Сыртқы сауда қызметін маркетинг

  • Мақсаты: Қазіргі заманғы теориялық білімді, сыртқы экономикалық қызмет маркетингінің әдістемелік негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Халықаралық маркетинг және халықаралық маркетингтік зерттеулердің ерекшеліктеріне аннотация. Кәсіпорынның халықаралық қызметінің стратегиясын және халықаралық маркетингтегі бағаны зерттеу. Халықаралық өнім саясатын, байланыс және экспорттық патенттерді көрсетіңіз. Кәсіпорынның халықаралық маркетинг саласындағы менеджментін және шетелдегі маркетингтік қызметтің ұйымдық-құқықтық аспектілерін бағалау. Халықаралық маркетинг құралдарын және халықаралық маркетинг ортасын бөлу. Қазақстандағы сыртқы экономикалық қызмет маркетингінің дамуы: мәселелері, ерекшеліктері, бағыттары
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top