6B02102 Декоративтік өнер және этнодизайн в «Тұран-Астана» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өнер саласында теориялық және практикалық білімі бар, этнодизайн және қазіргі заманғы стилистика саласында дағдылары бар, сәндік-қолданбалы өнердің дәстүрлі техникаларын меңгерген, сондай-ақ алдағы қызметте көркем-шығармашылық міндеттердің сындарлы шешімдерін қабылдай алатын, шығармашылық ойлауы дамыған жоғары білікті бакалавр даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран-Астана» университеті
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
студенттерді ғылыми іс-әрекеттің негіздерімен таныстыру, сондай әрекетте пайдаланылатын тәсілдер туралы түсінік беру. Осы пәннің шеңберінде келесі тақырыптар қарастырылады: Ғылыми іс-әрекеттік онтологиялық. Гносеологиялық. Методолгиялық негізі. Пәнаралық. Методологиялық парадигма. Ғылыми әдістемелік парадигманың ұстанымдары. Қағидалары, тәсілдер: концептуалдық талдау, фреймдік модельдеу, педагогикалық экспериментті өткізу ассоциативтік экспериментті іске асыру, дистрибьютивтік талдау, когнитивті-семантикалық анализ интроспективтік талдау, т.б. осындай әдіс тәсілдерді ғылыми іс-әрекетті орындау барысында жүзеге асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Бұл пән аясында келесі оқытылады: Экология және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі ғылым ретінде экологияны, экология бөлімдерін, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысын, қазіргі заманғы экологиялық проблемаларды және оларды шешу жолдарын зерделеуді, сонымен қатар антропогендік, техногендік және табиғи сипаттағы факторлардың әсері кезінде адамның өмір сүруін қамтамасыз ету әдістерін зерделеуді, азаматтардың өмір сүруін арттыруға және жарақаттануын азайтуға көмектесетін дағдыларға үйретуді білдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
сыбайлас жемқорлықтың пайда болу тарихы зерттеледі. Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің негізгі кезеңдері. Сыбайлас жемқорлық түсінігі мен түрлері. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың қылмыстық-құқықтық және криминологиялық сипаттамалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері
Пәнді оқу мақсаты: студенттерде экономиканың кез келген саласында әдістерді, әдістерді, талдау құралдарын өз бетінше қолдана алатын жаңа экономикалық ойларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты: заңнаманың негіздері және оның қолданылу аясы туралы теориялық білім алу, сондай-ақ өмірде және басқару қызметінде нормативтік актілермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, дағдыларын игеру. Пән студенттерде құқықтық ғылым, адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтары, мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың бірлігі, олардың қоғамның әлеуметтік-мәдени параметрлерімен тікелей байланысы туралы жалпы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Түрлі мемлекеттік-құқықтық институттардың генезисінің, жұмыс істеуінің, өзара іс-қимылының және дамуының тетіктерін түсіндіреді; құқықтың негізгі салалары туралы білімді меңгереді, нормативтік құқықтық актілерді пайдалану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық кәсіпкерлік
Пән оқытудың мақсаты: инновациялық кәсіпкерлікте білім мен дағдыларды қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: инновациялық кәсіпкерліктің мәні, субъектілері, экономиканы инновациялық дамыту қажеттілігі, инновациялық белсенділікті қамтамасыз ету, инновациялық кәсіпкерліктегі шетелдік тәжірибе, шағын инновациялық кәсіпкерліктің мәні, инновациялық кәсіпкерліктегі инвестициялық климат, инновациялық кәсіпкерліктің инфраструктурасы, инновациялық кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық жоба
Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: шығармашылық жоба - әр студенттің жыл бойы оқытушының көмегімен орындайтын өзіндік жұмысы екендігі, жобаның сапасы студенттің біліктілігіне, технология пөнінен алған біліміне, материалды қалай меңгергеніне тікелей байланысты болатындығы жайлы деректер, шығармашылық жоба барысында өз бетімен шығармашылық жұмыс жүргізе білу, іскерлікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу, күнделікті тұрмысқа қажетті сұраныс туғызатын, қазіргі заман талабына сай жаңа бұйым жасап шығару, ұмыт болған халкымыздың өнерін жандандыру, сондай-ақ, оны жаңа дизайн талаптарына сай әсемдей білуге үйрету, тұтыну бүйымдарын еңбек объектісі ретінде пайдалана отырып, танып білу қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
«Мораль және этика»
Осы пәннің аясында мыналар зерттеледі: Этика ғылым ретінде. Мораль және оның негізгі сипаттамалары Этикалық ойдың генезисі мен даму тарихы. Этика қазақ философиясының өзегі ретінде. Достық, махаббат, неке және отбасының адамгершілік негіздері. Этика және этикет. Этикет мәдениеттің көрінісі ретінде
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сурет 1
Осы пәннің шеңберінде мыналар оқытылады: Бейнелеу сауаттылығы және пластикалық анатомия негіздері. Сурет салудың көрнекі құралдары мен тәсілдері. Табиғаттан және есте сақтау бойынша сурет салу. Сурет салу қарындаштарымен жұмыс істеу. Сурет және композиция заңдылықтыры бойынша көркемдік дағдыларыы мен білімі. Екі геометриялық дененің натюрморты. Пішіні, текстурасы және реңктері әртүрлі заттардың натюрморты. Архитектуралық бөлшектері бар натюрморт. Қырланған бас. Антикалық гипс басының суреті. Адам басының сызбасы (еркек немесе әйелдің басы, жұмсақ материалдарды пайдалана отырып).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Түстану
