Ауыл шаруашылық маркетингі

  • Мақсаты: Ауыл шаруашылығындағы маркетинг туралы оның ерекшеліктерін ескере отырып білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Агроөнеркәсіп кешеніндегі маркетингтің мәнін, ерекшеліктерін және агроөнеркәсіптік кешен маркетингіндегі көтерме, бөлшек сауданы талдау. Ауыл шаруашылығы нарығын мемлекеттік реттеуді түсіндіру және агроөнеркәсіптік кешеннің маркетингтік қызметін жетілдіру. ҚТ жалпы, тауарлық өнімін, ҚТ өнімдерінің өзіндік құнын, ауыл шаруашылығы маркетингінің дамуы мен рөлін көрсету. Агромаркетинг жүйесіндегі басқаруды, жоспарлауды және ақпаратты бағалау. Ауылшаруашылық маркетингіндегі тауарлық және маркетингтік саясат туралы қорытындылар. CX маркетингінің инновациялық әдістері
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top