасты басқару жүйесі (CRM), CRM жүйелерін пайдаланудан экономикалық тиімділік).
-
Образовательная программа 7M04118 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2