Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01601 Тарих және дінтану в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық білім бакалаврында тарихи- дінтанушылық білім жүйесін қалыптастыру,алған білімдерді кәсіби оқу үдерісін қазіргі заманғы ғылыми деңгейде ұйымдастыра білу.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Педагогика
Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тарихи өлкетану
Өлке тарихын зерттеу, тарихи-мәдени ескерткіштерді, олардың ерекшеліктерін, өлкенің киелі жерлерін анықтау. Ескерткіштерді қорғауды ұйымдастыра білу, олардың стилін, жасалу уақыты мен көркемдік ерекшеліктерін анықтау, тұрғын үй, сәулет және басқа құрылыстарда шығармашылық бастама көрінісін танып-білу, күнделікті заттар арасынан өнер туындыларын іздеу, табу және зерттеудің негізгі әдістерін білу, тарихи және мәдени ескерткіштерді тіркеу және бастапқы сипаттау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығыс елдерінің орта ғасырлар тарихы
Курс Шығыс ортағасырлық өркениеттің ерекшеліктері туралы тұтас түсінік алуға мүмкіндік береді. Шығыс орта ғасыр тарихының кезеңделуіне, қоғамда, экономикада, дінде, мәдениетте, саяси институттарда, діни және халықтық қозғалыстарда болып жатқан негізгі үрдістерге қатысты мәселелер; көрнекті тарихи тұлғалардың есімдері мен өмірбаяндық мәліметтері; орта ғасырдың негізгі проблемаларының негізгі тарихнамалық тұжырымдамалары талданады. Студенттер Шығыстағы әлеуметтік байланыстардың феодалдық түрін қалыптастыру процестері туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Алғашқы қауымдық қоғам тарихы
Ерте қоғамның тарихы адамның шығу тегін, оның экономикалық және әлеуметтік қызметінің пайда болуы мен алғашқы дамуын, оның материалдық және рухани мәдениетінің пайда болуы мен алғашқы қадамдарын зерттейді. Студенттерге алғашқы қауымдық жүйенің негізгі белгілерін белгілеуге, оның қалыптасуының, гүлденуінің және ыдырауының жалпы заңдылықтарын анықтауға, оның таптық қоғамға айналу шарттары мен формаларын зерттеуге тура келеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Археология
«Археология» пәні студенттерді адамзат тарихи өткенінен қалған заттай деректерді, материалдық тарихын зерттеуге бағытталған. Курс барысында студенттер археологиялық қазба жұмыстарының негізгі мақсаттары, міндеттері, қағидаларымен және қауіпсіздік техникасымен танысатын болады. Сондай-ақ, студенттер археологиялық зерттеулер тарих ғылымының қандай ғылыми мәселелерін шешеді, археологиялық зерттеулердің заманауи бағыттары мен әдістері жайлы кешенді мәліметтер алатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем өркениетінің тарихы
Курстың мақсаты - адамзат өркениетінің жалпы заңдылықтарын, тенденцияларын, қайшылықтарын терең зерттеу, түсіну, өркениеттердің әр түрін салыстыру. Міндеттері: негізгі елдер мен халықтардың, өркениеттердің пайда болу және даму тарихын зерттеу, өркениеттік айырмашылықтарды салыстыру, әр типтің қасиеттері мен қарама-қайшылықтарын, осы айрықша белгілердің халықтардың тарихына әсерін анықтау, қазақтың тарихи жолының, өркениетінің өзіне тән ерекшеліктері, материалдық және рухани мәдениеттің менталитетінің құндылықтарын белсенді оқыту әдістерімен оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қосалқы тарихи пәндер
Тарих ғылымының салалары. Оларға дәстүрлі түрде палеография, шежіре, геральдика, сфрагистика, эпиграфия, тарихи метрология, нумизматика, бонистика, хронология, тарихи география, ономастика, тарихи антропонимика және т.б. жатады. Пәндердің әрқайсының зерттеу пәні және әзірленіп жатқан теориялық мәселелер түрі (монета, елтаңба, мөр және т. б.) және түрі (шежіре, акт, естелік), жазбаша ақпараты бар дереккөз материалымен (қайың қабығы, пергамент, қағаз, тас, сүйек) анықталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи антропология
