Бренд стилін әзірлеу негіздері

  • Фирмалық стилді анықтау. Фирмалық стильдің негізгі пакетінің құрамдас бөлігі-тауар белгісі, ұраны, фирмалық блок, визитка,бланк, папка, конверт, фирмалық түсті гамма, корпоративтік шрифт. Қосымша фирмалық стиль элементтері. "Бренд", "Брендбук" және "ребрендинг"ұғымдары. Фирмалық стильдің функциялары. Фирмалық стильдегі логотип рөлі. Логотипке қойылатын талаптар. Логотиптің түрлері, формалары. Логотиптегі қаріп және сурет. Логотип құру принциптері. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, АКТ, презентация.
  • Образовательная программа 6B02102 Дизайн және компьютерлік графика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top