7M07209 Қоғамдық тамақтану өнімдерінің инновациялық технологиялары в АТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өндірістік процестерді тиімді басқаруға және өнімнің жоғары сапасын қамтамасыз етуге, жоғары оқу орындарында, бейінді колледждерде сабақ беруге қабілетті қоғамдық тамақтандыру өнімдерінің технологиясы саласында жоғары білікті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Алматы технологиялық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M111 Тамақ өнімдерін өндіру
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M072 Өндірістік және өңдеу салалары
Пәндер
-
Тамақ өнімдерін компьютерлік жобалау
Мақсаты: дайын өнімдердің химиялық құрамын, тағамдық, биологиялық құндылығын оңтайландыру әдістерін қолдана отырып, тамақ өнімдерін Компьютерлік жобалау саласында дағдыларды қалыптастыру. Компьютерлік азық-түлік модельдерін құру принциптері. Тамақтану саласындағы компьютерлік дизайнға арналған бағдарламалық өнімдерге шолу. Бағдарламалардың негізгі функционалдығы және оларды жаңа өнімдерді әзірлеуде қолдану. Тағамның қасиеттері мен сапасын модельдеу. Өнімнің қауіпсіздігі мен тұрақтылығын виртуалды тестілеу. Компьютерлік жүйелерді тамақ өнеркәсібінің өндірістік процестеріне біріктіру. Компьютерлік технологияларды қолдана отырып өндірісті басқару.
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Мақсаты: кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, ғылыми жұмыстарды жазу және таныстыру. Шет тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымы мен стилистикалық ерекшеліктері. Мамандық бойынша шет тілінде сөйлейтін ақпаратты түсіндіру. Мамандығы бойынша ғылыми-техникалық бейіндегі мәтіндерді ағылшын тілінен қазақ немесе орыс тіліне аудару. Мамандығы бойынша қазақ немесе орыс мәтінінің мазмұнын ағылшын тілінде беру (ауызша рефераттау). Конференцияларда шет тілінде ғылыми мақалалар жазу және ғылыми баяндамалар жасау
Несиелер - 4
-
Эксперимент әдістемесі
Мақсаты: ғылыми эксперименттерді жоспарлау және талдау дағдыларын қалыптастыру. Эксперимент әдіснамасының принциптері. Экспериментті жоспарлау. Нәтижелерді бағалау критерийлерін таңдау. Эксперименттегі статистикалық әдістер. Статистиканың негізгі ұғымдары (орташа, дисперсия, корреляция және т.б.). Эксперимент жүргізу. Эксперименттік жағдайларды ұйымдастыру. Эксперимент жүргізу процесін бақылау және деректерді жинау. Алынған деректерді талдау және гипотезаларды тексеру. Нәтижелерді түсіндіру және қорытындылар. Эксперименттер жүргізу кезіндегі этикалық мінез-құлық принциптері мен нормалары. Экспериментке қатысушылардың құқықтары мен қауіпсіздігін қорғау. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін практикалық қолдану.
Несиелер - 5
-
Тамақтану индустриясындағы интеллектуалды жүйелер
Мақсаты: тамақтану индустриясы саласында зияткерлік жүйелерді қолданудың әртүрлі аспектілері туралы, өнімді өндіру, сақтау және өткізу процестерін оңайлату және оңтайландыру туралы білімді қалыптастыру. Пайдалану ақылды жүйелер тамақ өнеркәсібінде. Азық-түлік өндірісі саласындағы деректерді талдаудың интеллектуалды әдістері. Жасанды интеллект және жеткізу тізбегін басқару. Рецептураларды модельдеу және оңтайландыру. Жаңа өнімдерді жасау үшін жасанды интеллектті қолдану. ЖИ және өнімді сұрыптау нұсқалары. ЖИ және азық-түлік жеткізу. Азық-түлік сапасын бақылау және бақылауға арналған интеллектуалды жүйелер. Тамақтану саласындағы Робототехника.