Бұл пән аясында адам үшін түстің мәні оқытылады. Табиғи ортадағы түс заңдары. Түстің, кеңістіктің және форманың бірлігі. Түстерді зерттеу аспектісі. Түстің толқындық қасиеттері. Әр түрлі жағдайларда заттар мен құбылыстардың түсін қабылдау. Түстің үш ерекшелігі: түс түсі, жарық, Қанықтық. Түстерді жарықтық бойынша салыстыру. Хроматикалық және ахроматикалық түстер түс шеңбері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дәстүрлі қолөнер технологиясы
Осы пәннің аясында біз оқимыз: студенттердің көркемдік технологиялар тарихы саласындағы ғылымның, техниканың және тұтас қоғамның даму деңгейі контекстінде білімін қалыптастыру, белсенді қолөнерде дағдыларды игеру, халық қолөнерін дамыту дәстүрлерімен, қолөнер шеберлерімен байланысын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дизайндағы пропедевтика
Пәнді оқу мақсаты: Қазақстаннан шығатын өрнектер мен өрнектерге ерекше назар аудара отырып, дизайндағы күрделі техникаларды меңгеру деңгейін арттыру; қазақстандық өрнектердің символикасы мен эволюциясын жан-жақты түсінуге ықпал ете отырып, олардың мәдени мәні мен тарихи контексіне тереңірек енуге; және студенттерді Қазақстанның бай көркем мұрасынан шабыттанған тартымды және мәдени резонансты графикалық дизайн жасау үшін қажетті дағдылар мен білімдермен жарақтандыру. Осы пәннің шеңберінде мыналар оқытылады: Тарихи маңызы мен мәдени рәміздерін қоса алғанда, дәстүрлі қазақ өрнектері мен ою-өрнектері. Сандық дизайнға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету, қолдан сурет салу және дәстүрлі қолөнер сияқты түрлі құралдардың көмегімен қазақ өрнектерін жаңғырту әдістері. Қазақ өрнектерінде таралған геометриялық нысандар мен симметриялық орналасуларды талдау. Әдетте қазақ өнері мен дизайнында кездесетін түс схемаларын және олардың мәдени коннотацияларын зерттеу. Қазақ өрнектері мен мотивтерін графикалық дизайнның қазіргі заманғы жобаларына қосу. Қазақ өрнектерінің сәулеттегі, тоқымадағы және қолданбалы өнердің басқа да түрлеріндегі рөлін түсіну. Мәдени түпнұсқалығын сақтай отырып, қазақ үлгілерімен шабыттанған бірегей композицияларды жасау бойынша практикалық жаттығулар. Қазақ өрнектерін басқа мәдениет өрнектерімен салыстырмалы зерттеу, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Костюмнің тарихы
Пәнді зерделеу мақсаты: студенттерді костюм тарихы бойынша теориялық білімнің ауқымды саласымен таныстыру. Костюмнің тарихын зерделеу білім алушылардың дербес қызметін тануға және шығармашылық әлеуетін іске асыруға кең мүмкіндіктер береді және олардың рухани әлемін қалыптастыруға ықпал етеді. Осы пән шеңберінде: Кіріспе. Ғылыми зерттеу әдістері. Ежелгі әлем елдеріндегі костюм. Орта ғасыр дәуіріндегі батыс еуропалық костюм (V-XV ғғ.). Орта ғасырдағы шығыс костюмі. Батыс Еуропа костюмі. Қазақ ұлттық костюмі. XX - XXI ғғ. Костюмі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сурет ІІ
Бұл пәннің шеңберінде мыналар оқытылады: Заттарды жазықтықта суреттеу әдістері мен орналасу ережесі. Әртүрлі техникалық тәсілдер мен сурет материалдары. Табиғаттан, қиялынан, жадынан бейнелер. Суреттердегі стильдеу тәсілдер
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік коммуникация
Пәнді оқудың мақсаты: Іскерлік қарым-қатынас теориясы мен практикасы саласында білім беру, болашақта іскерлік қарым-қатынастың тиімді әдістері мен формалары негізінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастыру және дамыту. Пән аясында оқытылады: Іскелік қарым-қатынас, олардың ерекшеліктері және құрылымы. Іскерлік қарым-қатынастың ерекшелігі мен формалары. Іскер адамның бейнесі. Іскерлік құжаттама. Ұйымдастырушылық-өкімдік құжаттаманың сипаттамасы. Еңбек қатынастары бойынша құжаттама. Құжаттаманы басқару (кіреберісте өңдеу, есепке алу және сақтау тәртібі, мұрағатқа беру). Электрондық құжат айналымы жүйелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тұрақты даму негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерге тұрақты даму принциптері, құндылықтары мен әдіснамасы туралы жан-жақты түсінік беру және қоршаған ортаны қорғау, әлеуметтік әділеттілікті қамтамасыз ету және экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында адам қызметінің әртүрлі салаларында тұрақты тәсілдерді қолдану дағдыларын ұзақ мерзімде дамыту. The discipline is studied in order for students to understand the social aspects of the problem of sustainable development in order to apply in the future ways to promote social justice and social responsibility in business.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сурет ІІІ
