Қоғамдық тамақтандыру өнімдерінің сапасын басқару

  • Мақсаты: Тамақ өнімдері саласында сапаны басқару дағдыларын қалыптастыру, сапа жүйелерін қолдану тәсілдеріне және халықаралық қағидаттарға негізделген сапаны қамтамасыз ету тәсілдеріне оқыту. Сапа экономикалық категория және басқару объектісі ретінде. Тамақтану кәсіпорындарын басқару жүйесіндегі сапаны басқару. Халықаралық қағидаттарға негізделген қоғамдық тамақтандыру өнімдері саласындағы сапаны арттыру әдістері мен тәсілдері. Әмбебап сапа менеджменті тұжырымдамасы, сапа менеджменті тәсілдерінің эволюциясы. TQM іске асыру стратегиясы мен тактикасы. ҚР-да сапа менеджментінің пайда болуының тарихи кезеңдері және отандық тәжірибе. Сапаны басқарудың құқықтық аспектілері. Сапа аудиті. Сапа сыйлықақылары.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 1
Top