Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04160 Маркетинг в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты шығармашылық, ғылыми және жүйелі тәсіл негізінде шаруашылық субъектілерінің маркетингтік қызметін жүзеге асыру үшін экономика, маркетинг, менеджмент, статистика саласындағы қажетті білімі бар маман дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Маркетингтегі инновациялық және инвестициялық талдау
Жарнама саласындағы шығармашылық технологиялар
Тарих және философия ғылымы
Басқару психологиясы
Шет тілі (кәсіби)
Жоғары мектеп педагогикасы
Инновациялық маркетингтің механизмдері мен жүйелері
Жарнамалық кеңістікті талдау
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Сатудың психологиясы
Сыртқы сауда қызметін маркетинг
Білім беру қызметтерін маркетинг
Аналитикалық маркетинг
Байланыс процесінде жарнама
Ауыл шаруашылық маркетингі
Сапа маркетингі
Фирманың экономикалық стратегиясы
-
2 Оқу жылы
Маркетингтегі инновациялық әдістер мен әдістер
Өнімді жылжытуға арналған маркетингтік технологиялар
Жаһандық желідегі жарнама
Тұтынушылардың мінез-құлқы саласындағы маркетинг
Электрондық коммерция
Практикалық маркетинг
Жарнамалық дизайн теориясы мен практикасы
Маркетинг менеджмент
Цифрлық ортадағы маркетингтік стратегиялар
Веб-аналитика және ыңғайлылық
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазуда шет тілін меңгергендігін көрсету.
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді талдау, соның ішінде. ғылымда оның қазіргі даму кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипат, ғылым философиясының ұстанымы мен категориясына сүйене отырып, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалайды.
- Ұйымдағы персоналдың дамуын және тиімді пайдалануын, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың өзіндік әлеуметтік-психологиялық технологияларын бағалау.
- Білім, ғылым және инновация интеграциясын және мамандық ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы және инновациялық технологияларды бағалау және студентке бағдарланған оқыту қағидаттарына негізделген оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу
- Кәсіпорында ұйымдастырушылық процедураларды енгізу, болжамдар жасау, стратегиялық серіктестіктерді құру, тарату арналарын пайдалану және тауарларды жылжыту бойынша ұсыныстар әзірлеу.
- Бөлшек сауда желісінің ресурстарын сәтті жұмыс істеу және дамыту үшін оларды ұйымдастыру және тиімді басқару
- Функционалдық және аспаптық деңгейде маркетингтік процестерді басқару, маркетинг саласындағы тактикалық білімді қалыптастыру; маркетингтік функциялар кешенін анықтау және олардың мағыналы жинақталуы
- Тұтынушылардың әртүрлі санаттарының тауарларды қабылдауының демографиялық және психографиялық факторларын ескере отырып, жарнамалық стратегиялар мен сұранысты ынталандыру бағдарламаларын әзірлеу.
- Ұйымның маркетингтік қызметін бақылау және талдау және нәтижелерін нарықтың ерекшеліктерін ескере отырып, басқару шешімдерін дайындау үшін пайдалану
- Сандық платформаларда орналастыру, іздеу жүйелерінде және ғаламдық Интернет желісінде веб-сайтты жылжыту үшін мәтіндік және графикалық жарнамалық материалдарды әзірлеуді басқару