Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Информатика в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Логистикалық менеджменттің ақпараттық негізі

    Пәнді оқудың мақсаты – магистранттарға қажетті теориялық білім алу қызмет саласында аналитикалық және практикалық дағдыларды білу және меңгеру оңтайлы экономиканы қалыптастыру және дамыту үшін нарықтық экономиканың субъектілері коммуникациялар және ұйымдардың логистикалық жүйелерін жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Python бағдарламалау

    Python программалау тілі – әртүрлі парадигмалар бойынша бағдарламаларды әзірлеуге мүмкіндік беретін динамикалық типтелген жалпы мақсаттағы бағдарламалау тілі: процедуралық бағдарламалау, объектіге бағытталған бағдарламалау, параметрлік бағдарламалау, функционалдық бағдарламалау және метапрограммалау. Бұл курс Python тілінің барлық негізгі мүмкіндіктерін және оларды бағдарламаларды әзірлеуде қолдануды қамтиды. Бағдарламалардың кең ауқымын жасауға қажетті Python тілінің кітапханаларының сипаттамасы берілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық қамтаманы өндеу технологиялары

    Мақсаты – заманауи CASE-технологиялары мен CASE-құралдарын қолдана отырып, компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау, тестілеу, жөндеу, енгізу және техникалық қызмет көрсету саласындағы білім мен дағдыларды меңгеру. Мазмұны: БҚ әзірлеу процесі; Жоба менеджменті; Бағдарламалық қамтамасыз ету талаптары және архитектурасы; Бағдарламалық жүйелерді тестілеудің дизайны мен әдістемесі; бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу; Объектіге бағытталған бағдарламалық жүйелер және олардың модельдері, метрикасы; Объектіге бағытталған бағдарламалық жүйелерді әзірлеу процесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағытына сәйкес келетін ғылыми еңбектер. Passive Voice және белсенді емес құрастырылымдарды аудару. Уақыттарды келістіру. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модаль етістіктер. Сөйлемдегі етістіктің қызметі. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Сөйлемдердің типтері. Қосымшалардың түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тура және жанама сөйлеу. Презентацияны коммуникацияның ғылыми формасы ретінде қарастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқару іс-әрекетінің құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, түрлі типтегі ұйымдастыру-басқарушылық жүйелер мен қарым-қатынастарға қатыстырылатын адамдардың жүріс-тұрысын психологиялық тұрғыда реттеу заңдылықтары мен механизмдері туралы. Ұйымдастыру-басқарушылық жүйелер мен мен қарым-қатынастардың психологиялық сипаттамалары туралы кәсіби білімдер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы

    Пәнді оқытудың мақсаты – қазіргі бизнес процестерінің логистикасы саласында магистранттарда құзыреттер мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: бизнес пен кәсіпкерлікті қазіргі экономиканың концептуалдық ішкі жүйесі ретінде қарастыру. Қазіргі бизнес процестің логистикасы. Бизнес-жоспарларды жүзеге асыру және өндірістік процестерді ұйымдастыру. Бизнес пен кәсіпкерліктегі инновациялар. Бизнес-кәсіпкерліктегі бәсекелестік, тәуекел және құпия. Бизнес-кәсіпкерлікті қаржыландыру. Бизнес-кәсіпкерлікті дамытудағы аутсорсинг және инфрақұрылым. Бизнес-кәсіпкерліктегі этика мен мәдениет. Бизнес-кәсіпкерліктегі сыртқы экономикалық іс-әрекет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу негіздері

    Курстың мақсаты: бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын бақылау – бағдарламалық өнімдерді тексеру және тестілеу бойынша білім мен дағдыларды беру. Әртүрлі типтегі тестілеуді өткізу қажеттілігі негізделген – модульдік және функционалдық, интегралдық және жүйелік, регрессиялық және қабылдау сынақтары. Тестілеуге арналған құжаттама стандарттарын көрсетеді, бағдарламалық қамтамасыз ету сапасының көрсеткіштері болып табылатын көрсеткіштерді береді. Тәжірибелік сабақтар тестілеудің негізгі әдістерін көрсетеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Java-да объектілі бағытталған программалау

    Курстың мақсаты объектілі-бағытталған әдістемені қолдану негізінде Java тілінде бағдарламалық өнімдерді жобалау, талдау және құру әдістерін қоса алғанда, заманауи бағдарламалау саласындағы теориялық тұжырымдамаларды, білім, білік және дағдыларды дамыту болып табылады. Заманауи бағдарламалау тілдері, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістері мен құралдары, интерактивті оқыту әдістері, дидактикалық әдістер, топтық талқылаулар және т.б. Бағдарламалаудың озық технологияларын қолдану бойынша жүйелі білім.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Арнайы философиялық талдаудан тұратын ғылымның мәнін ашатын мәселе қарастырылады. Тарихи өзгеріп тұратын әлеуметтік-мәдени контекстте берілетін ғылыми білімдерді өндірудің ерекше іс-әрекеті ретінде қарастырылатын ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеуге бағытталады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IT-инфрақұрылым және кәсіпорындардың қолданбалы жүйелері

    Пәннің мазмұны қазіргі заманғы компьютерлендірілген кәсіпорынды басқарудың тиімді жүйесін құру мәселелерін, кәсіпорынның архитектурасын құру және оның АТ-инфрақұрылымын басқарудың әдістемелік негіздерін, ақпараттық технологиялар қызметін басқару саласындағы заманауи стандарттарды, енгізудің нақты нұсқаларын зерттейді және қарастырады. АТ-инфрақұрылымын басқару жүйелері, ақпараттық жүйелерге қызмет көрсету және пайдалану мәселелері, кәсіпорынның АТ қызметінің негізгі функциялары және осы қызметті ұйымдастыру тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IT-инфрақұрылымды басқару

    Курстың мақсаты – инфрақұрылым түсінігін, ақпараттық инфрақұрылым түсінігін тұжырымдау; АЖ және АТ-дағы инфрақұрылымның рөлін қарастыру; кәсіпорынды басқарудың жалпы құрылымындағы ақпараттық инфрақұрылымды басқарудың орнын анықтау; кәсіпорынды басқарудың концептуалды құрылымын (СА-моделі) енгізу; ақпараттық инфрақұрылымды басқарудың әдістері мен құралдарын қарастыру; архитектураны сипаттау әдістемесін білу, оларды жасауда практикалық дағдыларды меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудің ақпараттандыру және оқыту мәселелері

    Магистранттарды білім беруді ақпараттандырудың заманауи мәселелерімен таныстыру, білім беру ұйымдарында ақпараттандыруды жүзеге асырудың әдістері мен құралдары туралы білімдерін қалыптастыру. Оқыту мен білім беруді басқарудағы ақпараттық технологияларды қолдану бағыттарын, оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану әдістемесін меңгеру. Магистранттарда білім беруді ақпараттандыру ғылыми зерттеу және педагогикалық кадрларды даярлау бағыты ретінде білім, білік және іскерліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалану және жасау

    Курстың мақсаты – магистранттарды заманауи білім беруде электронды басылымдарды әзірлеуге және интернет ресурстарын тиімді пайдалануға үйрету. Білім беруде электронды басылымдар мен интернет-ресурстарды пайдаланудың жағымды және жағымсыз жақтарын зерттеу; олардың жіктелуі және тиімді қолдану аймағы; оқу электрондық басылымдары мен интернет ресурстарына қойылатын талаптар; оқу электрондық басылымдары мен интернет ресурстарын жасау және оларды оқытуда тиімді пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Интеллектуалды ақпаратты жүйелердің білімдер қорын модельдеу

    Пәннің мақсаты - Жасанды интеллектіні қолдану саласы мен мәселелерін оқып үйрену, білімдерге негізделген ақпараттық жүйелерді құру және қызмет жасауының теориялық және ұйымдастырушылық-әдістемелік сұрақтарын қарастыру, білімдер қорын жобалау бойынша, интеллеутуалды жүйелерді жасау бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте IT- пәндерін оқыту әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты – магистранттарды жоғары мектепте ІТ-пәндерін оқытудың нақты әдістемесін әзірлеу мен әдіснамалық аспектілерімен таныстыру. Пәнді оқыту міндетері: - жоғары мектепте информатика курстар жүйесінде ІТ-пәндерді оқытудың әдіснамасымен танысу; - жоғары мектепте ІТ-пәндерді оқытудың әдістемелік жүйесін құру; - жоғары мектепте ІТ-пәндерін оқытудың нақты әдістемесі құру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім базалары және сараптамалық жүйелер

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты – білім алушының ақпараттық жүйелер әкімшісінің кәсіби іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін орындауға дайындығы мен құзыреттілігін қалыптастыру. Сараптамалық жүйелердің негізгі түсініктерін білу, зияткерлік жүйелерде білімді көрсету, жасанды интеллект жүйелерінде сараптамалық жүйелерді пайдалану Сараптамалық жүйелер туралы білімдерді, зияткерлік жүйелерде білімді ұсыну, жасанды интеллект жүйелерінде сараптамалық жүйелерді қолдану туралы білімді пайдалана білу. сараптамалық жүйелер, білімді интеллектуалды жүйелерде көрсету, жасанды интеллект жүйелерінде сараптамалық жүйелерді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту, мәтіндерді талдау және кескіндерді өңдеу

    Пәннің мақсаты- магистранттарды машиналық оқытудың теориялық негіздері және алгоритмдерімен, олардың практикалық түрде жүзеге асырылумен және нақты есептерді шешуде қолданылуымен таныстыру. Сондай ақ магистранттарды дискретті екі өлшемді сигналдар ретінде кескіндерді цифрлық өңдеуде практикалық дағдыларын қалыптастыру және кескіндерді өңдеудің әдістері және құралдарымен жұмыс жасау іскерліктерін қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі мобильді және бұлтты технологиялар

    Пәннің мақсаты мобильді және бұлтты есептеулердің мүмкіндіктері көмегімен білімді қалыптастыруға ықпал етеді, оларды әзірлеу, сүйемелдеу және қолданудың практикиқ әдістерін оқып үйретеді. Пәннің негізгі мазмұны мобильді және бұлтты есептеулердің теориялық негіздері, олардың негізгі сипаттамалары, оларды жобалаудың ерекшеліктері, интерактивті оқыту әдістерін, дидактикалық әдістерді қолдана отырып, бұлтты құралдар мен қызметтерді жобалау және қолдану ерекшеліктері болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі робототехника

    Мақсаты жаңа білім беру құралдарын құру және пайдалану процесіне байланысты білім беру қызметінде робототехника саласындағы жоғары білікті мамандарды тәжірибеге бағдарланған даярлауды қамтамасыз ету-Өндірістік сала үшін робототехникалық жүйелер мамандарын кешенді даярлау. Курс роботтарды жобалау және бағдарламалау саласында оқитын негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Бұл робототехниканы оқытудың өзекті шешімін ұсынады. Робототехникалық конструкторлардың әртүрлі түрлерінің болуы табысты оқытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер, интернет және мультимедиялық технологиялар

    Курстың мақсаты – гипермәтінді белгілеу тілі арқылы жасалған Интернет-қосымшаларды, Интернетті ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін меңгеру. Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың мазмұны, ақпаратты өңдеу және басқару үшін компьютерлік желілерді құруда оларды қолданудың негізгі фазалары мен принциптері. Жергілікті және ғаламдық желілердің негізгі түсініктері. Білім беру веб-ресурсының мазмұнын құрылымдау үшін математикалық модельдерді пайдалану. Білім беру интернет-ресурсын құру технологиясының негіздері. Түрлі элементтерді жасау үшін мультимедианы пайдаланатын заманауи аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Blockchain теориясы мен технологиясы

    "Блокчейн технологиясының негіздері" пәнінің мақсаты блокчейннің негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін зерттеу болып табылады. Магистранттар блоктарға, тізбектерге және смарт келісімшарттарға негізделген үлестірілген деректер базасының қалай жұмыс істейтінін біледі. Олар қаржы, келісімшарттар, цифрлық активтер және жабдықтау сияқты әртүрлі салаларда блокчейннің қолданылуын зерттейді. Курс сонымен қатар блокчейн технологиясының қауіпсіздігі, құпиялылығы және ауқымдылығы мәселелерін қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Заманауи мультимедиялық ақпараттық технологиялар

