Маркетингтегі тереңдетілген тақырыптар

  • Курс маркетингтік теорияларды немесе зерттелетін нақты тақырыптардың мазмұнын терең түсіну және қолдану мақсатында таңдалған зерттеу бағытын терең зерттеуді қарастырады. Курсты игеру барысында халықаралық дерекқорлардан алынған өзекті маркетингтік ақпаратты талдау арқылы таңдалған зерттеу тақырыбы бойынша терең әдеби шолу жүргізу; зерттелетін саладағы ағымдағы немесе ықтимал маркетингтік мәселелерді анықтау және зерттеу; маркетингтік қызметті басқару ерекшелігін анықтау және жолдар мен жетілдірулерді әзірлеу қарастырылған. Оқу курсы бойынша ресми және бейресми білім беру барысында алынған оқу нәтижелерін тануға болады.
  • Образовательная программа 7M04118 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top