Жаһандық желідегі жарнама

  • Мақсаты: Жаһандық желідегі жарнаманы дамыту саласында білім алу Мазмұны: Маркетингтік коммуникациялар жүйесінде жарнаманы көрсету және жарнамадағы мотивтерді таңдау. Жарнамалық кампанияны, жарнама стратегиясын, жарнамалық зерттеулерді және коммуникация түрі ретіндегі жарнаманы түсіндіру. Жарнама және маркетинг процесінің қысқаша мазмұны, әлеуметтік-құқықтық аспектілері және жарнама қызметін реттеу. Жарнамалық коммуникацияларды нақтылау және оларды қолдану, заманауи креативті жарнама концепциялары. Жарнаманың коммуникативті және әлеуметтік-экономикалық тиімділігін көрсету. Қазақстандағы жаһандық желідегі жарнама қызметінің дамуы
  • Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top