    Пәнді оқудың негізгі мақсаты – қазіргі мультимедиялық жүйелер мен технологиялардың мәні мен қызметтері, олардың ақпараттық жүйелер мен технологиялар жүйесіндегі орны мен рөлі туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, нақты мәселелерді шешуде мультимедиялық технологияларды тиімді пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгеру. практикалық мәселелер. Сондай-ақ, пәнді меңгеру міндеттеріне студенттердің ғылыми-техникалық конференцияларда презентациялар, ғылыми-техникалық баяндамалар, мақалалар мен баяндамалар түрінде алынған жұмыс нәтижелерін құрастыру қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ кең көлемде жалпы дайындықты қамтамасыз ету жатады. (базалық білім) ақпараттық жүйелер мен технологиялар саласындағы практикалық есептерді шешуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • ЖОО-ның оқыту мазмұнын компьютерлік жобалау

    Мақсаты: оқу үрдісін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді дамыту негізінде университеттегі оқу процесін жобалаудың ғылыми-әдістемелік негіздерін аспирантура студенттеріне зерттеуге жағдай жасау. Курстың міндеттері: жоғары білім беруді дамытудың негізгі тенденциялары туралы түсініктерді кеңейту және тереңдету; заманауи университеттегі оқытушының рөлі мен орнын, оның қызметі мен тұлғасына қойылатын талаптарды, қазіргі студенттің тұлғалық қасиеттері мен оқу іс-әрекетін түсіну және түсіну; білім беру бағдарламаларын әзірлеудің тұжырымдамалық негіздерін, құрылымы мен мазмұнын, технологиясын зерттеу; білім берудегі құзіреттілікке негізделген тәсілдің негіздерін және құзыреттілік технологияларын оқып үйрену;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Суреттерді талдаудың математикалық және алгоритмдік негіздері

    Пәннің мақсаты – кескіндерді талдау мен жіктеудің математикалық және алгоритмдік негіздерін оқу; бейнелерді талдау мен жіктеудің математикалық әдістерінің практикалық қолданылуымен танысу. Бұл курстың міндеттері: аспиранттардың негізгі білімді (ұғымдарды, ұғымдарды, әдістер мен модельдерді) меңгеруі, теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруі, өзіндік теориялық зерттеулерін жүргізу және студенттерге кескіндерді өңдеу, талдау және тану саласында кеңес беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • SMART жүйелерінің аппараттық технологиялары

    Пәннің мақсаты магистранттарды SMART жүйелерінің заманауи аппараттық компоненттерімен таныстыру, ақылды құрылғыларды құру мәселелерін шешу әдістерін меңгеру. Пәнді игеру нәтижесінде функциялар әртүрлі SMART-жүйелерге арналған бағдарламалық, бағдарламалық-аппараттық және техникалық құралдар мен олардың компоненттерін орнату, баптау және қызмет көрсету бойынша жұмыстарды орындау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы

    Пәнді оқып-үйрену мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарына дайын болуын қалыптастыру, нақты кәсіби және білім беру міндеттерін шешуде ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым мен кәсіби қызмет саласында тұжырымдамалық білімдерді меңгереді.
  • Кәсіби қызметтің мақсаттарын анықтай алады, қойылған мақсаттарға жету үшін қажетті әдістер мен құралдарды таңдай алады, жаңа білімдерді алу үшін ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімдер деңгейінде шешімдер мен жауапкершілікті қабылдайды.
  • Іскерлік, кәсіби және ғылыми әлем салаларында ажырамас қоғамды жасау барысында көшбасшылық қасиеттерін көрсете алады.
  • Мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде (В1, B2, С1 деңгейлері) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларын меңгереді.
  • Ғылыми және инновациялық іс-әрекетті жүзеге асыру барысында әзірленетін шешімдердің экономикалық бағасын бере алады.
  • Программалық инжиниринг және интеллектуалды программалау салаларында зерттеу жұмыстарын жүргізе алады.
  • Информатик мамандардың тәжірибелік қызметінде қолданылатын инновацияларды әзірлеп, жаңалықтарды енгізіп және программалық өнімдерді, технологиялық үрдістерді жетілдіре алады.
  • Эксперименталды ғылыми іс-әрекеттің дағдыларын, информатика саласының мәселелерімен көпшілік алдында сөйлей білу және оларды кәсіби қызметінде пайдалану дағдыларын қолданады.
  • Жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін информатиканы оқыту барысында заманауи тәсілдерді практикаға енгізе алады.
  • Информатиканы оқыту әдістемесімен қатар бастауыш, орта және жоғары мектептерде оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру барысында қолданылатын заманауи технологиялар мен педагогикалық шеберлік дағдыларын меңгереді.
Top