Пәнді оқудың мақсаты: қарындашпен және көмірмен портреттік кескіндеменің күрделі техникаларын игеруді жетілдіру, адам анатомиясы мен мимикасын түсінуді тереңдету, детальдар мен нюанстарға пәрменді көзқарасты дамыту, түрлі стилистикалық тәсілдерді зерделеу арқылы шығармашылыққа ықпал ету, көркемдік жауапкершілік пен іске адалдық сезімін үйрету және мәнерлі және есте қаларлық портреттік жұмыстарды жасау қиындықтарына дайындалу. Бұл пәннің шеңберінде мыналар оқытылады: Портреттер жасау үшін қарындашпен және көмірмен сурет салудың әртүрлі техникасы. Бет қасиеттерін дәл бейнелеу үшін пропорциялар мен анатомия қағидаттарын түсіну. Портреттердегі тереңдіктер мен пішіндерді беру үшін жұмсартудың әртүрлі әдістерін зерделеу. Шынайы және мәнерлі портреттерді жасау үшін жарық пен көлеңкені талдау. Портреттердің визуалды әсерін күшейту үшін әртүрлі текстуралармен және беттермен эксперименттер. Классикадан қазіргі заманға дейінгі портреттік графикадағы түрлі стильдер мен тәсілдерді зерделеу. Портрет өнеріне әсер ететін тарихи және мәдени контекстерді зерттеу. Портрет графикасында өзін-өзі көрсету және түсіндіруді зерттеу. Объектінің мәні мен даралығын түсінуге мүмкіндік беретін бақылау дағдыларын дамыту. Визуалды үйлесімділікке және әсер ету әсеріне қол жеткізу үшін портреттік суреттердегі элементтердің композициясы мен орналасуын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
Бүгінгі күнге дейін ежелгі заманнан әлемнің мұрасын шығармашылық дамуына және ұлттық мәдениет болашақ дизайнерлерге теориялық классикалық және қазіргі заманғы дизайн тарихы негіздерін, сондай-ақ шығармашылық жұмысты тиімді ұйымдастыру үшін және тұтас студент сурет қажет дағдыларды оқыту, жан-жақты тұсаукесер: Осы пәнді аясында оқытылады түрлі мәдени қоғамдастықтардың дамуы туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік тәжірибелер
Осы пән шеңберінде мыналар зерттеледі: Кәсіпкерлік идея және оны жүзеге асыру, кәсіпкерлік этика және мәдениет. Кәсіпкерлік капитал, оның қалыптасу әдістері, кәсіпкерлік типологиясы. Кәсіпкердің қызметіндегі бизнесті жоспарлау, кәсіпорын құру. Кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандары. Серіктестіктің мүмкін нысандары, кәсіпорынды ұйымдастыру және тіркеу (қажетті құжаттар пакеті), кәсіпкерліктегі менеджмент және маркетинг.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Технология және материалтану
Осы пәннің аясында біз оқимыз: металл және металл емес материалдардың құрылымы мен қасиеттері; әртүрлі технологиялық процестерде қолданылатын материалдарды іріктеу әдістері; оларды өңдеу әдістерімен таныстыру. Пәннің міндеттері: студенттерге металл және металл емес материалдардың құрылымы мен қасиеттерін, әр түрлі материалдарды пайдалану шарттарын ескере отырып, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалауға мүмкіндік беретін негізгі ұғымдар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Минордың 1-ші пәні
2.2. «Big data және аналитика» қосымша білім беру бағдарламасы. Бұлтты технологиялар 2.3. Жанжал психологиясы қосымша білім беру бағдарламасы. Әлеуметтік психология 2.4. «Интерьердің дизайны» қосымша білім беру бағдарламасы. Заманауи дизайндағы этностиль 2.5. Экологиялық қауіпсіздік қосымша білім беру бағдарламасы. Тіршілік қауіпсіздігі 2.6. «Азаматтық-құқықтық пәндер» қосымша білім беру бағдарламасы. ҚР еңбек құқығы 2.7. «ҚР-дағы қаржы және кәсіпкерлікті есепке алу» қосымша білім беру бағдарламасы. ШОБ қаржыландыру және кредит беру 2.8. «Кәсіпкерлік және бизнес» қосымша білім беру бағдарламасы. Кәсіпкерлік негіздері 2.9. «Сөз өнері» қосымша білім беру бағдарламасы. Риторика және мәдениетаралық коммуникация 2.10. «Тіл және аударма» қосымша білім беру бағдарламасы. Коммуникативтік практика және сөйлеу мәдениеті
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құрамы
Бұл пән аясында негізгі заңдар мен композициялық принциптер, композицияларды құру ережелері, композиция теориясының жалпы заңдылықтары оқытылады. Композициялық жұмыстарды орындау және оқу бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды алуда маманның іргелі дайындығы жобалау жобаларын жасауда, деректерді өңдеудің, объектілер арасындағы ақпараттық байланысты бейнелейтін үрдістерді қабылдаудың тұтастығы үшін композициялық енгізу. Оқу пәні "композиция"пәнімен байланысты пәндерде практикалық тапсырмаларды орындау кезінде алынған білімді қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Композиция негіздері
Осы пәнді оқу барысында: компоненттердің концепциясы және пәндік-кеңістіктік орта эволюциясы. Негізгі кәсіби ұғымдар мен проблемалар. Композицияның ұғымдары мен заңдары. Композициялар түрлері (формальды, көлемді, тереңдігі-кеңістіктік).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кескіндеме 1
Осы пәннің шеңберінде оқытылады: Дизайндағы іргелі кескіндеме жаттығуларының рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Кескіндеме арқылы үш өлшемді зат пішінін бейнелеу әдістері. Кескіндемелік бейнелеудің шығармашылық принциптері. Қарапайым тұрмыстық заттардан жасалған натюрморт. Қанық, қарама-қарсы және суық түстердегі заттар мен тұтпа маталардың натюрморттары. Реңктің қанықтылығы жақын тұрмыстық заттардың натюрморты. Түрлі фактуралы заттардың натюрморты. Мөлдір емес бояулардың техникасын зерттеу (гуашь, темпера, акрил). Күрделі пішіндегі заттардың натюрморты және материалдың фактурасы. Гипстік бұйымдарды, интерьердегі әртүрлі пішіндегі және фактурасы әртүрлі заттарды қолданатын натюрморт (берілген түпнұсқаның колористік шешімін айқындауда станоктық кескіндеме әдістерін қолдану).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы
Осы пән аясында оқытылады: Өнер тарихының кең материалынан жүйеленген білім алу. Негізгі кезеңдер мен стильдерді белгілеуде өнерде қабылданған терминологияны меңгеру. Көркемдік стильдер мен бағыттарды жіктеу және талдау дағдыларын меңгеру және суретшілердің шығармашылығымен салыстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн құрылысы
Осы пәннің шеңберінде: қаптамалар мен кішігірім баспа нысандарында өнеркәсіптік нысандарды жобалауға сындарлы, технологиялық тәсіл қалыптастыру. Дизайн саласындағы кәсіби қызмет жобалық және құрылымдық-техникалық проблемаларды жан-жақты шешуді қамтиды. Қазіргі заманғы баспаханалар мен жарнамалық агенттіктердің технологиялық процестері бойынша жалпы принциптер мен жобалау әдістерін түсіну. Болашақ мамандарды түрлі дизайн объектілерін құрастыру технологияларымен, өндірістік процестердің жүйелілігімен, оларды өңдеу материалдарымен және тәсілдерімен, өндірістік процестердің түрлерімен және дайын өнімді дайындау тәсілдерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік графика
Осы пәннің шеңберінде: Дизайн құжаттары. Дизайн сызбасы. Элементтердің геометрия бөлшектері. Суреттер, жазулар, символдар Аксонометриялық бөлшектер бөліктері. Бөлшектердің бейнелері және белгілері. Ағынның бейнесі және тағайындалуы. Бөлшектердің жұмыс сызбалары. Машина бөлшектерінің эскиздерін жасау. Жинау қондырғыларының суреттері. Ассамблеяның сурет өнімдері. Компьютерлік графика. «инженерлік графика» пәнінің мақсаты студенттерде жазықтықта әртүрлі кеңістіктік геометриялық фигураларды бейнелеу туралы түсініктерді қалыптастыру және жазықтық сызбада инженерлік-геометриялық міндеттерді шешу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби шетел тілі
Пән бойынша келесі оқытылады: кәсіби салада шет тілінде жазбаша және ауызша түрде оқытудың тәсілдері, кәсіби тақырыптарға арналған мәтіндерді және трансформация туралы ақпаратты оқу. Сондай-ақ пән лексикалық материалдарды және мәтіндерді, грамматикалық тұрғыда кәсіп және кәсіби бағыттары бойынша қамтиды. Білімалушы кәсіби тақырыптарға байланысты қарым-қатынастың түрлі салаларында тұтастай алғанда мәдениет деңгейін көтеруге мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пән бойынша келесі оқытылады: кәсіби лингвистикалық білімді, терминдерді, кәсіби сөздерді, көпмағыналы сөздерді қалыптастыру, зерттелген бөлімдердің жалпы базаға байланысты тақырыптарды және қажетті жағдайлармен кәсіптік қарым-қатынас жасауға қойылатын талаптар, дайындық және құжаттарды жүргізу, кәсіби-іскерлік сала, кәсіби этикет ережелері мен сөйлеу мәдениеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Минордың 2ші пәні
2.2. «Big data және аналитика» қосымша білім беру бағдарламасы. Үлкен деректер жүйелерінде ақпаратты бөліп өңдеудің теориялық негіздері 2.3. Жанжал психологиясы қосымша білім беру бағдарламасы. Жанжал психологиясы 2.4. «Интерьердің дизайны» қосымша білім беру бағдарламасы. Интерьердегі тоқыма 2.5. Экологиялық қауіпсіздік қосымша білім беру бағдарламасы. Экология және орнықты даму 2.6. «Азаматтық-құқықтық пәндер» қосымша білім беру бағдарламасы. ҚР экологиялық құқығы 2.7. «ҚР-дағы қаржы және кәсіпкерлікті есепке алу» қосымша білім беру бағдарламасы. ШОБ қаржылық есебі және есептілігі 2.8. «Кәсіпкерлік және бизнес» қосымша білім беру бағдарламасы. Бизнес-жоспарлауға енгізу 2.9. «Сөз өнері» қосымша білім беру бағдарламасы. Әдеби редактор 2.10. «Тіл және аударма» қосымша білім беру бағдарламасы. Мәдениетаралық коммуникация және іскерлік хат-хабарларды аудару
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кескіндеме II
Бұл пәннің аясында оқытылады: Қарапайым тұрмыстық заттардан тұратын натюрморт. Қанық, қарама-қарсы және суық түстердегі заттар мен тұтпа маталардың натюрморттары. Реңкінің қанықтылығы жақын тұрмыстық заттардың натюрморты. Фактурасы бойынша әр түрлі заттардың натюрморты. Күрделі пішіндегі заттардың натюрморты мен материалдың фактурасы. Гипстік бұйымдар, интерьердегі әртүрлі пішіндегі және фактурадағы заттарды пайдаланатын натюрморт
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тоқыма бұйымдарын жобалау және жасау
Осы пән шеңберінде тоқыма өнеркәсібі бұйымдарының құрылысы теориясы мен ерекшеліктері зерделенеді. Жіп, мата, трикотаж және тоқылмайтын тоқыма бұйымдарын жобалау теориясындағы қазіргі бағыттар. Тоқыма өнеркәсібі бұйымдарының құрылымдық сипаттамаларын жобалау әдістері. Бұйымдар құрылымының негізгі параметрлерін жобалау ерекшеліктері. Тоқыма бұйымдарын жобалау үшін компьютерлік техниканы қолдану. Тоқыма бұйымдарын өндірудің технологиялық процестерін жаңғырту және оңтайландыру. Ресурс үнемдеуші технологияларды құру мен жетілдірудің ғылыми негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Минордың 3ші пәні
2.2. «Big data және аналитика» қосымша білім беру бағдарламасы. АТ стратегиясын әзірлеу 2.3. Жанжал психологиясы қосымша білім беру бағдарламасы. Қайшылықтарды шешу тренингі 2.4. «Интерьердің дизайны» қосымша білім беру бағдарламасы. Интерьер дизайнын жабдықтау және абаттандыру 2.5. Экологиялық қауіпсіздік қосымша білім беру бағдарламасы. Экологиялық сараптама 2.6. «Азаматтық-құқықтық пәндер» қосымша білім беру бағдарламасы. ҚР отбасылық құқығы 2.7. «ҚР-дағы қаржы және кәсіпкерлікті есепке алу» қосымша білім беру бағдарламасы. Кәсіпкерлік қызметке салық салу 2.8. «Кәсіпкерлік және бизнес» қосымша білім беру бағдарламасы. Бизнесті дамыту және бағалау 2.9. «Сөз өнері» қосымша білім беру бағдарламасы. Жазба сөйлеу стилистикасы мен мәдениеті 2.10. «Тіл және аударма» қосымша білім беру бағдарламасы. Халықаралық тесттерге (IELTS) дайындық
