Маркетингтік зерттеулер

  • Курс бизнестегі табысқа ықпал ететін стратегиялар мен тактикаларды меңгеруге мүмкіндік беретін сандық маркетингтік аналитиканы ашады. Нарықтық аналитика, клиенттік аналитика, цифрлық маркетингтік аналитика, маркетингтік шұңқырды дамыту, маркетингтік инстинкті дамыту және стратегиялық маркетинг сияқты негізгі бағыттар зерттеледі. Курстың соңында сіз деректерге негізделген идеяларды ашу, тиімді маркетингтік стратегияларды тұжырымдау және түпкілікті нәтижеге әсер ететін негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын игересіз. Курсты аяқтағаннан кейін олар маркетингтік шеберлікті арттыратын және қазіргі бизнес ортасында стратегиялық көшбасшы болатын білім алады.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top