Электрондық коммерция

  • Мақсаты: Жаңа ақпараттық технология мүмкіндіктерінің кең спектрімен үйлестіре отырып, электронды коммерцияны жүзеге асырудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілеріне жүйелі көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Электрондық коммерцияның негізгі технологияларын және электрондық коммерция этикасын анықтау. Корпоративтік сектордағы электрондық коммерция жүйесін тану. Салалық (тік) электрондық сауда алаңдары (eMarketplace), электронды биржалар, тұтыну секторындағы электрондық коммерция жүйелері, интернет-дүкендер туралы қысқаша мәлімет. Онлайн сауда жүйесін құру. Жеке және заңды тұлғалардың мемлекетпен өзара әрекеттесу секторында электрондық коммерция жүйелерін құру және электрондық коммерцияның перспективалары
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top