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы II
ООсы пәннің аясында мыналар оқытылады: Қазіргі заманғы өнердің даму заңдылықтары, Батыс пен Шығыс өнерінің стильдері мен бағыттарының өзгеру логикасы; өнер мен дизайнның, дизайн стильдерінің (фовизм, экспрессионизм, кубизм, авангард, футуризм, поп-арт, минимализм және т.б.) даму мәселелері мен тенденцияларын талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шығармашылық практикум (мамандандырылған оқу шеберханаларында)
Осы пән шеңберінде студенттерде бұйымдарды дайындау үшін қажетті практикалық дағдылар жиынтығын қалыптастыру зерделенеді. Экологиялық таза, бәсекеге қабілетті өнім алу мақсатында табиғи және синтетикалық шикізаттан жасалған бұйымдарды жобалау. Сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарының ассортиментін дамытудың қазіргі заманғы бағыттары
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киіз технологиясы
Осы пән аясында мыналар зерделенеді: балқыту тарихы; құралдар мен құрылғылар; бөлшектерді бекіту тәсілдері; балау үшін инені таңдау ережесі; жүнді бояу тәсілдері; жүннен жасалған бұйымдарды сақтау тәсілдері, орындалатын жұмыстың қалыңдығы мен сапасына сәйкес инелерді алу; құрал-саймандарды қолданыңыз; өнімді түпкілікті өңдеуді орындау; жүн бұйымдарын жөндеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркемдік Панно
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің дәстүрлі шеберлігін заманауи технологиялық интерфейстермен интеграциялауды игеру. Осы пәнді оқытудың аясында: Дизайндағы көрнекі иерархияны зерттеу. Динамикалық орналасулар жасау өнері. Панорамалық дизайндағы пайдаланушы тәжірибесін түсіну. Көркемдік Панно үшін деректерді визуализациялау әдістерін игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Костюмді модельдеу
Осы пән шеңберінде Костюмді құрастырудың мәні зерделенеді. Кескіннің өлшемдік шамалары. Адам кескінін өлшеу әдістері. Бұйымның теңгерімі. Костюм негізінің сызбаларын құрастыру. Костюмді үлгілеудің негізгі принциптері. Костюм сұлбасы. Костюм бөлшектерін модельдеу. Киімнің, костюмнің, жамылғының, силуэттің, пропорцияның, конструкциялау жүйесінің функциялары мен жіктелімдері. Құрастырмалы сызықтар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макеттеу және құрастыру
Осы пәннің аясында мыналар зерттеледі: прототиптеудің негізгі құралдары мен әдістері; Композициялық құрылыстың заңдылықтары; Қарапайым геометриялық фигуралардың макеттері. Әртүрлі күрделі көлемдік формаларды беру; Күрделі нысанның макеті. Аналогты модельдердің композициялық-дизайндық талдауы, шығармашылық қайнар көзді талдау және оның стилизациясы идеяны, жобаны, оның тұжырымдамасын мамандарға да, мамандарға да ұсыну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қағаздан көркем құрастыру
Осы пән аясында мыналар зерделенеді: студенттердің шығармашылық жобалау процесінің негізін құрайтын адамның іс-әрекетін танымдық тұрғыдан өзгертетін ғылыми және теориялық тұжырымдамаларын қалыптастыру; студенттердің шығармашылық жобалау іс-әрекеті мәдениетінің жалпы негіздерін теориялық және практикалық игеруі (жобалық, дизайндық және технологиялық, экономикалық, эстетикалық, экологиялық, рефлексиялық); әр түрлі құрылымдық материалдардан жасалған бұйымдардың түрлері, әр түрлі ассортименті және мақсатынан жасалған жаңа дизайнерлік шешімдерді әзірлеу әдістерімен танысу; форманың объективті заңдылықтарын және бұйымдардың кез-келген түрін жобалаудың байланысты құралдарын зерттеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кескіндеме III
Пәнді оқудың мақсаты: адамның өзін-өзі көрсетуінің, эмоциялар мен ұқсастықтардың жұқа жақтарын білу және бояумен шебер жұмыс істеу және түспен манипуляциялау арқылы жеткізуге ерекше көңіл бөле отырып, портреттік кескіндеменің алдыңғы қатарлы техникаларын меңгеру. Бұл пәннің шеңберінде мыналар оқытылады: Майлы және акрилді портреттер, бет бейнесі мен негізгі қасиеттерін бейнелейді. Тереңдікті және көлемділікті жасау үшін жарық пен көлеңкені пайдалануды зерттейтін портреттер. Бет-әлпеті мен позасы арқылы эмоциялар мен даралықтарды жеткізуге бағытталған портреттер. Баяндауды жақсарту үшін фондық элементтерді қамтитын әртүрлі ортадағы немесе контекстегі заттарды бейнелейтін портреттер. Көңіл-күй мен атмосфераны жеткізу үшін түрлі түсті палитралар мен техникалармен эксперимент жасайтын портреттер. Тері мен матаның тактильдік қасиеттерін беру үшін текстура мен жағынды пайдалануды көрсететін портреттер. Мағыналық қабаттар мен көрнекі қызығушылық беру үшін аралас техниканың элементтерін немесе дәстүрлі емес материалдарды үйлестіретін портреттер. Психологиялық немесе символикалық тақырыптарды беру үшін абстракцияны және форманың бұрмалануын зерттейтін портреттер. Тарихи немесе мәдени әсерлерден шабыттанған, қазіргі заманғы контексте дәстүрлі стильдерді немесе мотивтерді түсіндіретін портреттер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаріп теориясы мен практикасы.
