Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04105 Маркетинг в Қазақстан-Британ техникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Негізгі мақсат тұтынушылардың қажеттіліктері мен ұйымдардың мақсаттарын қанағаттандыру үшін цифрлық технологияларды пайдалана отырып, өзекті зерттеулер мен практикаларға негізделген тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу мақсатында өндірістік сектордың да, қызмет көрсету саласының да маркетингтік міндеттерін шешу үшін қажетті теориялық және практикалық білім мен дағдыларды ұсыну болып табылады
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын тәжірибеде қолданады, тіршілік қауіпсіздігі негіздері мен қоршаған ортаның сапасын басқару принциптері, бизнесті құқықтық реттеу, табиғат пен қоғамның тұрақты даму тұжырымдамалары мен стратегиялары туралы білімді пайдаланады.
  • Іскерлік қарым-қатынас, презентациялар дайындау және өткізу, іскерлік кездесулер өткізу, іскерлік хабарламаларды тарату үшін бірқатар көмекші құралдар мен әлеуметтік медиа платформаларын пайдалану сияқты коммуникативтік дағдыларды қолдана отырып, іскерлік ортада кәсіби қарым-қатынас орнатады.
  • Статистика, есептеу және эконометриканың іргелі тұжырымдамалары мен принциптерін түсінеді және қолданады, бизнес-зерттеу әдістемелерін әзірлейді. Бизнес пен экономикада сандық және сапалық зерттеу әдістерін қолданады, деректерді талдау процесінде зерттеу туралы есеп жасайды
  • Маркетингті және оның функцияларын түсінеді, оның процестері мен міндеттерін басқарады, соның ішінде service marketing (қызмет көрсету маркетингі), сонымен қатар жан-жақты маркетингтік зерттеулерге сүйене отырып, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторларды терең түсінеді.
  • Маркетингтік стратегияларды әзірлеуге бағытталған және компанияның әртүрлі брендтерін тиімді басқара отырып, ұйымның нарықта алға жылжуына ықпал ететін цифрлық маркетинг пен әлеуметтік медиа құралдарының көмегімен нарықтың мүмкіндіктері мен қауіптерін талдайды.
  • Ұйымның стратегиялық мақсаттарын ескере отырып, маркетингтік коммуникацияның әртүрлі құралдарының рөлін сыни тұрғыдан бағалайды. Бес маркетингтік коммуникация тұжырымдамасын қолданады: жарнама және онымен байланысты шешімдер мақсаттармен, бюджеттермен, хабарламалар шығарумен, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарын таңдаумен, жарнаманың тиімділігін өлшеумен және сатуды басқарумен байланысты болуы керек.
  • Экономикалық тұжырымдамалар мен теорияларды түсінеді, экономикалық деректер мен тенденцияларды талдайды және бағалайды. Нақты жағдайларға экономикалық принциптерді қолданады және микро, макро және жаһандық деңгейлердегі экономикалық мәселелерді шешу жолдарын ұсынады.
  • Нормативтік-құқықтық базаға сәйкес тауар операцияларын, ақша қаражатымен мәмілелерді, дебиторлық берешекті есепке алу үшін ХҚЕС стандарттарын қолданады. Қаржы-шаруашылық қызметтің нәтижелері туралы есеп, сондай-ақ бөлінбеген таза кіріс туралы есеп, бухгалтерлік баланс және бизнес кірістілігі мен экономикалық тиімділікті бағалау үшін қажетті ақша қаражатының қозғалысы туралы қаржылық есептерді жасайды.
  • Қаржылық жоспарлаудың негізгі әдістері, болжау және инвестициялық жобаларды талдау әдістері арқылы басқарушылық шешімдер қабылдаудың барлық деңгейлерінде қаржыны басқару тұжырымдамасын зерттей отырып, заманауи қаржылық менеджменттің мақсаттарын, міндеттерін, әдістері мен принциптерін анықтайды.
  • Нарықтық жағдайларды, іскерлік ортаны, қаржылық көрсеткіштерді және стратегиялық мақсаттарды бағалау үшін статистикалық және бизнес-талдау құралдарының көмегімен деректерді талдау және түрлендіру арқылы деректерді жинау дағдыларын қолданады. Презентацияның түрлі нысандарын пайдалана отырып, бизнесті пайдаланушыларға беру үшін деректерді визуализациялау қабілетін көрсетеді.
  • Басқаруды ұйымдастыру теориясы мен практикасының негізгі ұғымдарын, қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, стратегияны жоспарлау, әзірлеу және іске асыру үшін талдау құралдарын қолданады. Ұйымды және адам ресурстарын басқарады.
Top