Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Интернет дүкендер мен маркетплейстерді басқару
-
Онлайн платформада және маркетплейстерде жұмыс істейтін компанияны тиімді басқару үшін қажетті әдістер, Стратегиялар Құралдар зерттеледі; электрондық коммерцияның принциптері мен тұжырымдамалары, интернет-сауданың жұмыс істеу негіздері, интернет-дүкендердің даму стратегиялары мен бәсекелестік артықшылықтарын қалыптастыру әдістері, баға белгілеу, тауашаларды таңдау, маркетплейстер мен интернет дүкендер қызметінің тиімділігін бағалау үшін деректерді және өнімділік көрсеткіштерін талдау әдістері зерттеледі
-
Образовательная программа 6B04125 Маркетинг және бизнес аналитика
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 3