Сандық маркетингтік коммуникациялар

  • Курс цифрлық маркетингтің коммуникациялық құралдары мен арналарын зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерді қамтиды: цифрлық стратегияны қалыптастыру процесі; цифрлық жарнама; цифрлық жарнамалық акциялар; интернеттегі қоғаммен байланыс; тікелей маркетинг - цифрлық ортаға трансформация; цифрлық жеке сату; мақсатты аудиторияны анықтау оның онлайн байланысқа дайындығын анықтаңыз; цифрлық тұтынушы психологиясы; мазмұн- маркетинг, хабарламаларды әзірлеу; сандық бренд сәйкестігі; сандық бюджеттеу стратегиясы; цифрлық байланыс арналарының экономикалық және коммуникативтік тиімділігін бағалау; цифрлық коммуникация этикасы. Курсты меңгеру шетелдік және отандық кейстерді талдауды, сондай-ақ цифрлық коммуникация құралдарын пайдалану арқылы цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеуге бағытталған жеке жобаны орындауды көздейді.
  • Образовательная программа 7M04118 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top