Осы пәнді оқу барысында: қаріптің нысандары мен эволюциясы туралы бөлімдер; қаріптің жіктелуі; қаріптің анатомиясы және таңбаның элементтері; типографиялық қаріптерге арналған жүйелер мен өлшем бірліктері; AutoCad графикалық бағдарламаларымен жазықтықта нүктелер, сызықтар, ұшақтар мен беттерді суреттеудің теориялық негіздері. Бағамның міндеттері - пәндік орта мен оның элементтерінің эстетикалық қалыптасуының жобалық тұжырымдамасын тұжырымдаудың қазіргі заманғы әдістемелік негіздерін меңгеру; - қаріптерді орындау ерекшеліктерін зерделеу; - алдын ала экспресс-эскиз түрінде авторлық тұжырымдаманы графо-аналитикалық және пластикалық бейнелеудің практикалық дағдыларын бекіту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық кескіндеме
Осы пәннің шеңберінде мыналар оқытылады: Сандық кескіндемеге кіріспе. Перспектива. Сурет салу және түс. Кескіндеме теориясы. Кескіндеме тәжірибесі. Adobe Photoshop бағдарламасында жұмыс істеу. Адам. Бас. Қол және саусақтар. Кеуде, аяқтар. Фигураны орнату. Тұтас фигура. Матаға сурет салу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи кескіндемедегі компьютерлік технологиялар
Бұл пәннің шеңберінде мыналар оқытылады: Кескіндеменің әдістемесі ғылыми білім саласы ретінде. Кескіндеме әдістемесінің өнердің басқа түрлерімен өзара байланысы. Графикалық планшеттерде жұмыс. Adobe Photoshop, Adobe Illustrator графикалық редакторларында жұмыс істеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаріп
Осы пәннің шеңберінде зерттеледі: Қаріп тарихы. Қаріптің түрлері. Қаріптерді құру принциптері. Қаріптің шрифті. Бүктелген (квадрат қаріп), гротескалық. Модульдік торға шрифт жасау. Серифдік қаріптер. «Академиялық», «Рим», «Антика», «Мысырлық». Қаріптерді құру. Сәндік қаріптер түрлері. Сәндік қаріптерді құру тәсілі. Жарнамадағы қаріп. Жарнамалық шрифт плакаттарын жасау. Жарнамалық плакаттың құрамы мен түс схемасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маталарды жазу
Осы пәннің аясында студенттерге: бейнелеу өнері мен көркем шығарманың теориялық негіздерінің негізгі түсініктері, түстердің символдық мағынасы туралы сұрақтар, оның эмоционалды әсердің формасы мен мүмкіндігімен байланысы, матаның дәстүрлі кескіндеме техникасының негіздері, кескіндеменің қолданыстағы аналогтарымен танысу, үйлесімді түстердің мысалдарын іздеу. табиғи және жасанды нысандар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем қолөнер
жеке тұлғаның дамуындағы дәстүрлі көркем мәдениеттің рөлін анықтау; қазіргі заманғы сәндік және утилитарлық заттарды жасау процесінде халықтық дәстүрлерді зерделеу және оларды шығармашылық тұрғыдан қайта пайымдау; білімді, білікті және дәстүрлі материалдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бұйымдарды орындау техникасы мен технологиясын игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киім этнодизайны
Осы пән аясында мыналар зерттеледі: қазіргі сәндік-қолданбалы өнердегі этникалық тамырларды зерттеу; белгілер мен белгілерді түсінуде жоғары теориялық деңгей қалыптастыру; (семантика және семиотика) өнер; өнер туындыларын өз бетінше дамыту қабілетін қалыптастыру; Этникалық дизайнның заңдары мен принциптерін басшылыққа ала отырып; этникалық өнерде қолданылатын арнайы технологияларды меңгеру; мамандық бойынша әдістемелік, арнайы және ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасай білу
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конструкциялық материалдарды өңдеу
қара және түсті металдарды өндіру технологиясының негіздері; құю қорытпаларының қасиеттері, құймаларды дайындау кезеңдері, құюдың негізгі тәсілдері, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері; қысыммен өңдеудің физикалық негіздері, қалдықсыз технологиялардың мәні (прокаттау, престеу, созу, қақтау және қалыптау); дәнекерлеу түрлері, олардың физикалық негіздері, артықшылықтары мен кемшіліктері, қолдану салалары; металл емес материалдардың (пластмассалар, ағаш материалдары, керамика шыны) құрылысы мен қасиеттері, оларды қолдану саласы; жаңа конструкциялық материалдар, олардың қасиеттері, құрылымның қалыптасуы (синергетика), қолдану саласы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орама және дизайн
Бұл пән аясында: сатып алу шешімдерін қабылдауға қаптама дизайнының әсері, атау мен визуалды бейнені әзірлеу, сатып алушы супермаркет сөресінде тауарды көріп, өз таңдауын жасайды. Қаптама тұтынушыға өнім туралы негізгі ақпарат көзіне айналады. Студенттердің заманауи қаптаманың жобалық процесін басқаруда қажетті теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды игеруі. Студенттерді қазіргі заманғы өнеркәсіптік суретшіге қажетті жобалық ойлаудың, көркемдік талғамның, шығармашылық ойлау мен қиялдың дамуының жаңа деңгейіне дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Металдан көркем бұйымдарды жобалау және жасау
Осы пән шеңберінде Материалдардың негіздері Металдар және олардың қорытпалары зерделенеді. Металдар мен қорытпалардың құрылысы. Металдардың қасиеттері. Геометриялық пішіндер. Металл дайындау. Материалда әр түрлі конструкцияларда қолданылатын сәндік дәнекерленген бұйымдарды жобалау және орындау кезінде геометриялық формаларды құрастырудың композициялық тәсілдері мен схемалары
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жобалау
Осы пәннің шеңберінде компьютерлік графикаға кіріспе, екі өлшемді графиканың негіздері: компьютерлік графиканың түрлері, компьютерлік графиканың түрлері, түс кеңістігі (түсті модельдер), растр графикасының негіздері, Adobe Photoshop, векторлық графиканың негіздері, Corel Draw. Жарықтандыру және жарықтандыру қондырғыларын жобалау үшін үш өлшемді графиканың негіздері. Нағыз үшөлшемді бейнелерді құру әдістері: шынайы бейнелерді құру кезеңдері (геометриялық өзгерістер, рендеринг), триангуляция алгоритмдері, негізгі жарықтандыру моделдері, көлеңкелерді құру әдістері. Анимация: процестің мерзімін ұсыну, кадрларды ауыстыруды бағдарламалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орама дизайны