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: магистранттарда ғылымның мәнін, шығу тегі мен дамуын тұтас, философиялық түсінуді, ғылымдардың алуан түрлілігі, ғылымның қазіргі жай-күйінің ерекшеліктері, ғылыми ұтымдылықтың құндылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру. Ғылым тарихы мен философиясының негізгі тұжырымдамалық аппараты. Әлемдік және отандық философиялық ойдың танымдық бағдарламаларының даму тарихы, қазіргі ғылым философиясының мәселелері және мамандандырылған білімнің негізгі бағыттары. Ғылым мен ғылыми қызметтің Әлеуметтік-этикалық аспектілерін, философиялық және ғылыми ойдың моральдық, нормативтік-құндылық мәселелерін, ғалымның әлеуметтік жауапкершілігі мәселелерін және оны іске асыру нысанын білу.
Несиелер - 4
-
Сенсорлық талдаудың аспаптық әдістері
Мақсаты: сенсорлық талдаудың аспаптық әдістері және тамақ өнімдерін органолептикалық бағалау үшін аналитикалық құралдарды қолдану қабілеті туралы терең білімді қалыптастыру. Азық-түлік сапасын бағалаудағы сенсорлық талдаудың маңызы. Азық-түлікті сенсорлық талдауды ұйымдастыру принциптері. Органолептикалық көрсеткіштерді анықтау әдістерін салыстырмалы бағалау (көрнекі, аспаптық). Өнімнің дәмін, иісін, құрылымын және сыртқы түрін бағалау үшін аналитикалық құралдарды қолдану. Заманауи аспаптық әдістер және сенсорлық талдау нәтижелерінің сенімділігі мен сенімділігін бағалау. Сенсорлық зерттеу нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістері. Статистикалық бағдарламалар арқылы деректерді талдау. Сақтау процесінде өнімнің сапасы мен тұрақтылығын бақылаудың аспаптық әдістері. Өнімнің сапасын бағалауды жақсарту үшін сенсорлық талдаудың инновациялық әдістері
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Мақсаты: жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының заманауи педагогикалық технологиялары негізінде педагогикалық шеберлік дағдыларын қалыптастыру. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері және педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы әдіснамалық принциптері мен басым стратегиясы. Жоғары мектеп дидактикасының негіздері, студенттерді тәрбиелеудің мәні мен басым стратегиялары. Жоғары педагогикалық білім берудің даму тенденциялары. Жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологиялары.
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: әр түрлі пікірлер жағдайында орындаушылар ұжымының жұмысын ұйымдастыру, басқару шешімдерін таңдау, негіздеу, қабылдау және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері-басқару психологиясының негізгі ұғымдарымен, заңдылықтарымен әртүрлі ұғымдармен танысу. Менеджердің жеке басқару тұжырымдамасы. Ұжымның құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал. Басқару қызметі мен өзара әрекеттесу саласындағы психологиялық зерттеу әдістері, топтағы тұлғааралық қатынастар. Басқару психологиясының өзекті мәселелері.
Несиелер - 4
-
Диетология және нутрициология
Мақсаты-салауатты өмір салты және дұрыс тамақтану мәселелері бойынша кеңес беру дағдыларын қалыптастыру. Диетология мен нутрициологияның қазіргі аспектілері. Рационалды, емдік және диеталық тамақтанудың биохимиялық механизмдері. Тамақтану мен денсаулықтың байланысы туралы метаболикалық, генетикалық, психологиялық және әлеуметтік зерттеулер. Диетаның тепе-теңдігі, тағамның энергетикалық құндылығы, тағамды өңдеу тәсілі және тамақ дайындау процесі, тамақтану режимі. Тағамдардың үйлесімділігі мен құрамы, тұтыну, организмнен қоректік заттарды сіңіру және шығару. Тамақтану психологиясы.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана бизнесіндегі жобаларды басқару
Мақсаты: жобаларды басқару әдістері туралы білімді қалыптастыру және мейрамхана бизнесінде жобаларды басқару дағдыларын игеру. Жобаларды басқарудың негізгі принциптері мен әдістемелері. Жобаны жоспарлау: жоспарлау, бюджеттеу, ресурстарды бөлу. Жоба және коммуникация тобын басқару. Мейрамхана бизнесінде жобаның орындалуын бақылау және бақылау. Тәуекелдерді басқару және жобадағы өзгерістерді басқару. Жоба нәтижелерін бағалау және талдау. Мейрамхана бизнесінде жобаларды басқару технологиялары мен құралдарын пайдалану. Мейрамхана индустриясындағы сәтті жобалардың мысалдары және оларды талдау.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды тамақ өнімдері
Синтетикалық және жасанды тамақ өнімдерінің құрылу тарихы. Синтетикалық және жасанды тамақ өнімдерін алу әдістері. Химиялық синтезделген Тамақ өнімдерінен алынатын синтетикалық Тамақ өнімдері. Қазіргі синтетикалық органикалық химия. Тағамды құрастыру. Жасанды өнімдер. Синтетикалық немесе жасанды уылдырық. Жасанды жұмыртқа. Жасанды ет. Краб таяқшалары. Шұжық. Жасанды бал. Шырындар. Қуырылған картоп. Жылыжай қызанағы.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұтыну қалдықтарының экобиотехнологиясы
Мақсаты: қоршаған ортаға теріс әсерді азайту мақсатында тағам қалдықтарын тиімді басқару және қайта өңдеу білімін қалыптастыру. Тұтынудың тағам қалдықтарын тиімді басқару және қайта өңдеу, қоршаған ортаға теріс әсерді азайту және тұтыну тұрақтылығын арттыру. Экобиотехнологияның тұрақты дамудағы рөлі. Қалдықтарды басқарудың негізгі міндеттері мен принциптері. Тағам қалдықтары мен биологиялық ыдырайтын материалдарды қайта өңдеу және кәдеге жарату әдістері. Органикалық қалдықтарды жоюдың биотехнологиялық әдістері. Компосттау және оны қолдану. Биогаз қондырғылары және биоотын өндірісі. Қалдықтарды пиролиздеу және газдандыру. Қалдықтар экобиотехнологиясының этикалық және құқықтық аспектілері. Тағам қалдықтарының биотехнологиясы саласындағы инновациялар.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық тамақтандыру өнімдерінің сапасын басқару
Мақсаты: Тамақ өнімдері саласында сапаны басқару дағдыларын қалыптастыру, сапа жүйелерін қолдану тәсілдеріне және халықаралық қағидаттарға негізделген сапаны қамтамасыз ету тәсілдеріне оқыту. Сапа экономикалық категория және басқару объектісі ретінде. Тамақтану кәсіпорындарын басқару жүйесіндегі сапаны басқару. Халықаралық қағидаттарға негізделген қоғамдық тамақтандыру өнімдері саласындағы сапаны арттыру әдістері мен тәсілдері. Әмбебап сапа менеджменті тұжырымдамасы, сапа менеджменті тәсілдерінің эволюциясы. TQM іске асыру стратегиясы мен тактикасы. ҚР-да сапа менеджментінің пайда болуының тарихи кезеңдері және отандық тәжірибе. Сапаны басқарудың құқықтық аспектілері. Сапа аудиті. Сапа сыйлықақылары.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азық-түлік өнімдерінің инновациялық технологиялары
Мақсаты: жоғары технологиялық қоғамдық тамақтану өнімдерін өндіру дағдыларын қалыптастыру, шикізатты ұтымды пайдалану, өнімнің жоғары сапасын қамтамасыз ету, оның тұтынушының өмірі мен денсаулығы үшін қауіпсіздігі туралы заманауи идеялар тұрғысынан технологиялық процестерді жүргізу қажеттілігі туралы түсінік. Криогендік технологияны қолдана отырып, тез мұздатылған жаңа піскен жемістер мен көкөністерді өндіру. Қоғамдық тамақтандыру мен тамақ өнеркәсібінде ащы шөптердің СО2 сығындыларын өндіру және пайдалану. Нан өнімдерін өндірудегі инновациялық технологиялар: қамырды дайындаудың жеделдетілген әдістері. Өсімдік қоспалары бар нан өнімдерінің технологиялары. Ұн кондитерлік өнімдерін өндірудегі инновациялық технологиялар. Тез мұздатылған тағамдар мен аспаздық өнімдерді өндірудің инновациялық технологиялары: ет, көкөніс, балық.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ биотехнологиясы
Мақсаты: кәсіби қызметте қолдану үшін тамақ биотехнологиясы саласындағы білімді қалыптастыру. Әлемдегі тамақ биотехнологиясының қазіргі жағдайы. Азық-түлік биотехнологиясының негіздері. Биологиялық белсенді заттар мен препараттардың микробиологиялық өндірісі. Тамақ өнеркәсібінде ферменттік препараттарды қолдану, даму перспективалары. Өсімдік және жануар шикізатынан ферменттік препараттарды оқшаулау технологиясы. Тағамдық қышқылдарды алудың биотехнологиялық процестері. Биотехнология әдістерімен тағамдық заттарды алу. Биотехнология әдістерімен тағамдық ақуызды алу перспективалары
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тамақтану теориясы
Мақсаты: жеке тамақтанудың теориялық негіздері, жеке тамақтану схемаларын құру туралы білім алу. Жеке тамақтану ұғымы. Жеке тамақтанудың ғылыми негіздері. Жеке диеталарды жобалаудағы генетикалық фактор. Белгілі бір адамның микробиомасы, тамақтану мәдениеті. Болашақ азық-түлік нарығының стратегиялық міндеттері жоқ. Жеке тамақтануға арналған тағамдар. Жекелендірілген тамақ технологиясы.
Несиелер - 6
-
Азық-түлікті ұзақ уақыт сақтаудың инновациялық әдістері
Мақсаты: азық-түлікті ұзақ уақыт сақтаудың инновациялық әдістерін қолдану дағдыларын игеру. Азық-түлік өндірісі саласындағы сақтау технологияларының теориясы. Ұзақ мерзімді сақтаудың инновациялық әдістерінің түрлері. Вакуум астында және өзгертілген атмосферада орау. Тосқауыл жабыны технологиясы. Ұзақ мерзімді сақтау өнімдерін өндірудегі нанотехнология. Суық пастерлеу және сәулелену. Криогендік мұздату. Сақтау мерзімін ұзарту және сапаны сақтау үшін жоғары қысымды өнімдерді өңдеу (HPP). Ақылды пакеттерді пайдалану.
Несиелер - 6
-
Қоғамдық тамақтандыру өнімдерінің қауіпсіздігі
Мақсаты: ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінде қажетті қоғамдық тамақтандыру өнімдерінің қауіпсіздігі мәселелері бойынша кәсіби құзыреттіліктерге ие болу. Әлемдік азық-түлік қауіпсіздігі, жалпы проблемалар мен перспективалар. Қоғамдық тамақтандыру өнімдерінің биологиялық және химиялық шыққан ксенобиотиктермен және поллютанттармен ластануы. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерін микроорганизмдермен және олардың метаболиттерімен ластау. Тамақ шикізаты мен дайын өнімдердің радиоактивті ластануы. Диоксиндермен ластану, тағамдық қоспалардың қолданылуын бақылау. Азық-түлік қауіпсіздігі саласындағы тәуекелдерді басқару және дағдарысты басқару. Аймақтық, ұлттық және халықаралық деңгейде азық-түлік қауіпсіздігін реттейтін нормативтік құқықтық актілер.
Несиелер - 6
-
Функционалды тамақ технологиясын дайындау
Мақсаты: функционалды тамақ өнімдерінің рецептуралары мен технологияларын құру дағдыларын игеру. Функционалды тамақ өнімдерін құрудың ғылыми әдістемесі. Функционалды тамақ өнімдерін жобалау бойынша зерттеулер. Функционалдық тамақ өнімдерін өндіру кезінде болатын каталитикалық, химиялық, биохимиялық, физика-химиялық, микробиологиялық, биотехнологиялық, жылу және масса алмасу, реологиялық процестерді модельдеу негізінде ғылыми зерттеулер
Несиелер - 6
-
Азық-түлік жүйелерін өзгерту әдістері
Мақсаты: тамақ жүйелерін модификациялау саласындағы білімді қалыптастыру, модификацияланған құрамдағы тамақ өнімдерінің технологияларын әзірлеу саласындағы технологиялық, жобалау және зерттеу қызметі үшін практикалық дағдыларды игеру. Азық-түлік жүйелерін өзгерту әдістері. Модификацияның физика-химиялық әдістері: тағамның құрылымын, тұтқырлығын және құрылымын өзгерту. Дәмдік және хош иісті сипаттамалардың модификациясы. Генетикалық түрлендірілген организмдерден (ГМО) алынған тағамдар. Модификация әдістерінің өнімнің қауіпсіздігі мен сапасына әсері.
Несиелер - 6
-
Тамақтандыру кәсіпорындарының инновациялық жабдықтары
Мақсаты: шаруашылық қызметті тиімді жүргізу үшін тамақтандыру кәсіпорындарында инновациялық жабдықтарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Өндіріс пен техникалық қызмет көрсету тиімділігін арттыру үшін инновациялық жабдықты пайдалану. Кәсіпорынға ресурстар мен уақытты үнемдеуге, сондай-ақ өнім өндіру және тұтынушыларға қызмет көрсету технологиясын жетілдіруге қол жеткізуге мүмкіндік беретін бірегей, жаңа қасиеттерімен және сапалық сипаттамаларымен ерекшеленетін жабдық. Азық-түлік кәсіпорындарының инновацияларға бейімділігінің негізгі факторлары. Тамақтандыру кәсіпорындарында жабдықтарды жетілдіру, өнімнің сапасы мен шығымдылығын арттыру үшін ғылыми зерттеулер.
Несиелер - 6
-
Тамақ өнеркәсібіндегі нанотехнология
Мақсаты: тамақ өнеркәсібінде нанотехнологияларды қолдану саласындағы білімді қалыптастыру. Кіріспе. Нанотехнологияның даму тарихы. Наноқұрылымдардың негізгі қасиеттері. Нанотехнологияны тамақ өнеркәсібінде қолдану. Нанотехнологияларды тамақ өндірісінде қолдану. Функционалды тағамға арналған нанодиспергирленген және наноинкапсуляцияланған компоненттер. Нанотехнологияны тағамды сақтау үшін қолдану. Қорғаныс аэрозольдері. Орау материалдары. Наносенсорлар. Нанотехнологияны қолдану арқылы алынған өнімдер.
Несиелер - 6
-
Мамандандырылған тамақтану инженериясы
Мақсаты: мамандандырылған тамақ өнімдерін өндіру және технологиясын әзірлеу дағдыларын игеру. Мамандандырылған тамақ өнімдерінің технологиясы саласындағы кәсіби міндеттер. Мамандандырылған өнімдердің халықтың әртүрлі топтарының денсаулығын сақтауға және жақсартуға әсері. Мамандандырылған тамақ өнімдерін құрудың теориялық негіздері мен тәсілдері. Мамандандырылған тамақ өнімдерін өндіруде шикізатты, тағамдық қоспаларды пайдалануды негіздеу принциптері.
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылымның дамуының қазіргі кезеңіндегі негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық аспектілерін талдай алады
- Шет тілінде ғылыми және кәсіби коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын қолданады
- Кәсіби және жеке даму психологиясын білу негізінде басқарушылық қызметті жобалауға қабілетті.
- Жоғары мектеп және кәсіптік білім беру педагогикасының әдіснамасы білімі негізінде педагогикалық қабілеттерін көрсетеді
- Этникалық және әлеуметтік жауапкершілік пен оларды қолдану үшін ғылыми этиканы ескере отырып, өз зерттеулерінің нәтижелері бойынша пайымдаулар шығарады
- Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық құралдарды пайдаланады
- Заманауи әдіснаманы, құралдарды, стандарттарды білу негізінде жобаларды басқару жөніндегі командалардың жұмысына қатысады
- Нормативтік құжаттарға сәйкес қоғамдық тамақтандыру өнімдері мен қызметтерінің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету процестерін басқаруға қабілетті
- Тамақтану индустриясын дамытудың заманауи әдіснамалық тәсілдері мен перспективаларын білу негізінде тамақ өнімдерінің инновациялық технологияларын әзірлейді
- Тамақтану индустриясы саласындағы ғылыми және кәсіби терминологияны пайдалана отырып ақпаратты анық және қолжетімді баяндайды