Қызмет көрсету маркетингі

  • Курс сервистік маркетингтің өзіндік ерекшеліктері мен қиындықтарын ашады. Әзірлеу және орындау жағынан маркетингтік стратегияға ерекше көзқарастың себебін көрсетеді. Курс сервистік маркетингке шолуды қарастырады. Ол қызметтердің бірегей сипаттамаларын және кеңейтілген 7P маркетинг кешенін, қызмет сапасын басқару мен бағалауды, оларды қалпына келтіру мен жақсартуды, қарым-қатынас маркетингін, өтініштерді, жылжыту және баға стратегияларын қамтиды. Қызмет көрсету саласында немесе тұтынушыларға қызмет көрсетуге бағытталған ұйымда жұмыс істейтін кез келген адам бұл курсты пайдалы деп табады.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top