Жарнама және баспа кестесі

  • Жарнаманың негізгі ұғымдары. Мақсатты аудитория, аумақ, беру құралдары, функциялары мен мақсаттары бойынша жарнамаларды жіктеу. Визуалды тілдің негізгі құралдары. Семиотика-белгілер туралы ғылым. Қоғамдық белгілік жүйелер. Иконикалық белгілер. Жарнамалық бейнелер және олардың құрамдастары. Жарнамалық графиканың негізгі түрлері. Логотип. Фирмалық стиль. Корпоративтік сәйкестендіру. Бірегей сауда ұсынысындағы жарнама бейнесі (УТП). Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.
  • Образовательная программа 6B02102 Дизайн және компьютерлік графика
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top