Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік шешімдерге арналған ЖИ
-
Бұл курс маркетингтік стратегияларды әзірлеу, тұтынушылар тәжірибесін жекелендіру және жарнамалық науқандарды оңтайландыру үшін жасанды интеллектті пайдалануды зерттейді. Студенттер ЖИ құралдары, соның ішінде болжамды талдау, тұтынушылардың көңіл-күйін талдау және автоматтандырылған мазмұнды құру маркетингтік шешімдерді қабылдауға қалай ықпал ететінін біледі. Оқу бағдарламасы тұтынушылардың мінез-құлқын түсіну, мақсатты маркетингтік әрекеттерді тиімдірек ету және маркетингтік науқандардың әсерін өлшеу үшін ЖИ қолдануға баса назар аударады.
-
Образовательная программа 6B04103 AI Business
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 3