Big Data негізіндегі маркетингтік аналитика

  • Пәннің мақсаты – маркетингтік аналитикаға арналған қосымшалармен жұмыс істеу қабілетін дамыту, сонымен қатар маркетингтік аналитика құралдарын жобалау және әзірлеу. Пән шеңберінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетингтік аналитиканың тұжырымдамалары, технологиялары. Маркетингтік аналитикалық платформалар. Мәліметтер қоймалары. Бизнес есеп беру және онлайн аналитикалық өңдеу үшін құралдар мен қолданбаларды пайдалану. Шешім қабылдауды қолдау жүйелері. Маркетингтік аналитика және экономикалық талдаудағы үлкен деректер тұжырымдамасы.
  • Образовательная программа 6B06105 Data Science
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top