Маркетингтік шешімдерге арналған ЖИ

  • Бұл курс маркетингтік стратегияларды әзірлеу, тұтынушылар тәжірибесін жекелендіру және жарнамалық науқандарды оңтайландыру үшін жасанды интеллектті пайдалануды зерттейді. Студенттер ЖИ құралдары, соның ішінде болжамды талдау, тұтынушылардың көңіл-күйін талдау және автоматтандырылған мазмұнды құру маркетингтік шешімдерді қабылдауға қалай ықпал ететінін біледі. Оқу бағдарламасы тұтынушылардың мінез-құлқын түсіну, мақсатты маркетингтік әрекеттерді тиімдірек ету және маркетингтік науқандардың әсерін өлшеу үшін ЖИ қолдануға баса назар аударады.
  • Образовательная программа 6B04103 AI Business
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top