Бренд-менеджмент

  • Бүгінгі күнде әрбір компания үшін ең маңызды активтердің біріне оның бренді жатады. Мықты бренд дифференциация үшін мүмкіндік беретін клиенттерге өнімді сатып алу шешіміне әсер етеді. Брендті тиімді басқару ұзақмерзімді пай үшін маңызды. Бұл курс брендтің маңыздылығын түсіну, брендті қалыптастыру білім мен дағдыларды алу, брендті басқару мен бағалау үшін маңызды. Өз құрамына курс келесі тақырыптарды еңгізеді: клиент тұрғысынан брендті қарастыру, брендті қалыптастыру және бағалау үдерісі, брендтің портфолиосын басқару, ұзақмерзімді келешектке бренд – менеджмент
  • Образовательная программа 6B04110 Бизністегі АТ
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top