Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Сандық маркетингтік коммуникациялар
-
Курс цифрлық маркетингтің коммуникациялық құралдары мен арналарын зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерді қамтиды: цифрлық стратегияны қалыптастыру процесі; цифрлық жарнама; цифрлық жарнамалық акциялар; интернеттегі қоғаммен байланыс; тікелей маркетинг - цифрлық ортаға трансформация; цифрлық жеке сату; мақсатты аудиторияны анықтау оның онлайн байланысқа дайындығын анықтаңыз; цифрлық тұтынушы психологиясы; мазмұн- маркетинг, хабарламаларды әзірлеу; сандық бренд сәйкестігі; сандық бюджеттеу стратегиясы; цифрлық байланыс арналарының экономикалық және коммуникативтік тиімділігін бағалау; цифрлық коммуникация этикасы. Курсты меңгеру шетелдік және отандық кейстерді талдауды, сондай-ақ цифрлық коммуникация құралдарын пайдалану арқылы цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеуге бағытталған жеке жобаны орындауды көздейді.
-
Образовательная программа 7M04118 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2