Тарих ғылымының бөлімі ретінде тарихи антропология туралы жалпы түсінік беру, осы пәннің іргелі теорияларымен және тұжырымдамаларымен таныстыру. Пәннің әлеуметтік білімнің саласы ретінде дамуын, сонымен қатар оның өзара байланысты мәселелерін бақылау пәндер; антропология ғылымының шығармаларын мысалға ала отырып, курстың пәндік аймағы мен тұжырымдамалық аппаратын құру жолдарын нақтылау; қазіргі заманғы антропология ғылымдарының мәселелері, ұлттық антропология құбылыстарын прагматикалық зерттеу тұрғысынан эвристикалық мүмкіндіктерді көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі Қазақстан тарихы
Курстың мақсаты: ежелгі заманнан бері Қазақстан аумағындағы тарихи оқиғалар, құбылыстар мен процесттердің ерекшеліктері мен негізгі кезеңдері туралы толық түсінік беру. Қазақстан тарихының кезеңделуі. Қазақ халқының этногенезінде маңызды рөл атқарған сақтардың, ғұндардың, үйсіндердің, қаңлылардың этникалық және саяси тарихын оқып-білу. Ежелгі Қазақстан тарихы бойынша деректермен, Отанның Тарихи географиясының ерекшеліктерін біле отырып, тарихи картамен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние тарихы
Ежелгі дүние тарихы жер бетіндегі алғашқы адамдардың пайда болуынан бастап құл иеленуші Рим империясының ыдырауына дейінгі адамзаттың ежелгі өткенін зерттейді. Бұл тарихтағы ең ұзақ кезең. Ежелгі өркениеттер үлкен ескерткіштер мен сәулет ансамбльдерін, инженерлік құрылыстарды, монументалды бейнелеу мен өнердің үлгілерін қалдырды. Ежелгі дүние елдерінің тарихын зерттеу осы елдердің әлемдік тарихтағы рөлімен анықталатын маңызды ғылыми мәнге ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның тарихи антропологиясы
Тарих ғылымының бөлімі ретінде тарихи антропология туралы түсінік беру, пәннің негізгі теориялары мен тұжырымдамаларымен таныстыру. Пәннің әлеуметтік білім саласы ретінде дамуын, сондай-ақ оның сабақтас пәндермен өзара іс-қимылын қадағалау; пән классиктерінің жұмыс корпусы мысалында пәндік саланы және курстың тұжырымдамалық аппаратын құру тәсілдерін нақтылау; заманауи антропология ғылымдарының проблемалары, қазақстандық антропология құбылыстарын прагматикалық зерттеу контекстінде эвристикалық мүмкіндіктерді көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлар тарихы
Ежелгі қоғамның терең дағдарысымен және Рим империясындағы христиандықтың маңызының күшеюімен сипатталатын V ғасырдағы Батыс Рим империясының құлауы. Ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер. Византия тарихы. Жалпыеуропалық мәдениеттің қалыптасуы, гуманизм теориясы, Ренессанс; қоршаған әлемді білуге деген ұмтылыс. Ұлы географиялық ашулар. Феодализм дәуіріндегі Қытай мен Жапония. Араб халифаты. Осман империясы. Ортағасырлық Иран. Үндістандағы Дели сұлтандығы және Моғол империясы. Интерактивті дәрістер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Музейтану және архивтану
Музей және архив ісінің теориялық, әдістемелік мәселелерін зерттейтін кешенді пән. Музейтану студенттерде музейлер қызметінің тарихи тәжірибесі, мұражайлар мен көрмелердің әлемдік тарих пен мәдениеттегі рөлі, музей саласындағы қазіргі заманғы заңнаманы зерттеу туралы тұтас түсінік қалыптастырады. «Архивтану» мұрағаттық құжаттарды жинақтау, сақтау, есепке алу, ғылыми сипаттау және пайдалану саласындағы қазіргі заманғы отандық және шетелдік мұрағаттардың жұмыс тәжірибесімен, ҚР архивтік заңнамасымен таныстыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлардағы Батыс мемлекеттерінің өркениеттері
