Көшбасшылық бренд

  • Курс бизнес пен тұтынушылар тұрғысынан көшбасшылық бренд аспектілерін терең зерттеуге бағытталған: бренд және оның бренд құндылықтары, брендтің сәйкестігі және брендтің құрылуы, брендтің өлшемдері, брендтің капиталы, брендингтегі тұтынушылардың қабылдауы, брендтің позициясы, брендтің өсуі, брендті басқару. Курсты оқу барысында магистранттар жағдайлық мәселелерді шешеді, мықты брендтер құру тәжірибесін зерттейді, «Procter & Gamble», Unilever «Brand Key» және т.б. отандық және шетелдік кейстерді талқылайды, сонымен қатар «Брендті нарықта жылжыту (таңдалған бренд материалдары негізінде)» жеке жобасын жүзеге асырады.
  • Образовательная программа 7M04118 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top