Тұтынушылардың мінез-құлқы және нейромаркетинг

  • Тұтынушылардың мінез-құлқы және нейромаркетинг тұтынушылық мінез-құлықтың негізгі тұжырымдамаларын, принциптерін және теорияларын зерттейді және оларды тұтынушылық мінез-құлық пен шешім қабылдауға әсер ететін мәдени, әлеуметтік және жеке факторлардың объективтері арқылы маркетингте қолданумен байланыстырады. Тұтынушылардың мінез-құлқының өзін және олардың шешім қабылдау механизмдерін нейромаркетинг құралдарын қолдану арқылы тереңірек зерттеуге болады. Бұл пән мақсатты аудиторияны зерттеу және оған әсер етудің ең тиімді жолдарын анықтау үшін нейропсихологиялық әдістерді қолданатын маркетингтің бір саласы болып табылады, ол жарнамада, сатуда және компанияны нарықта жылжытуда алға қойылған мақсаттарға жету үшін.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top