Брендті басқару

  • Курста студенттер қолайлы бренд пен есте қаларлық бренд тәжірибесі фирманың бәсекелестік қысымға төтеп беру және динамикалық нарық жағдайында өркендеу қабілетіне қалай әсер ететінін зерттейді. Олар брендтерді өмірге әкелу үшін тұтынушылардың брендті қабылдауының маңыздылығын және бренд беделін құрудағы бренд туралы білімнің рөлін көрсету үшін тұтынушы тұрғысынан брендті басқаруды зерттейді. Студенттер табысты бренд франчайзингтерін құру үшін әртүрлі салаларда және бүкіл әлемде қабылданған озық құрылымдармен, тұжырымдамалармен және құралдармен танысады. Сонымен қатар, студенттер брендті тиімді басқарудағы Маркетингтік коммуникациялар мен платформалардың рөлін қарастырады.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top