Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Байланыс процесінде жарнама
-
Мақсаты: Магистранттардың коммуникация құрылымы мен үлгілері, білімді ұсыну мен ақпаратты берудің әртүрлі тәсілдері, тіл мен ойлаудың байланысы туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру Мазмұны: Маркетингтік коммуникациялар жүйесіндегі жарнаманы көрсету және жарнамадағы мотивтерді таңдау. Жарнамалық кампанияны, жарнама стратегиясын, жарнамалық зерттеулерді және коммуникация түрі ретіндегі жарнаманы түсіндіру. Жарнама және маркетинг процесінің қысқаша мазмұны, әлеуметтік-құқықтық аспектілері және жарнама қызметін реттеу. Жарнамалық коммуникацияларды нақтылау және оларды қолдану, заманауи креативті жарнама концепциялары. Жарнаманың коммуникативті және әлеуметтік-экономикалық тиімділігін көрсету
-
Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2