Маркетинг менеджмент

  • Мақсаты: маркетинг принциптері мен әдістерін ескере отырып, басқарушылық міндеттерді тиімді шешуге қажетті кәсіби білім мен дағдылардың заманауи жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Маркетингтік зерттеулер кешеніндегі ММ мәнін ғылыми бағыт және маркетингтік ақпарат жүйесі ретіндегі қазіргі заманғы түсінігін зерттеу. Маркетингтік ортаны талдаудың және маркетингтік зерттеулердің әдіснамалық негіздерін түсіндіру. ММ-нің негізгі қызметі ретінде маркетингтік ақпараттық жүйе мен жоспарлауды көрсетіңіз. Сату және коммуникация саясаты және ММ тауар белгілерінің классификациясы. Маркетинг қызметін ұйымдастырудағы бағалау және халықаралық ММ
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top