7M10104 Медициналық-профилактикалық іс в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзекті ғылыми мәселелерді шешуге, гигиена және эпидемиология саласындағы заманауи ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға және жүргізуге, медициналық жоғары оқу орындарында ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Тауарлар мен қызметтердің сапасы мен қауіпсіздігін бақылау жұмысын ұйымдастыру
Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы-тіршілік ету ортасы факторларының адамға зиянды әсері болмайтын және оның өмір сүруінің қолайлы жағдайлары қамтамасыз етілетін халықтың денсаулық жағдайы, адамның тіршілік ету ортасы. Мемлекеттік органдардың, кәсіпорындардың, мекемелердің және азаматтардың гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шаралар өткізуімен, Санитариялық қағидалардың, нормалар мен гигиеналық нормативтердің сақталуымен, мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау жүйесімен қамтамасыз етіледі
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері..
Бағдарламаның мақсаты теориялық білім мен дағдыларды теориялық білімді ұсыну және бағдарламалық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін практикалық қолдану саласында қолдану саласындағы құзыреттер кешенін қалыптастыру, Әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы туралы тұтас идеяны қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биоэтиканың негіздері мен принциптері
Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы зерттеу жобаларын жүргізу кезіндегі этикалық мәселелер. Жобалық қызметте зияткерлік меншікті қорғау. Қолданбалы және іргелі сипаттағы Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің этикалық сараптамасы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
ҚР санитарлық-эпидемиологиялық қызметі саласындағы заңнамалық актілер
Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілерге Санитариялық қағидалар, гигиеналық нормативтер, қағидалар, техникалық регламенттер және Еуразиялық экономикалық одақ тауарларына қойылатын бірыңғай санитариялық-эпидемиологиялық және гигиеналық талаптар жатады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары білім педагогикасы
Педагогиканың негіздері: жүйелілік, мәні, ұстанымдары, әдістері мен формалары, дамыту және кәсіптік оқыту. Оқу процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру. Педагогиканың негізгі категориялары, жоғары білім педагогикасының жүйедегі және практикалық іс-әрекетіндегі рөлі мен маңызы, қазіргі педагогиканың негізгі қағидалары мен жоғары білім берудің педагогикалық мәселелерін шешуге әдістемелік көзқарастар туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарих және философия ғылымы
Тарих пен философия ғылымының өзекті мәселелерін түсіну қабілетін дамытудың негізгі түсініктері. Ғылымның табиғатын философиялық түсіну - қазіргі ғылымның ерекшеліктерін білуге және шындықты ғылыми түсіну дағдыларын жетілдіруге негізделген ғылыми-әдістемелік дүниетанымды қалыптастыру. Медицина және денсаулық сақтау жүйесі туралы түсінік және оның мамандықтың теориялық және әдіснамалық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гигиенаны зерттеудің заманауи әдістері
Зертханалық зерттеу үшін атмосфералық ауаны, суды, топырақты және тағамды іріктеу. Үлгілерді зерттеуге дайындау. Микробиологиялық, физика-химиялық зерттеулер жүргізу Қоршаған ортаның ластануына байланысты халықтың денсаулық жағдайын бағалау әдістері мен өлшемдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Санитарлық-эпидемиологиялық қызметті ұйымдастыру
Қазақстан Республикасының санитарлық-эпидемиологиялық қызметінің қарқынды дамуы экономиканың дербес дамуының жаңа жағдайларында мемлекеттің басым міндеттерінің бірі болып табылады. Республиканың медициналық ұйымдары жүйесіндегі санитарлық мекемелердің жетекші рөлі сөзсіз және болашақта осы ереже сақталады. Медицинаның осы саласының дамуы санитарлық-эпидемиологиялық қызметтің қоғамдық сипатымен және оның халықтың денсаулығын қорғау ісіндегі зор маңыздылығымен байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта факторларын гигиеналық нормалау
Негізгі қоршаған орта факторлары. Қоршаған орта факторларын нормалаудың гигиеналық негізі. Атмосфералық ауа, су, топырақ - қоршаған ортаның негізгі объектілері, ластану көзі және сипаты. Қоршаған ортаның негізгі объектілерінің (атмосфералық ауа, су, топырақ) ластануын кешенді бағалау. Ағзаға атмосфералық ауа, су, топырақ және тамақпен тусетін нақты химиялық жүктеме.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта факторларын гигиеналық нормалау
