Мінез-құлық маркетингі

  • Курс тұрақты маркетинг қағидаттарына негізделген әр түрлі нарықтардағы жеке тұлғалардың, топтардың және ұйымдардың мінез-құлқын басқару технологиясын: мінез-құлық маркетингі тұжырымдамасын, тұтынушылық мінез-құлықты зерттеудің бағыттары мен әдістерін, тұтынушылық мінез-құлықтың жеке детерминанттарын, өмір салтын сипаттау тұжырымдамасы мен әдістерін, тұтынушы мінез-құлқына сыртқы ортаның ықпалын, саналы тұтыну мәдениетін, мәдениаралық маркетингті, кәсіби этика мен консьюмеризмді зерттеуге бағытталған. Магистранттар ситуациялық, шетелдік және отандық мәселелерді шешеді, атап айтқанда «FAMILY FURNITYRE», «PICK'N PAY», «Тұрақты бренд құру» және т.б., сонымен қатар «Компаниядағы мінез-құлық маркетингін жетілдіру» (таңдалған зерттеу объектісінің материалдары негізінде) жеке жобасын жүзеге асырады.
  • Образовательная программа 7M04118 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top