Жарнамалық дизайн теориясы мен практикасы

  • Мақсаты: Жарнама дизайнының теориясы мен практикасы бойынша жалпы және арнайы біліммен қатар бакалавриатты қалыптастыру. Мазмұны: Жарнамалық дизайнның курс теориясы мен тәжірибесін ашу. Көп бетті басылымдардың дизайнын түсіндіру (кітап, журнал, брошюра, корпоративтік сәйкестендіру дизайны (белгі, логотип, корпоративтік сәйкестік), типография. Дизайнды көрсету, корпоративтік мәдениет, цифрлық ортада жарнама және дизайндағы дизайн. қазіргі заманғы коммуникация ғылымының теориясы, әдістемесі және интеграцияланған коммуникациялар Инвестицияларды тартудың коммуникациялық тәжірибесін негіздеу - IR, PR және әртүрлі салалардағы жарнама, стратегиялық бренд консалтингі.
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top