Интернет-маркетинг

  • Пән интернет-маркетингтің негізгі мәселелерін қарастырады: алғышарттар, тұжырымдамалық терминологиялық аппарат, Интернет-маркетингтің құралдары мен құралдары (маркетингтік зерттеулер және интернеттегі бәсекеге қабілетті барлау, іздеу жарнамасы, баннерлік жарнама, іздеу жүйесін оңтайландыру, вирустық маркетинг, электрондық пошта жарнамасы, серіктестік және демеушілік бағдарламалар және т.б.) олардың ерекшеліктері мен артықшылықтары, сондай-ақ оларды компаниялардың және олардың өнімдерін интернетте жылжыту үшін қолданудың экономикалық тиімділігін бағалау әдістері.
  • Образовательная программа 7M04106 Экономика (ғылыми-педагогикалық)
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top