Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01532 Физика-математика в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

Пәндер

  • Қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: экономиканы дамытудың негізгі кезеңдерін, оның негізгі тұжырымдамаларын, негізгі қаржылық категорияларын, жеке қаржыны басқарудың өзекті мәселелерін ашатын білім жүйесін қалыптастыру. Негізгі экономикалық ұғымдарды, олардың категориялары мен өзара байланыстарын, фирмалардың, тұтынушылардың, мемлекеттің негізгі экономикалық заңдылықтары мен мінез-құлқының негізгі модельдерін, жеке кірістер мен шығыстардың негізгі түрлерін, соның ішінде міндетті түрлерін білу. Экономикалық ақпаратты жинай, жинақтай және талдай білу, практикалық мәселелерді шешуде алған теориялық білімдерін қолдана білу, жеке қаржының кірістері мен шығыстарының құрылымын олардың түрлері бойынша анықтай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері

    Мақсаты: студенттерді кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздерімен таныстыру; ұғымдық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын игеру. Кәсіпкерлікті анықтаудың негізгі тәсілдерін, тиімді көшбасшылық аспектілерін және инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді. Кәсіпкерліктің құрылымдық-мазмұндық аспектісі. Кәсіпкерліктің негізгі санаттары. Тиімді кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен әдістері. Көшбасшы және кәсіпкер терминінің этимологиясы. Кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар нарықтық экономика жағдайындағы мемлекеттік кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Мақсаты: заңнаманың негізгі теориялық ережелері, қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді жұмыс істеу мәселелері туралы білім жүйесін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән биологиялық жүйелердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, биосфераның құрамдас бөліктеріне антропогендік факторлардың әсер етуінің құрылымы мен механизмдерін қалыптастырады. Төтенше жағдайларды болжау және халықты апаттардың, апаттардың, дүлей зілзаланың ықтимал зардаптарынан қорғау және қазіргі заманғы қаруды қолдану бойынша сауатты шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика пропедевтикалық курсы

    Мақсаты: физиканың алдын-ала кіріспе курсын жүйелі түрде қысқартылған және қарапайым түрде беру. Бұл курста мектептегі физика курсының негізгі түсініктері, шамалары, заңдары, базалық деңгейдегі физика мәселелері, өлшеу теориясының негіздері және өлшеу нәтижелерін өңдеу, өлшеу жүйелері мысалындағы өлшемдер теориясынан қысқаша мәліметтер, механиканың, термодинамиканың және молекулалық физиканың, электромагнетизмнің, оптиканың, кванттық физиканың негізгі формулалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика негіздері

    Мақсаты: экономика негіздері, Экономикалық дамудың проблемалары мен модельдері бойынша білімді қалыптастыру. Қоғамның дамуындағы экономиканың орны мен рөлін зерттейді. Экономикалық дамудың негізгі мәселелері. Экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары мен заңдары, экономикалық процестерді зерттеудің спецификалық әдістері. Экономикалық дамудың негізгі модельдері, экономикалық дамудағы тауар-ақша қатынастары мен нарықтың рөлі мен маңызы. Қоғамның экономикалық қажеттіліктері; маңызды экономикалық ресурстар және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Бұл пән сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға, Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, оның ішінде белгіленген бағытта терең зерделеуге бағытталған. Студенттердің мінез-құлқының сыбайлас жемқорлыққа қарсы моделін және сыбайлас жемқорлықты жоққа шығарудың қоғамдық атмосферасын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі тұжырымдамалары мен ережелерін білу; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы қолданыстағы заңнама. Моральдық сана құндылықтарын іске асыра білу және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу. Мүдделер қақтығысы және моральдық таңдау жағдайын талдауды меңгеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру; мүдделер қақтығысы жағдайындағы іс-әрекеттер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру, өйткені теориялық және практикалық дайындық кезінде алынған зерттеу құзыреттіліктерін қолдану мәселесі білім алушының жеке басының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін өзекті болып табылады. Ғылыми зерттеу әдістерін оқыту білім алушылардың ақпаратты талдау, синтездеу, абстракциялау, теориялық ережелердің негізгі аспектілерін анықтау; алынған деректерге сапалы және сандық талдау жүргізу; Оқу-зерттеу қызметі және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Мақсаты: кездейсоқ құбылыстар мен деректерді талдау әдістері саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ осы білімді ғылым мен практиканың әртүрлі салаларында қолдануға үйрету. Пәнді оқу барысында студенттер оқиғалардың ықтималдығын бағалауды, кездейсоқ шамаларды талдауды және деректерді зерттеу үшін статистикалық модельдер құруды үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика

