Сатуды басқару

  • Маркетингтік коммуникациялардағы ең ықпалды элемент болып табылатын жарнама бойынша курстың бөлігі бес іскерлік шешімді түсінуге арналған: миссия, ақша, хабарлама, БАҚ және өлшем, соның ішінде жарнаманы жоспарлау процесін басқару әдісі және әр түрлі факторлар осы саладағы шешім қабылдауға әсер етеді. Сатуды басқару курсының бір бөлігі команданы таңдау, жалдау және оқыту, сату периметрін құру, марапаттау саясатын, мотивацияны, сату процесін автоматтандыруды және көшбасшылық дағдыларды ұйымдастыру үдерісін қамтиды.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top