Сапа маркетингі

  • Мақсаты: маманды кәсіпорынның маркетинг жүйесінде сапалы маркетинг туралы заманауи біліммен қамтамасыз ету Мазмұны: Бәсекеге қабілеттілікті басқарудың ғылыми тәсілдерін және объектілерді басқару принциптерін талдау. Басқарудың негізгі әдістерінің, сапаны басқару принциптерінің және сапаны жақсарту құралдарының классификациясы мен мәнін қорытындылау. Өнімді стандарттау түсінігін, міндеттерін және анықтамасын, сертификаттаудың мақсаты мен мақсаттарын талқылау. Сапаны бақылау және басқару әдістерін, сапаны анықтайтын факторларды қарастыру. Белгілі бір нарықтағы тауарларды тұтынушыларға өнім сапасы мен қызмет көрсету сапасының көрсеткіштерінің жүйесіне шолу
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top