    Мақсаты: статистикалық деректерді сипаттау және талдау үшін математикалық әдістерді әзірлеу және қолдану. заңдылықтарды анықтау, ықтималдық модельдеріне негізделген тұжырымдарды тұжырымдау және статистикалық мәліметтер негізінде негізделген шешімдер қабылдау. Мазмұны: Марков Тізбегі. Кездейсоқ шамалар және олардың сипаттамалары. Бернулли схемасы үшін Үлкен сандар заңы. Муавр-Лапластың жергілікті және интегралды теоремалары. Ықтималдық кеңістіктері жалпы жағдайда, негізгі анықтамалар. Геометриялық ықтималдықтар. Кездейсоқ шаманы және оның қасиетін математикалық күту. Кездейсоқ шаманың дисперсиясы және оның қасиеттері. Орташа квадраттық ауытқу. Әдістер туралы түсінік. Чебышев теңсіздігі. Чебышев теоремасы. Бернулли теоремасы. Орталық шекті теорема туралы түсінік. Математикалық статистиканың негізгі міндеттері. Параметрлерді бағалауды табу әдістері. Шамамен сенімділік аралықтарын құру. Математикалық статистиканың негізгі үлестірімдері. екі гипотезадан. Нейман-Пирсон Критерийі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Мақсаты: педагогикалық білімнің қажетті базасын қалыптастыру, қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметке қажетті жалпы білім беру және кәсіби шеберлік пен дағдыларды, жеке қасиеттерді дамыту. Бұл курс оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстырады, адамның жеке ерекшеліктері туралы оның кәсіби іс-әрекетін игерудің және жүзеге асырудың сәттілік факторы, педагогика ғылым, педагогикалық технологиялар, педагогикалық және оқу іс-әрекеті ретінде тұтас түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканың тарихы мен әдістемесі

    Мақсаты: тарихи тамырларды зерттеу және оның қазіргі әлемдегі маңызы. Мазмұны: математикалық білімді жинақтау кезеңі. Математика ғылымының қалыптасуы (б.з. д. VI ғ. - б. з. д. VI ғ.). VI –XVI ғасырлардағы тұрақты шамалардың математикасы. Тарихтағы математиканың даму панорамасы және XVII –XIX ғасырлардағы математиканың әдіснамасы. Алгебра XVI –XIX ғасырлар. Математикалық талдаудың дамуы, геометрия тарихы. Кездейсоқ оқиғалардың, күйлердің және процестердің математикасы. Қазақстандағы Математика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механика

    Мақсаты: студенттерді еркін классикалық динамикалық жүйелерді зерттеудің жалпы әдістеріне арналған теориялық физика бөлімімен таныстыру. Бұл курста жылдамдығы бар макроскопиялық денелердің механикалық қозғалысы, вакуумдағы жарық жылдамдығынан әлдеқайда аз және жылдамдығы жарық жылдамдығымен өлшенетін денелердің қозғалысы қарастырылады. Мұнда Галилейдің салыстырмалылық принципі, Ньютон заңдары, механикалық энергия мен импульстің сақталу заңдары сияқты іргелі принциптер мен заңдар енгізілген. Ұсынылған курс келесі бөлімдерден тұрады: кинематика негіздері, динамика негіздері, сақталу заңдары, статика, гидро және аэродинамика элементтері, механикалық тербелістер мен толқындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық логика

    Мақсаты: білім алушыларда математикалық білім жүйесін, оның ішінде математикалық дәлелдемелер бөлігінде математикалық әдістермен қалыптастыру. Айтылым алгебрасы зерттеледі; логикалық алгебра; предикат логикасы; айтылымның формальды логикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау

    Мақсаты: білім алушыға математикалық талдау саласындағы іргелі математикалық білім беру. Пәнді зерттеу барысында нақты сандар, сандық функциялар, реттілік шегі, дифференциалды есептеу, функциялар мен олардың графиктерін зерттеу, анықталған және анықталмаған интеграл, қатарлар, бірнеше айнымалылардың функциялары, көп өлшемді интегралдар және бірнеше интегралдар, қисық сызықты интегралдар және беттік интегралдар сияқты бөлімдерді қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикадан (алгебра) есептерді шығару бойынша практикум

    Мақсаты: есептерді шешудің практикалық дағдыларын, студенттердің шешудің кең таралған тәсілдері туралы түсініктерін, есептерді шешудің негізгі тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Математикалық есептердің түрлері мен анықтамасы. Стандартты және стандартты емес есептерді шешу. Жас санаттары бойынша міндеттер. Оқушылардың білім деңгейлерін саралау міндеттері. Тест теориясы. Есептерді алгебралық, геометриялық және координаталық әдіспен шешу. Жазықтықтағы және кеңістіктегі құрылыс есептері. Мәтіндік есептер мен геометриялық есептерді шешу. Математикалық модельдеу. Конкурстық және ойын-сауық міндеттері. Математикалық есептерді шешуде ақпараттық технологияны қолдану. Математикалық есептер арқылы оқушылардың білімін тексеру және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика және термодинамика

    Мақсаты: молекулалық-кинетикалық теорияның жалпы заңдылықтарын және тепе-теңдік термодинамика негіздерін зерттеу. Бұл курста заттың молекулалық құрылымымен және молекулалардың хаотикалық қозғалысымен байланысты құбылыстар қарастырылады. Мына мәселелер қарастырылады: сұйықтықтар мен газ қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздері; молекулалық физиканың негізгі модельдері; бөлшектердің көп санынан тұратын жүйелердің статистикалық заңдылықтары; идеал және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтары; молекулалардың классикалық таралуы; жылу сыйымдылығы мен кванттық теорияның классикалық теориясының негіздері; тасымалдау құбылыстары; термодинамиканың басталуы және олардың фундаменталдылығы; сұйықтықтардың, қатты заттардың қасиеттері және фазалық ауысулар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы

    Мақсаты: білім алушыға алгебра және сандар теориясы бойынша іргелі математикалық білім беру. Пәнді зерттеу барысында жиындар теориясының элементтері, алгебралар, матрицалар мен детерминанттар, сызықтық теңдеулер жүйесі, векторлық кеңістіктер, нақты сандар жүйесі және күрделі сандар өрісі, сызықтық карталар, Евклид кеңістіктері, бүтін сандар сақинасындағы бөліну теориясы, арифметикалық қосымшалармен салыстыру теориясы сияқты бөлімдер қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Мақсаты: адам ағзасының өсуі мен даму заңдылықтары, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар мен аппараттар жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы негізгі білімді игеру. Курста онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, оның өсуі мен дамуына қарай ағзалардың, ағзалар жүйесінің және тұтастай алғанда ағзаның қызметі, сондай-ақ мектеп гигиенасы, балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы сұрақтар қарастырылады. Оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы білім беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия

    Пәнді оқытудың мақсаты геометриялық және қолданбалы есептерді шешу үшін аналитикалық геометрия әдістерін қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Векторлар зерттеледі; түзу және жазықтық; олардың теңдеуінің екінші ретті қисықтары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Мақсаты: адам ағзасының өсуі мен даму заңдылықтары, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар мен аппараттар жүйелерінің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы негізгі білімді игеру. Студенттерді таныстырады: - адам ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарымен; - ағзаның қорғаныс күшін арттырудың негізгі әдістерімен; - балалар мен жасөспірімдердің жұмыс қабілеттілігінің ырғақты ауытқуларымен; - дені сау және үйлесімді дамыған ағзаны қалыптастырудағы дене тәрбиесінің рөлімен; - адамның салауатты өмір салтының негіздерімен.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: студенттерді инновациялық практикалық педагогикалық қызмет бөлімімен таныстыру, инклюзивті педагогиканы іске асырудың мәні мен тәсілдері ашылады; білім беру саласындағы инклюзия жағдайында педагогикалық қызметтің теориясын игеруге және практикасын түсінуге бағытталған, шығармашылық дағдыларды дамытуға ықпал етеді. Білім беру саласындағы инклюзияны дамытудың тарихи аспектісі қарастырылады; дене шынықтыру мұғалімінің денсаулық мүмкіндіктері шектеулі және ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс істеуге дайындығын қалыптастыру проблемалары талданады. Инклюзия жағдайында білім беру мекемелерінде дене тәрбиесі саласындағы жұмыс принциптері ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикадан (геометрия) есептерді шығару бойынша практикум

    Мақсаты: есептерді шешудің практикалық дағдыларын, студенттердің шешудің кең таралған тәсілдері туралы түсініктерін, есептерді шешудің негізгі тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді зерттеу геометрия бөлімдері бойынша қысқаша теориялық ақпаратты және планиметрия мен стереометрия есептерінің әртүрлі түрлерін шешу әдістерін егжей-тегжейлі зерттеуді қамтиды. Әр бөлімде ҰБТ-дан олимпиадалық міндеттер мен міндеттерді шешудің егжей-тегжейлі талдауына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты критериалды бағалау технологиясы туралы тұтас идея негізінде Педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыру, әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды шешуде психологиялық-педагогикалық салдарды болжау үшін психология мен педагогика жетістіктерін пайдалану болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді физика пәні бойынша зертханалық сабақтарды өткізудің теориясымен және әдістемесімен таныстыру. Курстың мазмұны: зертханалық жабдықтарға, электрмен жабдықтау жүйесіне және оқытудың техникалық құралдарының қазіргі заманғы кешендеріне, зертханалық физикалық экспериментті ұйымдастыруға және өткізуге, зертханалық жабдықтарды сақтау ережелеріне, қауіпсіздік техникасы бойынша өткізілетін іс-шараларды ұйымдастыру ережелеріне қойылатын талаптар; мектеп құралдарының негізгі түрлері және олардың ерекшеліктері, алдыңғы қатарлы зертханалық жабдықтар мен физикалық практикумдарға арналған жабдықтарды дайындау, құрастыру және жөндеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика

    Мақсаты: білім алушылардың жалпы математикалық мәдениетін қалыптастыру, сондай-ақ дискретті математика бөлімдерін терең зерттеу. Жиындар теориясымен, графиктер теориясымен, математикалық логика элементтерімен, комбинаторикамен байланысты бөлімдер зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп экспериментінің техникасы

    Мақсаты: студенттерді физика бойынша оқу эксперименттерін қоюдың негізгі идеяларымен және әдістерімен; эксперименттік есептерді шешу тәсілдерімен; физикалық құбылыстарды байқаумен және физикалық шамаларды физикалық аспаптардың көмегімен өлшеумен; физикалық шамалар арасындағы байланысты орнатумен; эксперименттік схемалар мен қондырғыларды құрастырудағы, құрастырудағы және баптаудағы практикалық дағдылармен таныстыру. Курста келесі сұрақтар қарастырылады: қондырғылардың көрнекілігі, қондырғының құрылымын және оның элементтерінің мақсатын түсіну; байқалатын құбылыс пен тәжірибе нәтижелерін түсіндірудің бірегейлігі. Тәжірибенің тиімділігі мен тиімділігі, қайталану мүмкіндігі және өзгермелілігі. Сандық өлшемдері бар демонстрациялар. Демонстрациялық эксперименттер жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудың заманауи тұжырымдамалары

    Мақсаты: студенттердің негізгі принциптерге, басымдықтарға, мақсаттарға, міндеттерге және жаратылыстану-ғылыми білімнің бөлігі ретінде дене тәрбиесін дамытудың негізгі бағыттарына, сондай-ақ физика мұғалімінің кәсіби дүниетанымы мен мәдениетін қалыптастыруға көзқарастар жүйесін қалыптастыру. Курстың мазмұны: қазіргі парадигмаларды, тұжырымдамаларды, жалпы білім беру теорияларын және олардың физиканы оқытуда қолданылуын көрсетеді. "физиканы оқытудың заманауи тұжырымдамалары" курсы "педагогика", "тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі", "педагогикалық психология", "білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар" сияқты пәндермен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: қазіргі заманғы білім беру технологиялары аясында орта білім беру мекемелерінде физика бойынша оқу-тәрбие процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуы туралы білімді қалыптастыру. Бұл курста орта мектепте физиканы оқыту әдістемесінің жалпы сұрақтары берілген. Физиканы оқытудың әдістемелік жүйесі қарастырылады, оған оқыту мақсаттары, дене тәрбиесінің мазмұны, оқытудың әдістері, құралдары мен ұйымдастырушылық формалары кіреді. Физиканы оқытудың кейбір технологиялары сипатталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Мақсаты: студенттерде іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы физика теорияларын, сондай-ақ кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде физикалық зерттеу әдістерін қолдану білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Бұл курста электр туралы ілімнің негізгі заманауи ережелері - статистикалық электр, электр тогы және магниттік құбылыстар қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Мақсаты: студенттерді оқыту, тәрбиелеу психологиясы және педагогикалық іс-әрекеттің мәні және мұғалімнің тұлғасы туралы заманауи идеялармен таныстыру. Курстың мазмұны: оқу іс-әрекетінің психологиялық құбылыстары мен заңдылықтары, білім беру процесі субъектілерін тәрбиелеу және дамыту, оқушылардың даралығын, педагогикалық қызметте мұғалімнің жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауға бағытталған білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Олимпиадалық есептерді шешу және құрастыру әдістемесі

    Мақсаты: білім алушылардың физика және информатика бойынша олимпиадалық есептерді шешуге дайындығын ұйымдастыру саласында білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Дарынды балалармен жұмыс әдістемесінің мәселелерін зерттеуге ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық педагогикалық технологиялар

    Мақсаты: әлемде және Қазақстанда цифрлық білім беруді дамыту үрдістері мен заңдылықтарын зерделеу. Цифрлық педагогиканың әдіснамасы мен қағидаттары, сондай-ақ ҚР білім берудегі цифрлық педагогикалық технологиялардың перспективалары қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астрономия

    Мақсаты: студенттер арасында аспан денелерінің табиғаты, олардың қозғалысы, пайда болуы және дамуы туралы түсінік қалыптастыру. Бұл курста әлемнің қазіргі ғылыми бейнесі, дамып келе жатқан ғалам, аспан денелерінің табиғаты, олардың қозғалысы, пайда болуы мен дамуы туралы идеялар қарастырылады. Ғарыш объектілерін зерттеу, жұлдызды аспанды бақылау бойынша заманауи әдістер мен аспаптар, сондай-ақ жұлдыздардың, жұлдызды жүйелердің және жұлдызаралық материяның кеңістіктік таралуы мен қозғалысының заңдылықтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: пән болашақ математика мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Қазіргі тенденцияларды ескере отырып, оқушыларды оқытудың технологиялары мен әдістері оқытылады. Пәннің практикалық бөлігі білім алушыларды болашақ педагогикалық қызметіне дайындайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика және математика бойынша есептерді шешу әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді физика және математика мұғалімінің кәсіби міндеттерін орындауға дайындау, ол оқушыларға есептерді шешуде физикалық және математикалық білімді жедел пайдалануға үйретуге дайын болуы керек. Курстың мазмұны: физика және математика бойынша есептерді шешудің негізгі принциптері мен әдістері; есептеу есептерін шешу әдістемесі; оқу және олимпиадалық есептерді құрастыру; оқушыларды ҰБТ-ға дайындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Мақсаты: бірінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді, дифференциалдық теңдеулер жүйесін, жартылай дифференциалдық теңдеулерді шешудің түсініктері мен әдістерін игеру. Пән математика саласындағы іргелі пәндердің бірі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оптика

    Мақсаты: жарықтың таралу заңдылықтарымен және оның затпен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстармен танысу, студенттерде Оптиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтары, оптикалық зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру, қарапайым практикалық есептеулер дағдыларын, сондай-ақ зертханадағы эксперименттік жұмыстарды үйрету. Бұл курста: - интерференция, дифракция, поляризация, сәулелену түрлері, жарық әрекеттері сияқты жарық құбылыстары; - изотропты және анизотропты ортада жарықтың таралуы;- сәуле шығару, жарықтың жұтылуы және таралуы заңдылықтары; - қозғалатын орта оптикасы зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудағы ақпараттық технологиялар

    Мақсаты: теория мен практиканы біріктіруге, абстракция мен модельдеудің маңыздылығын түсінуге, информатика және ақпараттық технологиялар саласында білім алуға үйрету. Бұл курста заманауи ақпараттық технологиялар, мұғалімнің қызметінде қолданылатын әдістер, сонымен қатар физика пәніне ақпараттық технологияларды ұйымдастыруға және енгізуге байланысты бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электродинамика

    Мақсаты: электромагниттік құбылыстарды сипаттау мен зерттеудің негізгі теориялық әдістерін үйрену және меңгеру, классикалық электродинамика есептерін өз бетінше қою және шешу дағдыларын меңгеру. Бұл курста мыналар қарастырылады: электродинамиканың даму тарихы; электр және магнит өрістерінің ерекшеліктері, сондай-ақ олардың басқа жалпы физикалық объектілермен әрекеттесу аспектілері; электромагниттік өрісті сипаттайтын Максвелл теңдеулері. Үдеткіштер, лазерлер, плазма, медициналық физика физикасында электродинамикалық заңдардың практикалық қолданылуы, электродинамикалық құбылыстарды зерттеу жөніндегі әлемдік ғылыми орталықтармен виртуалды танысу суреттелген. Электродинамиканың кіші бөлімдері қарастырылады: Магнитостатика, Электростатика, үздіксіз ортаның электродинамикасы (үздіксіз ортаның электрлік, магниттік, оптикалық сипаттамалары).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы бейімделетіп оқыту

    Мақсаты: болашақ мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән Математиканы оқыту процесін жекелендіруге бағытталған. Адаптивті оқыту жүйесінің теориялық және практикалық негіздері зерттеледі, мектептің оқу материалын оқушының қажеттіліктері мен деңгейіне бейімдеудің нақты ситуациялық міндеттері қарастырылады, математикадан адаптивті сабақ құру әдістемесі және тапсырмаларды таңдау қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика мен математиканы оқытудың заманауи технологиялары

    Мақсаты: студенттерде мектепте физика мен математиканы оқытудың оқу-тәрбие міндеттерін шешу үшін қажетті кәсіби, педагогикалық білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыныпты басқару

    Мақсаты: Сабақта және сабақтан тыс жұмыста сыныппен жұмысты тиімді ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Балалар мен жасөспірімдер ұжымын басқару әдістері мен стратегиялары, қауіпсіз орта түсінігі мен белгілері, қауіпсіздік маркерлері мен дабылдар, сабақта жұмысты ұйымдастыру ережелері, сыныптан тыс жұмыстар қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистикалық физика және физикалық кинетика негіздері

    Мақсаты: статистикалық физика мен термодинамиканың негізгі әдістерін, заңдылықтары мен модельдерін, тепе-теңдік статистикалық физиканың таралуын, ауытқу теориясының негіздерін, фазалық ауысу теориясының элементтерін, тепе-теңдік емес термодинамиканың элементтерін зерттеу. Бұл курста мыналар қарастырылады: статистикалық физиканың негізгі көріністері ( статистикалық ансамбльдер, таратудың статистикалық функциялары); статистикалық физика әдістері; әртүрлі физикалық жүйелердегі ( газдар, плазмалар, сұйықтықтар және қатты заттар) энергияны, импульсті, зарядты және заттарды тасымалдау процестері және оларға сыртқы өрістердің әсері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есептер шығару бойынша практикумы

    Мақсаты: физикалық заңдар мен теорияларды тереңірек түсіну және қолдану, мамандандырылған физикалық пәндерді меңгеру үшін физика саласындағы мамандандырылған білімді пайдалану. Физика мәселелерін шешу үшін студенттердің білімі мен дағдыларын қорытындылау, толықтыру. Әр түрлі физикалық есептердің құрылымдық ерекшеліктерін талдау. Жалпы және теориялық физика курсында алған білімдерін әртүрлі типтегі есептерді шығаруға, шешуге және тексеруге түрлендіру. Бұл курста қарастырылады: әр түрлі физикалық есептердің құрылымдық ерекшеліктері; "механика", "молекулалық физика және термодинамика" бөлімдерінен алынған мысалдармен физикалық есептер және оларды шешу әдістері туралы ақпарат; типтік есептерді де, күрделіліктің жоғары деңгейіндегі есептерді де шешу кезеңдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары сыныптарда физика бойынша есептерді шешу әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді физика мұғалімінің кәсіби міндеттерін орындауға дайындау, ол мектеп оқушыларын проблемаларды шешуде физикалық білімді жедел қолдануға үйретуге дайын болуы керек. Курстың мазмұны: жоғары сыныптарда физика пәнінен есептерді шешудің негізгі принциптері мен әдістері; есептеу есептерін шешудің әдістемесі; оқу және олимпиадалық есептерді құру; оқушыларды ҰБТ-ға дайындау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды геометрия және топология

    Мақсаты: студенттердің математикалық мәдениетін қалыптастыру, студенттерді дифференциалды геометрия саласында іргелі даярлау, білімнің басқа салаларында одан әрі пайдалану үшін заманауи аппаратты меңгеру. Пәннің мазмұны: геометриялық нысандар: қисықтар, тапсырма әдістері, қисықтық және қисықтық кеңістіктік қисықтар, Френе формулалары, қисықтың табиғи теңдеуі. Беттер: беттерді анықтау әдістері, бетіндегі координаттар, тангенс жазықтығы, бетінің квадраттық пішіні, қисықтық, геодезиялық және олардың қасиеттері. Көпөлшемді геометриялық нысандар: проективті кеңістік, проективті кеңістіктің аффиндік картасы, шағын өлшемді проективті кеңістіктердің модельдері, метрикалық топтар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистикалық физика негіздері

    Мақсаты: статистикалық физиканың негізгі әдістерін, заңдары мен модельдерін зерттеу, заттың микроскопиялық құрылымын зерттеудің заманауи эксперименттік әдістері. Курстың мазмұны: үлкен молекулалық жүйелер туралы түсінік, статистикалық ансамбльдер және олардың мінез-құлқының ықтималды сипаты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электротехника және электрониканың негіздері

    Мақсаты: Тұрақты және айнымалы токтардың сызықтық электр тізбегіндегі есептеу әдістерін, жұмыс принципі мен құрылғылар мен электрондық құрылғыларды қосу схемаларын оқып үйрену. Курста Электр тізбектерінің, электромагниттік өрістердің, электротехникалық, электрондық тізбектердің заңдары, заңдылықтары, сигналдарды қабылдау және олардың өзгерістері қарастырылады; математикадан электронды есептеу техникасының логикалық-математикалық негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік ғылымдардың әртүрлі салаларында негізгі білімді меңгеру, академиялық адалдық қағидаттарын сақтау
  • Кәсіби қызметте заманауи педагогикалық технологияларды білу және қолдану; оқушылардың физиологиялық, жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру
  • Классикалық физиканың заңдарын, ұғымдарын, формулаларын білу, түсіну және кәсіби қызметте қолдану
  • Теориялық және практикалық математикалық білім жүйесін меңгеру
  • Мектептің және орта кәсіптік білім берудің оқу процесінде физика және математика бойынша эксперименттік және практикалық жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру.
  • Физика және математика бойынша жаңартылған оқу бағдарламаларында қарастырылған білім мен дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік беретін физика және математика бойынша білім жүйесін меңгеру
  • Физика және математика бойынша білім алушылардың ізденіс қызметін оқыту мен ұйымдастыруда ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу саласындағы білімді білу және қолдану
  • Білім беру процесінің барлық сатыларында физика мен математиканы оқытудың заманауи технологиялары мен әдістемелерін меңгеру
  • Ұйымдастыру мен басқарудың дәстүрлі және заманауи әдістерін қолдана отырып, физика және математика бойынша оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру
  • Физика және математика саласындағы өзекті мәселелерді білу және түсіну
  • Ақпаратты интерпретациялау, жинақтау, талдау, іздеу, оның ішінде техникалық құралдарды пайдалану әдістерін меңгеру
Top