Маркетингтегі инновациялық әдістер мен әдістер

  • Мақсаты: Маркетингтегі инновациялық әдістер мен әдістерді зерттеу Мазмұны: Инновацияны жаңа немесе жетілдірілген өнім, инновациялық қызмет ретінде тану. Инновацияның өмірлік циклінің анықтамасы, өнім және процесс инновациясы. Маркетингтегі оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін зерттеу. Маркетингтік зерттеу әдістерін, маркетинг, психология, экономикадағы жаңа әдістерді жіктеу критерийлерінің жиынтығын көрсету. Маркетинг және визуалды маркетинг бойынша әдістемелік зерттеулерді көрсету. Өндірістік қызметтің әртүрлі салаларында маркетингтің инновациялық әдістері мен әдістерін қолданудың экономикалық тиімділігінің көрсеткіштері мен нәтижелері.
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 7
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top