Маркетингті басқару этикасы

  • Қазіргі кәсіби корпоративтік ортадағы маңызды маркетингтік этикалық мәселелер мен проблемалар бойынша нақты нарықтық зерттеулерді талдау. Нарықты зерттеушінің компанияның мүдделі тараптары, тұтынушылары және қоғам алдындағы экономикалық, әлеуметтік және экологиялық жауапкершілігіне ерекше назар аударылады. Жеке, ұйымдық және әлеуметтік деңгейде маркетингтік және басқару шешімдерін қабылдау механизмдері мен тәсілдеріндегі этикалық дилеммаларды ескеріп зерттеу қажет болады.
  • Образовательная программа 7M04114 Іскерлік әкімшілендіру (Еxecutive МВА)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top