Жарнама саласындағы шығармашылық технологиялар

  • Мақсаты: Магистранттарға креативті жарнама технологияларын қолданудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын үйрету Мазмұны: Жарнамада креативті идеяларды табу әдістерін және креативті жарнаманың құрылымдық элементтерінің иерархиясын талқылау. Жарнамадағы шығармашылық стратегияларды талдау және жарнамадағы шығармашылық стратегияларды жүзеге асыру тактикасы: рационалды және проекциялық. Жарнамалық имиджді жасау технологиясын және жарнамадағы шығармашылық стильдерді зерттеу. Жарнама маманының кәсіби шеберлігін және жарнамалық шығармашылықтың мәнін ашу. Қазақстан кәсіпорындарындағы жарнама қызметін басқару ерекшеліктері
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top