Осы пән шеңберінде: қаптаманың тікелей мақсаты - тауарды тасымалдау, сақтау және тұтыну кезінде сақтау. Ол салмағы мен көлемі бойынша оңтайлы тауар бірлігін құруға мүмкіндік береді. Тауар нарығында жылжыту. Жарнамалық тасымалдаушы рөлінде бола отырып, қаптама мынадай функцияларды орындайды: ақпараттық – тауардың қасиеттері туралы хабарлайды; коммуникациялық-брендтің позициялануын, оның негізгі коммуникацияларын көрсетеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
"Дизайндағы үшөлшемді үлгілеу
Осы пәннің шеңберінде үш өлшемді кеңістіктегі кеңістіктік формаларды құру әдістерін практикалық игеру, суреттегі инженерлік есептерді шешу әдісі, тәжірибелік тәжірибе және компьютерлік дизайн жүйелерімен жұмыс істеудің нақты дағдылары. Autodesk 3d макс. Желілерге негізделген объектілерді модельдеу. Көпжақты модельдеу мүмкіндіктері. Визуализация ArchiCAD-ды таныстыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Материалдарды өңдеу
Осы пән аясында: құрылымдық материалдарды өңдеу; металл және металл емес материалдар өндірісінің дәстүрлі және заманауи технологияларымен танысу; материалдарды өңдеудің техникалық құралдары мен негізгі әдістерін жасау; металл емес материалдардың (пластмассалар, ағаш материалдары, шыны, керамика) құрылымы мен қасиеттері, оларды қолдану; жаңа құрылымдық материалдар, олардың қасиеттері, құрылымы (синергетика), қосымшалар.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңа технология
Осы пәннің аясында мыналар зерттеледі: DPI өнімдерін орындаудың технологиялық әдістері; халық қолөнерінде қолданылатын материалдардың қасиеттері, DPI бұйымдарындағы түс, пішін, текстураның және құрылымның мағынасы, декоративті композициялар салу заңдылықтары мен принциптері; әртүрлі материалдармен жұмыс жасау (бисер, өру, арқан, текстуралы иірілген жіп, лурекс, сым, кесте т.б); киімді, интерьерді безендіруге арналған жаңа технологиялардағы бұйымдар жасау негіздері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мүсін және пластикалық үлгілеу
Осы пән аясында мыналар зерттеледі: академиялық мүсін және пластикалық модельдеудің мақсаттары мен міндеттері; академиялық мүсін және пластикалық модельдеудің негізгі түрлері; академиялық мүсін және пластикалық модельдеудің негізгі заңдары, әдістері мен әдістері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зергерлік өнер
Осы пән аясында біз зерделейміз: әр түрлі санаттағы зергерлік бұйымдарды жобалау мәселелері. Әр түрлі стилистикалық бағыттағы зергерлік бұйымдарды жобалау процестері сипатталған, сонымен қатар зергерлік бұйымдар дизайнындағы дизайн мәселелерін шешудің бейнелік-көркемдік және инженерлік-технологиялық әдістерін біріктіру мәселесі көтерілген. Зергерлік бұйымдар өндірісі негізінде бұйымдар шығаруға арналған типтік жобалық және технологиялық құжаттаманың мысалдары.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Керамикадан көркем бұйымдарды жобалау және жасау
Осы пән шеңберінде Керамикадан жасалған бұйымдарды өндірудің принципті технологиялық схемасы және олардың нысанына қойылатын талаптар зерделенеді. Керамикадан жасалған көркем бұйымдарды қолмен және өнеркәсіптік қалыптастыру. Керамикадан көркем бұйымдар жасау Көркем керамиканың түрлері Түрлі типтегі керамикалық массаларды алу үшін шикізат, оны өңдеу, типтік құрамдар
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атқарушы ұжымның жұмысын ұйымдастыру
Пәнді оқудың мақсаты: менеджердің басқару принциптері мен әдістерін, кәсіби және жеке қасиеттерін зерделеу. Осы пән аясында оқытылады: Менеджменттің даму тарихы. Ұйымдардың даму элементтері және басқару процесі. Басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау. Қайшылықтарды басқару. Басқару функциясы ретінде жоспарлау. Басқару функциясы ретінде ұйымдастыру. Уәждеме басқару циклінің құрамдас бөлігі ретінде. Басқару функциясы ретінде үйлестіру. Өндірістік бөлімшені басқару процесіндегі бақылау, оның мақсаттары мен міндеттері. Дағдарыс жағдайында персоналды басқару: тұжырымдама, заңдылықтар мен қағидаттар.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәндік композиция
Декоративтік композициямен жұмыс істеудің негізгі заңдары, ережелері, тәсілдері, құралдары. Ою-өрнектің түрлері, негізгі мотивтері мен композициялары. Түрлі дәуірлер мен халықтардың өнерінің стильдік ерекшеліктері негізінде пән формаларын стилизациялау тәсілдері. Түрлі дәуірлер мен халықтардың өнерінің стильдік ерекшеліктері негізінде сәулеттік формаларды стилизациялау тәсілдері. Адам бейнесі бар композицияда стилизациялау тәсілдері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұжым жұмысын ұйымдастыру
Осы пән аясында оқылады: ұйымның ішкі ортасының элементтері. Мақсаттар, олардың сипаттамалары мен бағыттары. Тапсырмалардың сипаттамасы. Ұйымдастырушылық басқару құрылымы. Ұйымдастырушылық басқару құрылымы: құрылыстың мәні мен негізгі талаптары. Ұйымдастырушылық басқару құрылымдарының түрлері мен түрлері. Олардың артықшылықтары мен кемшіліктері. Технология түрлері. Ұйымның еңбек ресурстары. Ұйымның сыртқы ортасының сипаттамасы. Ұйымның сыртқы ортасына тікелей әсер ететін факторлар: бәсекелестер, жеткізушілер, тұтынушылар, заңдар мен мемлекеттік органдар, кәсіподақтар. Ұйымның сыртқы ортасының жанама әсер ету факторлары: экономика, саясат, ғылыми-техникалық прогресс, әлеуметтік-мәдени және халықаралық факторлар. Қызметкерлердің қажеттілігін жоспарлау (сапалық және сандық). Жұмысқа қабылдау және оның көздері. Қызметк
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жиһаз бен жабдықты жобалау
Пәнді зерделеу мақсаты: дизайн саласындағы өзекті үрдістер шеңберінде функционалдық мақсатына, әлеуметтік табиғатына, стильдік бейнесіне, қазіргі заманғы технологияларына байланысты интерьердің негізгі сипаттамаларын, интерьерлік кеңістік типтерін зерделеу. Осы пәнді оқытудың аясында: Интерьер дизайны саласындағы жобалау жұмысының әдістемелік бірізділігі Клаузуралық жобалау бастапқы кезең ретінде (дизайндағы функционалдық, ұтымды және эмоциялық). Интерьер түрлері және олардың функционалдық мақсаты (қоғамдық, өнеркәсіптік, әкімшілік, тұрғын үй және т.б.). Интерьер және сәулет байланысы. Интерьердің тарихи аспектідегі эволюциясы (көркем стиль дәуірі және стильдік ерекшеліктері). Интерьер бейнесі. Интерьерлік жабдық заттары.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы өнердің тарихы мен қазіргі мәселелері