Курс ортағасырлық өркениет туралы түсінік береді, өндірістің феодалдық әдісін сипаттайды, орта ғасырлардың әлемдік тарихи процестегі орнын, географиялық және хронологиялық шекараларын анықтайды. Пәнді игеру барысында Орта ғасырдың өркениеттік және мәдени жетістіктері, олардың қазіргі заманға әсері талданады, ортағасырлық діни жүйелердің психикалық ерекшеліктері анықталады. Білім алушылар Батыс өркениеттерінің экономикалық, әлеуметтік, саяси және мәдени дамуының маңызды оқиғалары туралы ақпаратты сыни бағалау дағдыларын алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның орта ғасырлық тарихы
Курс Қазақстан тарихының ортағасырлық жазбаша деректері мен тарихнамасын зерделеуді, ортағасырлық мемлекеттердің өзіндік ерекше белгілерін, орта ғасырларда Қазақстан аумағында болған тарихи оқиғаларды түсінуді, ортағасырлық авторлардың еңбектерін білуді, тарихи деректерді түсіндіруді көздейді. Пән медиевистикадағы негізгі пікірталастар туралы түсінік береді: моңғол жаулап алуларының салдары, Ақ Орда мен Көк Орда туралы тарихи тұжырымдамалар, қазақ халқының этногенезі мәселесі, көшпелі халықтардың мемлекеттілігінің сипаты туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шоқантану
Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пәннің мақсаты-адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, Табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесуінің негіздерін қарастыру. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық тарих
Курс цифрлық тарихтың қалыптасуы мен даму тенденцияларына, басқа пәнаралық бағыттармен байланысына бағытталған. Мәтіндер мен кескіндерді талдау, желілік және кеңістіктік талдау, виртуалды мұражайлар мен цифрлық коллекциялар, Тарихи дереккөздердің сандық басылымдары қарастырылады. Бағдарламалық қамтамасыз ету ретінде еркін таратылатын бағдарламалар, сондай-ақ тегін онлайн-қызметтер пайдаланылатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы білім және арнайы білім беретін оқу мекемелерінде ғылыми зерттеудің әдістемесі
Бұл пәнде философиялық аспектілері, ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері, құрылымын зерттеу және зерттеудің негізгі кезеңдері қарастырылады. Бұл курс теориялық зерттеу әдістерін зерттейді, ғылыми зерттеулердегі мәселелерді модельдейді және ғылыми зерттеудің дұрыс бағытын таңдауға көмектеседі. Курсты оқып-үйрену кезінде студенттер ғылыми ақпаратты іздеуді, жинақтауды және өңдеуді, сонымен қатар эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді және рәсімдеуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі заман тарихы
Курс буржуазиялық-демократиялық революция-лардың тарихын, Еуропа мен Америка елдеріндегі индустриалды қоғамның қалыптасу процестерін, ұлттық мемлекеттердің құрылуын, демократиялық және тоталитарлық саяси жүйелердің қалыптасуын, халықаралық қатынастар мен халықаралық ұйымдардың жүйесін қалыптастыруды қарастырады. Ұлттық мемлекеттер мен саяси режимдердің қалыптасу проблемаларына, дүниежүзілік әскери-саяси қақтығыстарға, биполярлық жүйеге, қазіргі заманның жаһандық проблемаларына ерекше назар аударылады. Тарихты оқытудың инновациялық әдістері: блок-модульдік технология; пікірталас; проблемалық әдіс; медиа білім беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығыс елдер тарихы
