Агроөнеркәсіптік кешендегі тәжірибелік маркетинг

  • Мақсаты: маркетинг қызметін практикалық жүзеге асыру бойынша студенттерге кәсіби білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Аграрлық сектордағы маркетинг ерекшеліктерін қарастыру. Ауыл шаруашылығы нарықтарын маркетингтік зерттеу. Ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында тауарлық, бағалық және маркетингтік саясаттың дамуын модельдеу. Агроөнеркәсіптік кешен кәсіпорынында сұранысты қалыптастыру және өнімді өткізуді ынталандыру саясатын қорытындылау. Агроөнеркәсіптік кешен кәсіпорынында маркетингтік қызметті жоспарлау мен ұйымдастыруды ашу. Маркетинг қызметінің тиімділігін арттыру факторларын зерттеу. Өнімнің маркетинг кешенін талдау және әзірлеу дағдылары
  • Образовательная программа 7M04121 Агроменеджмент
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top