Қызмет маркетингі (тереңдетілген курс)

  • Қазіргі жағдайда сервитизация үрдісі байқалады, бұл экономикада қызмет көрсету саласының жедел дамуына және сәйкесінше бәсекелестіктің артуына әкеледі. Осыған байланысты, курста қызмет көрсету саласындағы маркетингті басқарудың тұжырымдамасы қарастырылады: қызмет көрсету маркетингінің халықаралық модельдері, қызмет көрсету стандарттары мен қызмет көрсету модельдері, қызмет көрсету нарығындағы мінез-құлық ерекшеліктері мен ниеттестікті басқару, ішкі және интерактивті маркетинг, қызмет көрсетудің әртүрлі салаларындағы маркетинг. Оқыту нәтижелерін бағалау ситуациялық тапсырмаларды, отандық және шетелдік кейстерін зерттеу, сонымен қатар «Сервистік компанияның маркетингтік қызметін жетілдіру (таңдалған зерттеу объектісі материалдары негізінде)» жеке жобасын дайындау арқылы жүзеге асырылады.
  • Образовательная программа 7M04118 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top