Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Интеграцияланған маркетингтік коммуникация
-
Бұл курс кәсіптік контекстте коммуникацияны жоспарлау және басқару, сондай-ақ осы стратегияларды басқа негізгі бағыттар бойынша ұсынылған ақпаратты интеграциялау жолдары туралы стратегияларды қарастырады. Студенттер жарнамалау шеңберінде IMC рөлін үйренеді. Сондай-ақ, тұтынушылар мінез-құлқына, медиа-жоспарлауға, бюджет, PR, жарнама, сату және промо, тікелей маркетинг, ATL, BTL және этика туралы түсініктерді зерттейді.
-
Образовательная программа 6B04110 Бизністегі АТ
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1