Инновациялық маркетингтің механизмдері мен жүйелері

  • Мақсаты: Кәсіпорында инновациялық маркетинг механизмдері мен жүйелерін қолдану саласында теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Инновациялық қызметті маркетингтің объектісі және маркетинг жүйесіндегі инновация нарығы ретінде қарастыру. Инновациялық үдерістегі маркетингтік зерттеулерді және инновациялардың маркетингін қазіргі заманғы кәсіпорынды басқару жүйесінің элементі ретінде талқылау. Кәсіпорында инновациялық өнімді құрудың маркетингтік менеджментін бағалау және кәсіпорынның инновациялық потенциалының маркетингтік көрсеткіштері. Кәсіпорынның инновациялық дамуының маркетингтік стратегиясын қалыптастыру. Маркетингтік зерттеулердің инновациялық механизмдері мен жүйелері
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top