Курс Шығыс елдері мен халықтары тарихының негізгі проблемаларын, олардың нақты-фактологиялық тарихының ерекшеліктері мен кезеңдестірілуін; Шығыс елдерін зерттеудің мәдениеттанулық аспектісін кешенді жарықтандыру жүйесін зерттеуге бағытталған. Отаршылдық үстемдік дәуірінде біртұтас әлемдік саяси кеңістіктің қалыптасу процестері ашылды, отарлық империялардың қалыптасуы мен қалыптасуының тетіктері, әлемдік кеңістіктің қатаң иерархиясы жағдайында Шығыс халықтарының қарым-қатынасының ерекшелігі анықталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнология
Курс этникалық процестерді, этностар өмірінің әртүрлі аспектілерін зерттейді; білім алушыларды жер бетіндегі әлем халықтары мен өңірлік өркениеттердің дәстүрлі және қазіргі этникалық мәдениеттерінің дамуының жалпы заңдылықтарымен, әлемдік және отандық тарихтағы этникалық фактордың рөлі туралы таныстыру. Объект - этнос, әлем халықтарының дәстүрлі мәдениеттерін салыстырмалы зерттеу. Міндеттері: әлем халықтарының мәдениетін белсенді әдістермен зерттеу, этнологиядағы теориялық әзірлемелер, тәуелсіз этнографиялық жұмыс дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта Азия және Қазақстан халықтары этнографиясы
Аталмыш пән студенттерді Орта Азия халықтары мен Қазақстан халқының этнографиялық мұрасымен, әртүрлі этностық топтардың шығу тегімен, этносаралық және діни конфессияаралық қатынастар мәселелерімен таныстырады. Курс барысында студенттер «этнос», «ұлт», «ұлттық бірегейлік» ұғымдарымен тығыз жұмыс жасап, заманауи «ұлт құрылысы» теориялары туралы мәліметтер алатын болады. Сондай-ақ, осы географиялық аймақтағы этностардың мәдениеті, тілі, дәстүрі жайлы толыққанды ақпараттар берілетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңа және қазіргі замандағы Азия мен Африка елдерінің тарихы
Пән Шығыстағы кең ауқымды өркениет жүйелерінің түрлерін сипаттайды, осы аймақтағы тарихи процестің Еуропадан өзгеше динамикасын бақылайды; елдік материалдар негізінде жергілікті өркениеттердің ерекшелігі анықталады; жаңа және қазіргі заманғы еуропалық өркениетпен кездесуден Шығыс халықтары үшін салдары зерттеледі; афро-Азия әлеміндегі модернизацияның ерекшеліктеріне назар аударылады. Сондай-ақ, Азия мен Африка елдерінің жаңа заман кезеңіндегі даму ерекшеліктері және қазіргі әлемдегі Шығыс өркениеттері рөлінің өсуі мәселелері талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Тарихты оқыту әдістемесі-білім беру процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында тарихты оқытудың мазмұны мен әдістерін зерттейтін пән. Әдістеме тарихты қалай оқыту керектігін қарастырады және " қалай оқыту керек?", "Неге үйрету керек?", "Нені үйрету керек?». Ол жеке тұлғаны оқыту мен дамытудың барлық міндеттерін пән мазмұны – Ғылым тарихы арқылы шешеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Отан тарихының жалпы курсында бұл қазақ-жоңғар соғыстары, Қазақ хандықтарының Ресей қол астына қосылуы, Қазақстан аумағындағы ұлт-азаттық көтерілістер, әкімшілік реформалар жүргізу сияқты XVIII-XX ғғ. басында Қазақстан аумағында орын алған тарихи оқиғалар, құбылыстар, фактілер, процестер тұтас түрде зерттелетін кезең, сыртқы округтердің ашылуы, әлеуметтік-экономикалық өзгерістер, қалалардың өсуі мен дамуы, сауда, ұлттық зиялы қауымның қалыптасуы және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азия мен Африканың жаңа және қазіргі заман тарихы
Курс XVI-XXI ғасырлардағы Азия мен Африка елдерінің дәстүрлі қоғамнан жаңашылдыққа қарай қозғалыста дамуының жалпы көрінісін беруге арналған. Дүниежүзілік тарихтың бір бөлігі ретінде ол капиталистік қатынастардың генезисі мен нығаюы кезеңін, сондай-ақ отаршылдық кезеңінің басталуын қамтиды. Өңірде болып жатқан оқиғалар мен құбылыстарды әлемнің барлық халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара тәуелділікте зерттеу. Шығыс елдерінің отаршылдыққа қарсы күресі және тәуелсіз мемлекеттердің қалыптасуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының тарихы
