Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жаһандық желідегі жарнама
-
Мақсаты: Жаһандық желідегі жарнаманы дамыту саласында білім алу Мазмұны: Маркетингтік коммуникациялар жүйесінде жарнаманы көрсету және жарнамадағы мотивтерді таңдау. Жарнамалық кампанияны, жарнама стратегиясын, жарнамалық зерттеулерді және коммуникация түрі ретіндегі жарнаманы түсіндіру. Жарнама және маркетинг процесінің қысқаша мазмұны, әлеуметтік-құқықтық аспектілері және жарнама қызметін реттеу. Жарнамалық коммуникацияларды нақтылау және оларды қолдану, заманауи креативті жарнама концепциялары. Жарнаманың коммуникативті және әлеуметтік-экономикалық тиімділігін көрсету. Қазақстандағы жаһандық желідегі жарнама қызметінің дамуы
-
Образовательная программа 7M04160 Маркетинг
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1