Тұтынушылардың мінез-құлқы саласындағы маркетинг

  • Мақсаты: әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындардың, ұйымдардың маркетингтік қызметі мен қызметі үшін нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу. Мазмұны: Тұтынушы мінез-құлқының мәнін, мазмұнын және мәдениеттің тұтынушы мінез-құлқына әсерін талдау. Әлеуметтік таптарды, топтар мен топтық коммуникациялардың ықпалын, жағдайдың тұтынушылардың мінез-құлқына әсерін көрсету. Ақпаратты өңдеуді, оқытуды, тұтынушылық ресурстарды және тұтынушылардың шешім қабылдау ерекшеліктерін қарастыру. Мотивацияны, тұлғаны, жеке құндылықтарды және өмір салтын бағалау. Ақпаратты іздеудің, сатып алу алдындағы опцияларды бағалаудың және ұйым нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқының қысқаша мазмұны
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 7
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top