Түркі халықтарының тарихы - дүниежүзілік тарихтың ажырамас бөлігі. Курс студенттерді түркі халықтарының ең бай тарихы мен мәдениетін зерттеуге, түркі қауымдастығының бірлігін ашуға, ұлттық тарихтың туысқан халықтардың өткені мен бүгінімен органикалық байланысын көрсетуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Академиялық хат
Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
ҚР-да білім беру мазмұнын жаңарту өзінің алдына басты мақсат қояды: білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу мәнмәтінінде педагог кадрларды қалыптастыру. Курс білім алушылардың оқу жетістіктерін білім беру процесінің барлық қатысушыларына алдын ала белгілі, нақты айқындалған, ұжымдық әзірленген критерийлермен, білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес келетін, білім алушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ететін салыстыруға негізделген процесті зерделейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Студенттерді цифрлық технологиялардың мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: өзінің кәсіби қызметінде цифрлық технологияларды қолдану тәсілдерін меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Қазақстанның қазіргі заман тарихы дүниежүзі тарихы мен Орталық Азия тарихының контекстіне енеді. Бұл кеңестік кезеңде және тәуелсіздік кезеңінде Қазақстан аумағында орын алған тарихи оқиғалар, құбылыстар, фактілер, процестер тұтас түрде зерттелетін кезең. Тәуелсіз Қазақстанның мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуы. Білім алушылардың тарихи таным әдістерін қолдану дағдыларын және олардың ғылыми көзқарасы мен азаматтық ұстанымын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлем діндер тарихы
Курс дінді адамзат мәдениетіндегі құбылыс, элемент немесе функция ретінде ұсынады. Осындай мағынада мәдениеттің өзі адамдардың әлемге жиынтық көзқарасы болып табылады. "Әлемдік" немесе ұлттықтан жоғары діндер тарихтағы салыстырмалы түрде кеш және мүлдем ерекше құбылыс. Олармен бірге адамзат тарихында алғаш рет адамдардың этникалық, тілдік және саяси байланысынан бөлек діни байланысы пайда болды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шежіретану
Курста шежіре мəліметтерінің тарихи-этнографиялық дерек көзі ретіндегі сипатына талдау жасалып, осы мəселеге қатысты негізгі тұжырымдар қарастырылады. Қазақстан аумағындағы ру-тайпалар, олардың қазақ халқының қалыптасуындағы маңыздары, қазақ халқында сақталған шежірелік деректер, ауызша тарих мəліметтері, олардың қазақ генеалогиясының құрылымымен байланыстары, қазақ халқының ру-тайпалық құрылымы, генеалогиянық зерттеулерде компьютерлік программалардың қолданылуы сияқты іргелі мəселелерге қатысты бағдарламалық бағыттар, дəріс тезистері беріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық деректану
Курста тарих бойынша деректану зерттеулерінің жіктелу ерекшеліктері және әртүрлі дереккөз топтарымен жұмыс істеу әдістері зерделенеді. Әлеуметтік шындық принциптері, тарихи деректерді жіктеу, олардың мазмұны туралы ақпарат алу, сондай-ақ құбылыстар мен процестер туралы сенімді ақпарат алу мақсатында деректерді зерттеудің негізгі кезеңдерінің реттілігі мен мазмұны қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық қатынастар тарихы
Пәнді оқу барысында студенттер халықаралық қатынастардың қалыптасу тарихымен, Дүние жүзі тарихының дамуына әсер еткен халықаралық оқиғалар, соғыстар мен бейбітшілік келісімдер, елшілік сапарлар тәжірибесімен кеңірек танысатын болады. Қазіргі халықаралық қатынстар жүйесінің негізгі мәселелері мен бағыттары жайлы ғылыми еңбектермен танысып, аталмыш тақырыптар бойынша реферат, баяндама, эсселер дайындайтын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихнама
Курстың маңызды мәселелері: Антикалық замандағы тарихи білім. Орта ғасырлар, Жаңа заман, Қазіргі заман кезеңдерінің тарихнамасы, сондай-ақ Қазақстандағы тарих ғылымының даму тарихы. Тарихнаманың негізгі теориялық және әдіснамалық аспектілерін, тарихи деректер массивтерін дамыту, тарихи терминологиялық құрылымды зерттеу мәселелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Тарихты зерттеудің заманауи әдістемелік тәсілдері. Тарих ғылымының көрнекті өкілдерінің әдіснамалық ізденістерінің тәжірибесін игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Алаштану
Курс «Алаш» қозғалысының тарихын ұлттық тарихтың бренді ретінде зерттеуге арналған. Оның ерекшелігі – қоғамдық-саяси өмірде қазақ зиялыларының жоғары білімді, талантты, шығармашыл дарынды өкілдерінің пайда болуы табылады. Мақсаты: Алаш партиясы мен Алаш-Орданың тарихы, олардың ұлттық тарихтағы орны мен рөлі туралы ғылыми білімді қалыптастыру. ХХ ғасырдың басындағы ұлттық бірегейлік мәселесі, қазақстандық отансүйгіштікке тәрбиелеу. Интерактивті дәрістер, семинарлар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстандағы тоталитаризм және саяси қуғын-сүргін тарихы
Курс ХХ ғасырдың 20-50 жылдарындағы Қазақстандағы тоталитаризм мен саяси қуғын-сүргіннің қалыптасу және нығаю процестерін зерттейді. Тоталитарлық режимнің пайда болу себептері, ерекшеліктері, Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуына салдары зерттейді. Оқу барысында студенттер тоталитаризмнің қалыптасуына және репрессиялық машинаның құрылуына ықпал еткен партияның, КСРО Үкіметінің шешімдерімен танысады. Бұдан басқа, соттан тыс билік органдарының, «үштіктердің» және басқа да жазалаушы мекемелердің шешімдері зерделенетін болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ГУЛАГ жүйесі және Қазақстан трагедиясы
Пәнді оқу барысында студенттер ХХ ғасырдың 20-50 жылдарында ГУЛАГ жүйесін құру туралы КСРО партиясы мен Үкіметінің шешімдерімен танысады. Пәннің мақсаты Қазақстандағы «АЛЖИР», «КарЛАГ», «Степлаг» және басқа да лагерьлерді зерттеу. Студенттер Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін құрбандарын толық ақтау жөніндегі мемлекеттік комиссияның нәтижелерін зерттейді. Қазақстанда Сталиндік лагерьлердің жұмыс істеуінің республиканың қоғамдық-саяси дамуына салдарын жеке зерделеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Номадизм тарихы
Курстың мақсаты: Еуразия тарихындағы номадизм мәселесіне қатысты еуропалық және қазақстандық ғалымдардың көзқарастарын ашып көрсету. Орталық Азия, Таяу Шығыс және Африка көшпелі мал өсіруші қоғамдарының пайда болуынан бастап қазіргі әлемдегі жаһандану жағдайларында өркендеуіне дейінгі тарихы мен мәдениетінің әр түрлі аспектілеріне арналған ғылыми әдебиеттермен танысу. Көшпелі өркениет тұжырымдамасына қатысты теориялық-әдіснамалық көзқарастар. Көшпелі мемлекеттердің сипаттамасы және олардың отырықшы мемлекеттерден ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи демография
Курс демографияның ғылым ретіндегі тарихын, ежелгі және орта ғасырлардағы демографиялық көріністерді, демографияның жаңа және қазіргі заман ғылымы ретінде қалыптасуы мен дамуын зерттеуге арналған. Демографиялық мектептер мен тұжырымдамалар, демографиялық ғылым туралы шетелдік және отандық тарихнама, көші-қон, туу, өлім, неке, халықтың өсуі, демографиялық болжау және саясат, XIX-XXI ғасырлардағы әлем мен Қазақстандағы этнодемографиялық процестер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халықтың демографиясы және статистикасы