Осы пәннің аясында мыналар зерделенеді: өнер және қолөнер мен халық қолөнерінің тарихы мен технологиясы туралы білімді біртұтас жүйелік кешенге біріктіру; сәндік-қолданбалы өнердің тарихын зерттеудегі негізгі объективті өлшемдермен танысу; өнер және қолөнер және халықтық қолөнер тарихындағы негізгі кезеңдерді зерттеу (дәуірлерді, стильдерді, тенденцияларды зерттеу); өнер мен қолөнердің даму заңдылықтарын ашу;
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
стильдеу
Стиль және стильдеу ұғымы. Табиғи және сәндік сурет салудың өзара байланысы. Көркем бейнені жасаудағы стилизацияның маңызы. Сәндік композицияны құрастырудың негізгі заңдылықтары. Сәндік стилизациядағы түсі. Стилизацияны орындау тәсілдері мен тәсілдері. Өрнектегі мәнерлеу. Натюрмортты стильдеу. Қазіргі заманғы өнердегі стильдеу. Пейзажды стильдеу. Адамды стильдеу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоба графикасы
Пәнді зерделеу мақсаты: студенттерде кезеңдердің ерекшеліктері мен эскиздік іздеудің ерекшеліктерін, жобалық-графикалық материалды берудің кәсіби дағдыларын қалыптастыру Осы пәнді оқытудың аясында:: Жобалау кестесінің негіздері туралы жалпы түсінік зерделенеді. Жобалық кестенің пайда болу тарихы. Дизайндағы графикалық құрал - жобалау. Жобалау кезеңдері Жобаның нобайлық бөлігін графикалық ресімдеу Жұмыс құжаттамасын графикалық ресімдеу. Графикалық визуализация
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- сәндік өнер негіздері мен арнайы пәндерді, этнодизайндың даму тарихы мен қазіргі жай-күйін терең білуді көрсету; бұйымдарды жазықтықта құрастырудың практикалық дағдыларын меңгеру; - сурет пен кескіндеме жасау кезінде түсті шешімдерді таңдау дағдылары; заттай, есте және қиялда шындық құбылыстарын жасау. Композиция құру шеберлігін көрсету
- экономика және кәсіпкерлік қызмет негіздерін білуге; бизнестегі кәсіпкерлік тәуекелдердің рөлі, экономика мен кәсіпкерліктегі мемлекеттік сектордың маңызы; тұрақты даму шеңберіндегі ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; жоба табысының сыни факторлары, жобаларды басқару жөніндегі құжаттаманың құрамы, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық заңдылықтардың негізгі ұғымдарын меңгеру және оларды өзінің кәсіби қызметінде пайдалану.
- өзінің кәсіби қызметінің мәні мен әлеуметтік маңыздылығын түсіну, көркемдік жобалау теориясы мен әдістемесін, көркемөнер шығармашылығының заңдылығын және сәндік өнердің қазіргі заманғы жетістіктеріндегі дәстүрдің рөлін білу (металды және басқа да материалдарды көркемдік өңдеу, көркемдік керамика, көркемдік тоқыма)
- өз ойларын мемлекеттік және орыс тілдерінде дәйекті және сауатты айтуға, кәсіби қазақ (орыс) тілінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгеруге; кәсіптік қызметінде шет тілін білуді пайдаланады; көп тілді ортада оқу және кәсіби қарым-қатынас барысында туындайтын мәселелерді шешу және сұрақтарға өз бетінше жауап табу қабілеті.
- авторлық дизайнерлік идеялар мен сәндік өнер заттарының үлгілерін жасау (металды және басқа да материалдарды көркемдік өңдеу, көркемдік керамика, көркемдік тоқыма), дизайн-жобаларды әзірлеу, этнодизайн объектілерін жасауға жобалық тапсырма жасау, өз ойларын көркемдік-бейнелеу нысанында іске асыру
- Түрлі бейнелеу және техникалық тәсілдер мен құралдарды, графикалық компьютерлік бағдарламаларды игеру, ҚПҚ бұйымдарын жасаудың қазіргі заманғы технологияларын игеру және ҚПҚ саласындағы қолданбалы бағдарламалар пакетінің құралдарын пайдалана отырып, ақпаратты өңдеу мен ұсынудың мультимедиялық технологияларын қолдану, сондай-ақ ақпараттық жүйелер мен технологияларды әзірлеу, енгізу және сүйемелдеудің қазіргі заманғы әдістерін, құралдары мен технологияларын игеру
- пәндік ортаның этнодизайн ерекшелігіне бағдарлану, ұлттық ою-өрнектердің тарихын білу, сәндік өнер заттарын стильдеу. Жобаланатын этнодизайн объектілерінің мақсатты аудиториясының қажеттіліктері мен артықшылықтарын талдау
- іскерлік коммуникация тәсілдерін меңгеру және қабылданатын дизайнерлік шешімдердің дұрыстығын негіздеу Дизайн-жобаны орындаушылармен тиімді коммуникация құру
- шығармашылық жұмыста материалдардың технологиялық және декоративтік ерекшеліктерін пайдалану қабілеті, берілген композициямен жұмыс істей білу, жұмысқа шығармашылық қарым-қатынас білдіру. Заттай, есте сақтау және елестету арқылы шындық құбылыстарын жасаудың практикалық дағдыларын меңгеру. Материалдарды көркемдік өңдеу құрастыру және сәндік өңдеу технологиясын меңгеру. Матаны бояудың әртүрлі техникаларын, сондай-ақ дәстүрлі тоқыманың дәстүрлі өрімін меңгеру.
- Дизайн-жобаларды басқарудың қазіргі заманғы әдістерін пайдалану, жобалық тапсырманы әзірлеу үшін қажетті ақпаратты жинау және талдау, ұлттық өнер дәстүрлерін ескере отырып, бұйымдарды жасаудың әдістемесі мен көркемдік тәсілдерін меңгеру.
- қойылған міндеттердің шарттарына, кеңістіктік және жазықтық графикалық бейнелерді беруге, графикалық белгі ретінде қаріпті бейнелеу дағдыларына байланысты түрлі материалдарда мүсін бұйымдарын орындау дағдыларын меңгеру. Графикалық тәсілдерді қолдану дағдыларын меңгергендігін көрсетеді
- дизайн саласында академиялық адалдық мәдениеті мен академиялық орта құру қағидаттарының тасымалдаушысы ретінде сезіне отырып, демократиялық қоғам құндылықтарына бағдарлана білу
Ұқсас БББ
6B02102 Ландшафтық дизайн
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B02102 Дизайн
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B02102 Дизайн
Торайгыров университеті
6B02102 Дизайн
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B02102 Дизайн
Каспий қоғамдық университеті
6B02102 Дизайн
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
6B02102 Дизайн
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B02102 Дизайн және компьютерлік графика
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi