Жарнама және маркетинг психологиясы

  • Бұқаралық коммуникация жүйесіндегі жарнама. Жарнамалық коммуникацияның негізгі элементтері мен кезеңдері. Жарнаманың жіктелуі. Жарнама психологиялық әсер ету құралы ретінде. Жарнамалық бейнені жасау әдістері. Ай-стопперлердің түрлері. Жарнаманың психологиялық қауіпсіздігі мәселесі. Жарнамалық қызметтің құқықтық нормалары. Маркетинг пен жарнама байланысы. Тұтынушылар мен тұтынушылық сұранысты зерттеу. Өнімді орау және оның функциялары. Жарнамалық хабарлама қажеттілікті ояту және күшейту тәсілі ретінде. Жарнама құралдарын таңдау. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыларға бағытталған, есептер шығару, презентациялар, пікірталастар, АКТ
  • Образовательная программа 6B02102 Дизайн және компьютерлік графика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top