Қоршаған орта факторларын гигиеналық реттеудің гигиеналық негізі. Атмосфералық ауаға, ауыз суға және т.б. гигиеналық нормативтердің түрлері. Қоршаған орта факторларын гигиеналық реттеудің негізгі принциптері. Жеделдетілген нормалау, мақсаты, принципі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән басқарушылық қызметтің психологиялық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны туралы қазіргі заманғы идеяларды ұсынады; кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін болашақ шебердің психологиялық мәдениетін арттыру. Біз басқару психологиясының негізгі міндеттерін зерттейміз, оның ішінде басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын жоғарылату үшін психологиялық жағдайлар мен басқару қызметінің сипаттамаларын талдаймыз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мазмұндылығы - шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау кезінде кәсіби және ғылыми әрекеттерді шешуге арналған тілдік құзіреттілікті дамыту, сонымен қатар білім беру автономиясының, өзін-өзі тәрбиелеу қабілетінің, ақпараттық мәдениеттің дамуын, көкжиегін кеңейтуді және жалпы мәдениеттің жоғарылауын қамтамасыз етуге бағытталған. Еңбек нарығында оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін кәсіби дағдыларды жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Алдыңғы қатарлы эпидемиология
Эпидемиология дамуының қазіргі кезеңіне эпидемиялық процестің механизмі мен көріністері туралы теориялық түсініктердің тереңдеуі; эпидемиялық процестің жаһандануы мен эволюциясы; ұқсас инфекциялар кезінде эпидемиологиялық қадағалауды біріздендіру тән. Иммунопрофилактика, дезинфектология, ЖММК, клиникалық эпидемиология бөлімдерін қамтиды. Пәнді аяқтағаннан кейін магистрант эпидемиологиялық жағдайды бағалауға, эпидемиологиялық көрсеткіштерді түсіндіруге және осы аурудың алдыналу бойынша шешім қабылдауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Атмосфералық ауаның және ауыз судың химиялық ластағыштары әсерінен тұрғындар денсаулығына қауіп-қатерді бағалау
Ауаны, ауыз суды ластайтын химиялық заттардың әсер ету кезіндегі халықтың денсаулығына қауіпті бағалау. Ауадағы ластаушы заттар мен ауыз судың қауіптілігін анықтау. Химиялық заттарды қабылдаудың ингаляциялық және ауызша жолдары үшін доза-жауап қатынасын бағалау. Химиялық заттардың әсерін бағалау. Атмосфералық ауаның және ауыз судың химиялық ластануынан денсаулыққа қауіпті сипаттама.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экологиялық тұрғыдан қолайсыз аймақтардағы қоршаған орта және тұрғындар денсаулығы
Экологиялық тұрғыдан қолайсыз аймақтардағы халықтың денсаулығын бағалау үшін әртүрлі физиологиялық және биохимиялық ауысуларға сәйкес ағзаның функционалды жағдайын бағалау үшін жалпы қабылданған индикаторларды (туу, өлім-жітім, ауру, мүгедектік, физикалық даму) пайдалану. Ауаны, ауыз суды ластайтын химиялық заттардың денсаулыққа әсер ету кезіндегі қауіпті бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Биологиялық қауіпсіздік және биологиялық тәуекелдерді азайту шаралары
Биологиялық қауіпсіздік мәселесі халықаралық болып табылады. Бүгінгі таңда биоқауіпсіздік-бұл биотикалық факторлардың (бактериялар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, жануарлар), соның ішінде адамның немесе қоғамның денсаулығына зиян келтіру мақсатында әдейі әсер ету қаупі туындаған жағдайда адамды қорғау шараларының жүйесі. Тірі организмдердің өзінің биологиялық мәнін, биологиялық қасиеттерін, жүйе құраушы байланыстары мен сипаттамаларын сақтауы, орын алуы мүмкін биологиялық тұтастықтың кең ауқымды жоғалуын болдырмау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Қоршаған орта сапасы мен халықтың денсаулығын болжау әдістері
Қоршаған ортаның жай-күйін және халықтың денсаулығын болжау үшін қажетті ақпарат көздері. Болжау әдістері. Сараптамалық бағалау әдісі. Сараптамалық бағалауға қажетті материалдар. Артықшылықтары мен кемшіліктері. Трендтерді экстраполяциялау әдісі. Қажетті ақпаратты жинау. Артықшылықтары мен кемшіліктері. Модельдеу әдісі. Қажетті ақпаратты жинау. Артықшылықтары мен кемшіліктері. Біріктірілген болжамдар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Инфекцияның алдын алу және инфекциялық бақылау
Бірде-бір ел медициналық көмекке байланысты инфекциялардан таза деп айта алмайды, сондықтан инфекциялардың алдын алу және инфекциялық бақылау стратегияларын жетілдіру (PIIC) барлық жерде қажет. ДДҰ ПИИК-ке араласуды енгізу процесін жетілдірудің мультимодальды стратегияларын қолдануды ұсынады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми жазу теориясы мен практикасы