Бұл пән демографиялық және статистикалық зерттеулер бойынша білім алушылардың білімін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлем халқының демографиялық дамуы, демография тарихы, халықтың саны, өсуі мен құрылымы, туу, өлім-жітім, әлем өңірлері бойынша халықтың өмір сүру ұзақтығы туралы деректер көздері. Қазақстан Республикасындағы этнодемографиялық процестер және олардың ерекшеліктері. Қазақстандағы отбасылар, некелер мен ажырасулар, халықтың көші-қоны туралы деректер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқу-тәрбие процесін, оның ішінде инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін гуманистік дүниетаным негізінде өз азаматтық ұстанымын қорғауда көшбасшылық қасиеттерін көрсету
- Қазақ және түркі халықтарының тарихын, мәдениетін және дінін дүниежүзілік тарих пен жалпы әлемдік өркениеттің бір бөлігі ретінде бағалау; алынған білімді ғылыми-зерттеу жұмысында, археологиялық, этнографиялық экспедициялар қызметінде патриотизм мен әлеуметтік маңызды қасиеттерді қалыптастыру үшін қолдану;
- ҚР білім берудің жаңартылған мазмұнын және критериалды бағалау жүйесін ескере отырып, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінде Инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану;кәсіби қызметтің ерекше жеке стилін қалыптастыру үшін қазіргі заманғы білім беру үрдістеріне сәйкес өзіндік оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу;кәсіби қызметтің әртүрлі түрлеріне психофизикалық дайындық және өзін-өзі дайындау үшін дене тәрбиесінің әртүрлі құралдарын пайдалану.
- Білім алушылардың төзімділігі мен төзімділігін қалыптастыру және дамуының әртүрлі кезеңдерінде қоғамның діни жағдайын талдау үшін әлемдік діндер тарихы бойынша білімді қолдану
- Білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу контексінде мұғалімнің педагогикалық шеберлігін жетілдіру үшін сандық білім беру технологиялары саласындағы білімді практикада қолдану (БЖБ, ТЖБ);
- Өз бетінше білім алу және өзін-өзі жетілдіру, іскерлік байланыстарды, кәсіби коммуникацияны, ұлтаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін мемлекеттік және шет тілдерінде коммуникативтік дағдыларды қолдану; Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын түсіну.
- Кең ой-өрісі, жоғары ойлау мәдениеті, төзімділік және гуманизм бар үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану-ғылыми пәндер саласындағы базалық білімдерді көрсету
- ТМД тарихы мен мәдениеті, әлемдік саяси дамудың қазіргі заманғы үрдістері бойынша білімдерін көрсету; діни факторларды ескере отырып, ұлттық қауіпсіздік мәселелері бойынша ТМД мен халықаралық қоғамдастықтың ұстанымдарын талдау;
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттардың әдістерін білу және оларды оқылатын салада қолдану; тарихи ескерткіштер мен дереккөздердің әр түрлі категориялары негізінде адамзат қоғамының ерте даму кезеңдерін, жекелеген құбылыстарды, күнделікті қызмет пен Т. Б. қайта құру үшін тарихи оқиғаларды сыни бағалау; әртүрлі өркениеттердің белгілерін салыстыру және бөлу; әлеуметтік және саяси құрылыстың әр түрлі нысандары, тұлғаның тарихтағы рөлі туралы білімдерін көрсету;
- Тарихи зерттеулерде тарихи процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау және тарихи тұлғалардың қызметін объективті бағалау үшін Еуропа және Америка, Азия және Африка елдерінің тарихы саласындағы базалық білімді пайдалану; оларды практикалық пайдалану үшін тарихи дереккөздерді жіктеу; тарих және дінтану саласында олардың арасындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану.