Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10104 Медицина-профилактикалық іс в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Медициналық-профилактикалық іс» магистратурасының білім беру бағдарламасының мақсаты - санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету, денсаулық сақтау мен нығайту саласындағы мәселелерді кешенді түрде шеше алатын және медициналық білім мен ғылым саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын білікті ғылыми-педагогикалық мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәнді зерделеу кезінде мамандығы бойынша мәтіндерді таныстыру, іздеу, зерделеу және қарау дағдыларын қалыптастыру; диалогтік, монологтық сөйлеу, қорытындылау дағдыларын дамыту сияқты мәселелер қаралатын болады. Пән аяқталғаннан кейін магистранттар мамандық бойынша әңгіме жүргізе алады; ақпараттық және кәсіби сипаттағы хабарламаларды есту арқылы қабылдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстан Республикасының санитарлық-эпидемиологиялық қызметінің ұйымдық-құқықтық негіздері

    Профилактикалық қызметті басқарудың құқықтық негіздері. СЭК субъектілерін бақылау және олардың жұмыс істеуі. СЭК-тің әртүрлі деңгейлеріндегі Стратегиялық жоспарлау және жедел басқару. Санитариялық-эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шаралар өткізуді ұйымдастыру. Адамның тіршілік ету ортасының жай-күйін және халықтың денсаулық жағдайын анықтайтын факторларды бағалау. Әлеуметтік-гигиеналық мониторинг жүйесі. Салауатты өмір салтын насихаттау бойынша жұмыс принциптері мен әдістері. Санитарлық-эпидемиологиялық сараптама.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экологиялық нормалау негіздері және сараптама

    Пән экологиялық нормалаудың теориялық және құқықтық негіздерін, Экологиялық нормалау тетіктерін зерттеуді қамтиды. Атмосфералық ауаның сапасын нормалау зерделенеді, су ресурстарының сапасын бағалау, топырақтың экологиялық нормалануы және тамақ өнімдерінің сапасы, радиоактивті сәулеленудің қауіпсіздігін нормалау параметрлері беріледі. Пән аяқталғаннан кейін магистранттар алған білімдерін экологиялық сараптама кезінде қолданатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ғылыми гигиеналық зерттеулер әдістемесінің негіздері

    Зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу принциптері. Медициналық-профилактикалық істегі зерттеу процесі. Ғылыми зерттеулердің сандық және сапалық әдістері. Зерттеулердегі деректерді сапалық және сандық талдау. Денсаулық сақтаудағы жобаның мақсаты, міндеттері мен объектілері. Зерттеу дизайны мен әдістері. Ғылыми жобаның құрылымы, ғылыми жобаның кезеңдерінің сипаттамасы . Деректерді жинау және талдау. Зерттеудің этикалық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Қолданбалы биостатистика

    Биомедициналық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуде статистикалық бағдарламалар, корреляциялық талдау, регрессиялық талдау, дисперсиялық талдау, құбылыстар динамикасын талдау әдістері, параметрлік емес критерийлерді қолдану, ғылыми мақалалар жариялау, тұрғындар денсаулығының статистикасы. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау.Статистикалық модельдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән педагогикалық ғылымды және оның гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеуді; жоғары кәсіптік білім берудің жаңа моделі мен кредиттік оқыту жүйесі қарастырылады. Пәннің мазмұнына жоғары оқу орындарының дидактикасы, оқу процесін басқару; жоғары оқу орындарын оқытудың әдістері мен формалары. Педагогикалық технологиялар мен инновациялық белсенді оқыту әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым философиясы мен әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Мәдениет және өркениеттегі ғылым. Ғылымның қалыптасуы және негізгі даму кезеңдері. Ғылыми танымның құрылымы. Ғылым динамикасы жаңа білімнің қалыптасу үрдісі ретінде. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы. Ғылыми дәстүр және ғылыми революция. Қазіргі заманғы ғылым дамуының ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Медициналық ғылым: әдіснама ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару модельдері. Көшбасшылық теориялары. Ұйымдастырушылық мәдениет. Басқарушылық байланыс. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Басшының әлеуметтік жауапкершілігі. Кәсіби бейімделу. Коммуникативті құзыреттілік. Коммуникативті құзыреттілік деңгейлері. Қызметкерлерді ынталандыру теориялары. Ұйымдағы стресс. Эмоционалды күйіп қалу. Басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздері. Ұйымның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вакцинология

    Белсенді, пассивті иммунитетті тудыратын дәрілер. Тұрғындарды жоспарлы иммундау. Эпидемиологиялық көрсеткіштер бойынша иммундау. Иммундауға жалпы және жеке қарсы көрсеткіштер. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің иммундау туралы бұйрықтары. Қазақстан Республикасы Үкіметінің иммундау туралы қаулылары. Жоспарлы иммундауды ұйымдастыру. Вакцинациялау жұмыстарын есепке алу. Иммундауға жататын тұрғындар контингентін есепке алу. Иммундау және иммунизациядан кейінгі вакцинаны бақылауға қоятын талаптар. Иммундауға жататын балаларды иммундаумен қамтуды есептеу. Иммундауға қарсы жағдайларды және иммунизацияның асқынуын тергеу. Алдағы уақытқа арналғанжаңавакциналар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гигиеналық зерттеулерге арналған заманауи іріктеу әдістері

