Маркетингтегі инновациялық және инвестициялық талдау

  • Мақсаты: Маркетингтегі инновациялар мен инвестицияларды талдаудың заманауи әдістері саласында білім алу Мазмұны: Инвестиция мен инновацияның стратегиялық аспектілерін бөлу. Елеулі ақпараттық белгісіздік жағдайында жобаларды инвестициялық жоспарлау әдістерін зерттеу. Инвестициялық және инновациялық қызмет тәуекелдерінің экономикалық сипатын қарастыру. Инвестициялық және инновациялық тәуекелдердің жіктелуі мен түрлерін көрсету. Кәсіпкерлік – инвестициялық және инновациялық қызметті инвестициялық және қаржылық жоспарлаудағы тәуекелді және белгісіздікті есепке алу туралы қорытынды. Инновациялық және инвестициялық талдау негізінде маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top