Байланыс процесінде жарнама

  • Мақсаты: Магистранттардың коммуникация құрылымы мен үлгілері, білімді ұсыну мен ақпаратты берудің әртүрлі тәсілдері, тіл мен ойлаудың байланысы туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру Мазмұны: Маркетингтік коммуникациялар жүйесіндегі жарнаманы көрсету және жарнамадағы мотивтерді таңдау. Жарнамалық кампанияны, жарнама стратегиясын, жарнамалық зерттеулерді және коммуникация түрі ретіндегі жарнаманы түсіндіру. Жарнама және маркетинг процесінің қысқаша мазмұны, әлеуметтік-құқықтық аспектілері және жарнама қызметін реттеу. Жарнамалық коммуникацияларды нақтылау және оларды қолдану, заманауи креативті жарнама концепциялары. Жарнаманың коммуникативті және әлеуметтік-экономикалық тиімділігін көрсету
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top