Практикалық маркетинг

  • Мақсаты: Маркетингтік ақпаратты талдау дағдыларын және бизнес мәселелерін шешуге маркетингтік көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Маркетолог және жарнама агенттігі туралы қорытынды. Бренд капиталын, тарату арналарын, жаһандық маркетингті зерттеу. Қазіргі бизнестің ақпараттық нарығының дәстүрлерін, құрылымын және қызмет ету механизмін қорытындылау. Ақпараттық жүйелер үшін мазмұнды басқару құралдарын әзірлеуді және маркетингтік оқиға ретінде брендті орналастыруды оңтайландыру. Маркетингтік шешімнің эволюциясын және ұйымның құрылымын анықтау. Өнім сапасын басқаруды бағалау, тұтынушыларға қызмет көрсету және ресурстарды үнемдеу әдістері, баға белгілеу. Отандық кәсіпорындарда практикалық маркетингтің даму ерекшеліктері
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top