Аналитикалық маркетинг

  • Мақсаты: Магистранттар белсенді басқару шешімдерін тиімді қабылдау үшін компанияның бәсекелестік ортасын диагностикалау және модельдеу үшін қажетті теориялық және практикалық білімді меңгеру. Мазмұны: Маркетингті компанияны басқарудың интеграцияланған жүйесі және компания қызметінің тиімділігі ретінде көрсету. Үстем нарық модельдерін анықтау. Саладағы бәсекелестіктің күшін бағалау. Бәсекелестердің нарықтық стратегияларын, олардың күшті және әлсіз жақтарын талдау. Кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтарын, кәсіпорынның ресурстық әлеуетін және оны дамыту жолдарын зерттеу. Негізгі құзыреттердің дамуын түсіндіру және көп өлшемді маркетингтік талдау.
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top