Өнімді жылжытуға арналған маркетингтік технологиялар

  • Мақсаты: өндірісті ұйымдастыру және нарықта тұтынушылар мен әлеуетті сатып алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын тауарлар мен қызметтерді жеткізу мәселелерін шешуге бағытталған кәсіпорынның қызметін ұйымдастыру үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіпорынның дамуының маркетингтік тұжырымдамасы: қазіргі заманғы міндеттер. Қазіргі маркетингтік зерттеулер. Сегменттеу, мақсаттылық, позициялау. Нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқы. Аналитикалық маркетинг құралдары. Қазіргі бәсекелік ортадағы маркетингтік стратегиялар. Маркетинг кешені: өнім саясаты, баға саясаты, заманауи өткізу технологиялары. Маркетинг кешені: дәстүрлі және жаңа маркетингтік коммуникациялар, жылжыту саясатының спецификалық ерекшеліктері. Интернет-маркетинг. Брендинг
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top