Интернет дүкендер мен маркетплейстерді басқару

  • Онлайн платформада және маркетплейстерде жұмыс істейтін компанияны тиімді басқару үшін қажетті әдістер, Стратегиялар Құралдар зерттеледі; электрондық коммерцияның принциптері мен тұжырымдамалары, интернет-сауданың жұмыс істеу негіздері, интернет-дүкендердің даму стратегиялары мен бәсекелестік артықшылықтарын қалыптастыру әдістері, баға белгілеу, тауашаларды таңдау, маркетплейстер мен интернет дүкендер қызметінің тиімділігін бағалау үшін деректерді және өнімділік көрсеткіштерін талдау әдістері зерттеледі
  • Образовательная программа 6B04125 Маркетинг және бизнес аналитика
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top