    Гигиеналық зерттеулер үшін сынамаларды алудың заманауи әдістері ауа, су, тамақ, топырақ және басқа да қоршаған орта объектілерінің өкілдік үлгілерін жинау үшін олардың адам ағзасына әсерін одан әрі бағалау үшін гигиенада қолданылатын әртүрлі әдістер мен хаттамаларды зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халықтың тамақтануының гигиеналық қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері.

    Адам ағзасы мен сыртқы орта факторының өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары-тамақтану, тамақтану факторының денсаулыққа жағымсыз әсерінің алдын алу шаралары, тамақтану гигиенасы саласындағы мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау және олардың алдын алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биологиялық қауіпсіздік негіздері

    Пән әлеуетті биологиялық қауіптер туралы түсініктерді, биологиялық қауіпсіздік және биоқауіпсіздік негіздерін, халықтың денсаулығын сақтау саласындағы биоқауіптердің алдын алу шаралары туралы білім мен дағдыларды және ЖОҚ эпидемиологиялық қадағалау принциптерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аса қауіпті инфекциялардың эпидемиологиясы және алдын алу

    Ooi эпидемиологиялық қадағалау принциптері. Аумақты жұқпалы аурулардан санитарлық қорғау принциптері. ООИ негізгі нозологиялық формаларының эпидепроцессінің сипаттамасы. Әлемде және Қазақстанда табиғи ошақтардың таралуы. Клиникалық-эпидемиологиялық диагностика. Обаны зертханалық диагностикалау әдістері. Эпидемиологиялық қадағалау. Карантиндік іс-шаралар. Алдын алу. Персонал мен пациенттердің инфекциялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Рационалды тамақтану негіздері

    Пән рационалды және теңдестірілген тамақтану тұжырымдамасын, диетаны, тамақтану проблемаларының биологиялық және экологиялық аспектілерін, рационалды тамақтану теориясын; макро- және микроэлементтердің тамақтанудағы рөлі, энергия мен қоректік заттардың физиологиялық қажеттілігінің ұсынылған мәндері. Пәнді аяқтағаннан кейін магистрант халықтың әртүрлі топтарының тамақтануын зерттеу әдістерін біледі және тәжірибеде қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Гигиена және эпидемиологияны оқыту әдістемесінің негіздері

    Медициналық білім берудің міндеттері. Оқыту әдістері. Жеке білім беру траекториясын дамыту. Шағын топтардағы жұмыс ережелері мен әдістері. Проблемалық-бағдарлы оқыту. Командалық-бағдарлы оқыту. Гигиеналық зерттеулерге негізделген оқыту. Білім, білік, дағды, біліктілік және практикалық іске асыруды бағалау әдістері. Мақсатты құрылымдық тәжірибелік емтиханды практикалық іске асыруды бағалау әдістері. Мақсатты құрылымдық тәжірибелік емтихан (МҚТЕ).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Эпидемиологиялық ауруларды бақылаудың ғылыми негіздері

    Жұқпалы және жұқпалы емес ауруларды бақылау. Эпидемиологиялық диагностика. Эпидемиологиялық зерттеулердегі аналитикалық зерттеулер. Көп факторлы талдау және логистикалық регрессия арқылы вспетті тергеу. АИТВ / ЖИТС эпидемиологиясы. АҚТҚ / ЖҚТБ-ны бақылау. Гепатит эпидемиологиясы. Аэрозольді берілу механизмі бар аурулардың эпидемиологиясы. Ішек инфекцияларының эпидемиологиясы. Трансмиссивті және байланыс берілу механизмдері бар инфекциялардың эпидемиологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Эпидемиологиялық әдістер зерттеу

    Аурулардың себептері мен қауіп факторларын анықтау үшін қолданылатын эпидемиологиялық әдістер. Сипаттамалық, аналитикалық және эксперименттік әдістер аурудың пайда болуына ықпал ететін себептер мен факторларды анықтау үшін демографиялық, иммунологиялық, мінез-құлық, кәсіби және басқа да ерекшеліктерді анықтауға арналған ауру көрсеткіштері. Математикалық әдістер және статистикалық талдау. Клиникалық эпидемиология туралы түсінік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еңбек гигиенасы және физиологиясы

    Өндірістік орта мен еңбек процесінің зиянды және қауіпті факторлары туралы негізгі ұғымдар. Өндірістік орта факторлары. Микроклимат, жарықтандыру, өндірістік шаң, өндірістік я, діріл, Шу. Өндірістік орта факторлары. Электромагниттік өрістер, иондаушы сәулелер, биологиялық фактор. Еңбек қызметінің психофизиологиясының ерекшеліктері. Еңбек медицинасындағы Эргономика. Еңбек жағдайларын жарақат қауіпсіздігі бойынша жіктеу. Дененің жалпы энергия шығындарына негізделген ауырлық күші бойынша жұмыс. Өндірістік орта мен еңбек процесі факторларының зияндылығы мен қауіптілік дәрежесі бойынша еңбек жағдайларының сыныптары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтың жекелеген топтарының тамақтануы

    Пән халықтың әртүрлі топтарының тамақтану жағдайын зерттеуді және оны бағалауды қамтиды. Пән балалар мен жасөспірімдердің тамақтану ерекшеліктерін, егде жастағы және қарт адамдардың тамақтануын, жүкті және бала емізетін әйелдердің тамақтануын көрсетеді. Пәнді аяқтағаннан кейін магистранттар жасына, денсаулық жағдайына және қызмет сипатына байланысты халықтың тамақтануын гигиеналық бағалау үшін алған білімдерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі нутрициологияның әлеуметтік-медициналық аспектілері

    Гигиеналық тәрбие. Салауатты өмір салтының негіздері. Денсаулық түрлері. Денсаулықты қамтамасыз ету факторлары. Өмір салты және оның компоненттері. Рационалды тамақтану құрылымында қалыптасудағы әлеуметтік-экономикалық факторлардың рөлі. Фактор тамақтану және денсаулық халық. Алименттік-тәуелді аурулар және олардың алдын алу. Аурулардың пайда болуындағы тамақтанудың рөлі. Қазіргі тамақтану мәселелері. Қоршаған орта факторларының қолайсыз әсері жағдайында халықтың тамақтануы. Тамақ өнеркәсібіндегі нанотехнологиялар. Егде жастағы адамдардың әлеуметтік-медициналық аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еңбек медицинасының негіздері

    Еңбек медицинасы саласындағы нормативтік-заңнамалық база. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау. Медициналық экологияның кейбір мәселелері. Халық денсаулығы үшін қауіпті бағалау негіздері. Кәсіби аурулар туралы түсінік. Кәсіптік аурулардың алдын алу. Дәрігерлік-еңбек сараптамасы және кәсіптік аурулар кезінде оңалту мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрғындар қауіпсіздігінің радиациялық және экологиялық аспектілері

    Радиациялық қауіпсіздік пен радиациялық қызметті реттеудің негізгі түсініктері мен принциптері. - Радиацияның адам денсаулығына және қоршаған ортаға, соның ішінде физикалық, биологиялық және экологиялық әсерлерге әсері. - Радиацияны өлшеу және бақылау әдістері, сондай-ақ радиациялық тәуекелдерді бағалау. - Радиациялық қауіпсіздік және экологиялық қауіпсіздік саласындағы нормативтік талаптар мен стандарттар. - Қауіпсіздікті қамтамасыз ету және радиацияның халыққа және қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі стратегиялар мен шаралар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеуді жариялау әдістемесі

    Ғылыми басылымдардың түрлері. Ғылыми мәтіндерге сыни талдау жасау. Ғылыми мәтіннің қасиеттері. Презентацияларды құру және презентацияларды ұсыну ережелері мен принциптері. Ғылыми мақала мен дипломдық жұмыспен жұмыс істеудің негізгі кезеңдері Библиография, жобалаудың негізгі процедуралары. Дәйексөз. Әсер етуші факторлар туралы түсінік. Хирш индексі. Шетелдік басылымдардағы басылымдарды пішімдеу бойынша негізгі ұсыныстар. Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің сапасы мен ашықтығын арттыру желісі (EQUATOR) ( http://www.equator-network.org/ ).text.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылық саласындағы зерттеулердің пәнаралық сипатын білуі мен түсінуін көрсетеді
  • Ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді денсаулық сақтау саласындағы мамандарға да, маман еместерге де анық және бір мәнді түрде жеткізеді.
  • Халықтың денсаулығын қорғау және санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылық саласындағы оқу-кәсіби қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білімдер мен дағдыларға ие болады.
  • Өзінің біліктілігі шеңберінде ғылыми тәсілдер негізінде санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылықпен қамтамасыз ету саласындағы міндеттерді шеше алады.
  • Санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылық саясаты мен стратегияларын әзірлеу және олардың біліктілігі шеңберінде жаңа технологияларды енгізу үшін ғылыми ақпаратты пайдаланады.
  • Ғылым мен практиканың қазіргі заманғы жетістіктеріне негізделген халықтың денсаулығын қорғау саласындағы кәсіби қызметті жоспарлайды.
  • Кәсіби өсумен айналысады, өзін-өзі талдау дағдыларын, жоғары білім деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді.
  • Заңнамалық актілер негізінде санитариялық-эпидемиологиялық қызмет жүйесінде проблемаларды анықтап, басқарушылық шешімдер қабылдайды.
Top