Пән ғылыми және академиялық мәтіндерді дайындаудың негізгі аспектілерін қамтиды. Академиялық жазудың стильдері мен форматтарын, зерттеу әдістерін және дереккөздермен жұмыс жасауды, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды және басқа да академиялық құжаттарды жазу және редакциялау әдістерін зерттеу. Магистранттар дәйексөз ережелерін, плагиаттан аулақ болуды және академиялық мәтіндердің сапасын жақсарту үшін әртүрлі құралдарды қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Адам денсаулығы және қоршаған орта
Қалалар мен ауылдық жерлердің экологиялық мәселелері. Қоршаған ортаның ластануы және денсаулық сақтау көрсеткіштері тұрғысынан аудандастырудың гигиеналық принциптері. Қоршаған ортаның ластануын және денсаулық сақтау көрсеткіштерін болжамды бағалау. Экологиялық мониторинг түсінігі, оның негізгі түрлері. Қоршаған орта факторларының халықтың денсаулығына қолайсыз әсерінің алдын-алу шаралары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алдыңғы қатарлы эпидемиология 2
Инфекциялық аурулардың микробиологиясына, вирусологиясына және паразитологиясына байланысты эпидемиологиялық қағидаттар бойынша және инфекциялық ауруларды диагностикалаумен емдеуге, бақылауға, сондай-ақ Дамурежимімен динамикасына байланысты тиісті клиникалық және ғылыми әдістермен дайындау. Жұқпалы аурулардағы жаһандық, ұлттық және жергілікті айырмашылықтар, сондай-ақ аурулардың үлгілерін модельдеу үшін алдынала және логикалық статистикалық талдау. Бұл трек жұқпалы аурулармен инфекциялық ауруларға байланысты сәйкессіздік әсерін жеңілдету үшін басқа пәнаралық мамандармен өзара іс-қимыл жасай алатын ғылыми мамандарды табысты даярлауды қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Төтенше жағдайлар гигиенасы және эпидемиологиясы
"Төтенше жағдайлардың гигиенасы мен эпидемиологиясы": төтенше жағдайларда санитарлық-эпидемиологиялық қамтамасыз етудің теориялық және практикалық мәселелері бойынша дәрігер Кәсіби дипломнан кейінгі қызметке қажетті төтенше жағдайларда арналуына сәйкес функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті көлемде дәрігер дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау
Халықтың әртүрлі жас-жыныстық, әлеуметтік, кәсіби және өзгеде топтарының денсаулық жағдайын сипаттайтын көрсеткіштерді, денсаулықты сақтау, нығайту және қалпына келтіру жөніндегі іс-шараларды, денсаулық сақтаудың теориялық негіздерін, емдеу-алдын алу мекемелерінің қызметіне жаңа экономикалық және медициналық-әлеуметтік технологияларды енгізуді, Денсаулық сақтау мекемелерінің жұмыс істеуін жетілдіру әдістерімен құралдарын зерделеу және талдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина
Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина негіздері болжамдардың дәлдігін қамтамасыз ету үшін науқастар тобын зерттеудің қатаң ғылыми әдістерін пайдалана отырып, аурудың клиникалық ағымын зерттеу, клиникалық зерттеулер жүргізу, дәлелді деректер базасы мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық эпидемиология
Экологиялық эпидемиологияның негізгі ұғымдары туралы түсінікке ие болу халық денсаулығының жай-күйін салыстырмалы бағалау үшін, сондай-ақ қоршаған ортаның қолайсыз факторларының оған әсер ету тәуекелін бағалау үшін неғұрлым ақпараттық эпидемиологиялық көрсеткіштер бөлу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу жобаларын орындау дағдылары
Негізгі қоршаған орта факторлары. Қоршаған орта факторларын нормалаудың гигиеналық негізі. Атмосфералық ауа, су, топырақ – қоршаған ортаның негізгі объектілері, ластану көзі және сипаты. Қоршаған ортаның негізгі объектілерінің(атмосфералықауа, су, топырақ) ластануын кешенді бағалау. Ағзаға атмосфералық ауа, су, топырақ және тамақпен тусетін нақты химиялық жүктеме.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдау жұмыстарын жүргізу.
- Алынған білімді ғылыми зерттеулер контекстінде, бастапқы идеяларды әзірлеу және қолдану үшін пайдалану.
- Оқыту мен оқытудың жаңа әдістерін енгізу тиімділігін іске асыру және бағалау.
- гигиена және эпидемиология саласындағы жоғары оқу орындарында оқу және білім беру бағдарламаларын, жобаларды өзбетіншедайындауды және практикалық зерттеу оқытушылық қызметті атқаруға дағдыландыру.
- Тиімді оқыту стратегиясын таңдап, жүзеге асыру / тиімді кері байланыс қамтамасыз ету.
- Оқытудың, ғылыми зерттеулер мен ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүргізудің негіздерін меңгеру, білім алушыларды әлеуметтендіруді жүзеге асыру және оқыту мен оқытудың жаңа әдістерін енгізу, тиімділігін бағалау.